وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف

intime YT-215 A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول مناسب استفاده کودکان در حمام می باشد که به وسیله آن کودکان می توانند هم استحمام کنند و هم درون حمام به بازی و نشاط بپردازند. همچنین به وسیله این وان کار شستشوی کودک برای والدین نیز راحت تر می شود. بدنه این محصول از PVC شفاف بوده که در برابر انواع دمای آب مقاومت بسیار بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود.

بر روی بدنه آن تهدادی ماهی حک شده که این طراحی از جذابیت بسیار بالایی برای کودکان برخوردار است. کف این وان بادی به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا کودکان دارای سطحی بسیار نرم در زیر پای خود داشته باشند. این محصول در ابعادی از جمله قطر 106 سانتی متر و ارتفاع 75 سانتی متر تشکیل شده است و همچنین دارای وزن 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. از این محصول می توان در حمام به عنوان وان و در اتاق کودک به عنوان استخر توپ استفاده کرد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کمی که دارد می توان آن را بدون هیچ گونه اشغال فضایی با خود به مسافرت برد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

در قسمت اول سعی کردیم تا شما را با مهم ترین ویژگی های این وان بادی به صورت مختصر آشنا سازیم. در واقع اگر شما بخش اول این مقاله را مطالعه کرده باشید می توانید تا حدی که آشنایی جزئی با ویژگی های این محصول را به دست خواهید آورد. در همین راستا نیز در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع تر خصوصیات بیشتری از این وان بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا به بهترین شکل ممکن سعی کنید تا با این وان بادی و همین طور مزایا و معایب این محصول آشنا شده و اگر قصد خرید دارید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. در این مقاله هم چنین سعی خواهیم کرد تا در خصوص ویژگی ها و ساختار طراحی ، کیفیت و جنس بخش های مختلف محصول و هم چنین دیگر خصوصیاتی که قطعا در هنگام خرید برای شما سوال است ، شما را آشنا کنیم پس با ما همراه باشید....

ویژگی های ساختار و طراحی وان بادی

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که یک وان بادی قطعا در نگاه اول برای شما فراهم خواهد کرد و قضیه ای بسیار مهم نیز می باشد ، بحث ویژگی های طراحی و همین طور ساختاری یک محصول خواهد بود. در واقع شما با توجه به این مسئله بایستی سعی کنید تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا سلیقه های افراد در هنگام خرید بسیار متفاوت خواهد بود. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا با در نظر گرفتن ویژگی های این محصول به بهترین شکل ممکن سعی کنید با آگاهی خرید خود را انجام دهید.

اگر بخواهیم به ویژگی های مهم ساختاری این محصول اشاره کنیم قطعا در گام نخست باید عنوان کنیم که این محصول با طراحی بر گرفته از ساختار استوانه ای طراحی شده است. این ساختار باعث شده است تا این محصول از این نظر نسبت به بسیاری از وان های بادی متمایز شود. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این ساختار استوانه ای سبب شده تا کودک شما بتواند در یک محیط جذاب و همین طور خاص از این محصول استفاده کند که این نکته هم یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی این محصول به شمار خواهد رفت.

هم چنین بدنه اصلی این محصول از نظر تعداد لایه و ساختار به پنج بخش تقسیم می شود. در واقع این بدنه دارای یک ساختار پنج طبقه است که این عامل سبب شده تا این محصول دارای یک ارتفاع بلند باشد و قطعا از این حیث یک ویژگی عالی برای شما به شمار خواهد رفت. در رابطه با ویژگی های این لایه ها نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای لایه هایی با ساختار گرد است که انگار پنج حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده بر روی این محصول دیده می شود. در واقع این پنج لایه با یک فاصله کم نسبت به یکدیگر طراحی و تولید شده اند و به اصطلاح این لایه ها بر روی هم قرار گرفته اند که این نکته باعث شده تا این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شود. هم چنین این ساختار نیز خود دارای پنج دریچه باد جداگانه و هم چنین پنج دریچه تخلیه می باشد که سبب شده تا راحتی در هنگام باد کردن و راه اندازی این محصول را هم به بهترین حالت ممکن تجربه نمایید.

علاوه بر این ها اگر از بحث ساختاری این وان بادی گذر کنیم ، به بحث رنگ بندی و طراحی موجود بر روی این محصول نیز باید اشاره کنیم. در واقع باید به این مسئله نیز دقت کنید که این وان بادی یک طراحی فوق العاده جذاب را هم بر روی خود پیاده سازی کرده است که این عامل نیز باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این وان بادی دارای یک ساختار شفاف است که شما قادر خواهید بود تا حدود زیادی نظارت صحیح و کاملی را از بخش های داخلی این محصول در اختیار داشته باشید که این عامل در حفظ سلامتی کودک شما بسیار اثرگذار خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای رنگی یکدست آبی می باشد که قطعا این رنگ خود باعث افزایش زیبایی و جذابیت وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف شده است.

اگر بر روی این محصول به صورت ریزبینانه دقت کنید متوجه خواهید شد که طرح موجود بر روی این وان بادی برگرفته از محیط زیر آب و دریا می باشد به گونه ای که چندین گیاه دریایی در قسمت های زیرین این وان بادی نقش بسته است. هم چنین ماهی های گوناگونی با رنگ های آبی و نارنجی نیز در نقاط مختلفی از این وان بادی قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول زیبایی دو چندانی را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین بالاترین لایه این وان بادی نیز با استفاده از یک رنگ آبی آسمانی پوشیده شده است که سعی شده تا رنگ اصلی این محصول نیز از یکنواختی خارج شده و یک ساختار فوق العاده جذاب را در اختیار شما قرار دهد که از مزایای مهم این وان بادی به شمار خواهد رفت.

جنس ، کیفیت و نحوه نگهداری از محصول

در رابطه با بحث کیفیت و جنس این وان بادی هم باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول برگرفته شده از نوع PVC براق می باشد. این جنس قطعا در تولید انواع محصولات بادی نقش زیادی دارد و خیلی از محصولات بادی دقیقا با بهره گیری از همین تکنولوژی و جنس طراحی و تولید شده اند که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که بخش های کناری این وان بادی نیز از همین نوع PVC و بخش کف این محصول هم از نوع دو لایه طراحی و تولید شده اند. تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن اثبات می کند که این وان بادی یک محصول با کیفیت و با دوام خواهد بود و قطعا شما از خرید خود از نظر زیبایی و هم چنینی کیفیت پشیمان نخواهید شد.

هم چنین این وان بادی تحمل وزن زیادی را هم دارد و به دلیل این که این محصول برای کودکان طراحی و تولید شده است ، شما قادر خواهید بود تا به راحتی برای فرزند خود از این محصول استفاده کرده و نگران افت کیفیت و یا ساختار این محصول به هیچ عنوان نباشید. در کنار این موارد نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما بایستی سعی کنید که به بهترین شکل ممکن از این محصول مراقبت های لازم را انجام دهید تا به مرور زمان بدنه اصلی و همین طور دیگر بخش های این محصول دچار آسیب نشده و بتوانید به بهترین شکل ممکن سالیان سال از این وان بادی استفاده نمایید.

در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا در ابتدا سعی کنید که این وان بادی را از هر گونه وسیله و شی نوک تیز دور کنید. هم چنین سعی کنید تا از ضربه زدن و پرت کردن اشیا مختلف به سمت این محصول نیز اجتناب نمایید. در کنار این موارد باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که باید به کودک خود نیز بیاموزید تا سعی کند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کند. برخورد وسایل نوک تیز و وارد کردن آن ها به سمت بدنه اصلی این وان بادی باعث می شود تا این محصول دچار آسیب های جبران ناپذیری شود. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که بدنه اصلی این محصول قابلیت تعمیر و ترمیم را هم داراست اما بهتر است قبل از وارد شدن آسیب به این محصول از این کار جلوگیری کنید.

هم چنین در خصوص شیوه شیوه ترمیم این محصول هم باید عنوان کنیم که در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز به چشم می خورد. شما با استفاده از این برچسب تعمیرات قادر خواهید بود تا به راحتی این محصول را در سریع ترین زمان ممکن ترمیم نمایید. در واقع شیوه کار این برچسب نیز به گونه ای است که شما می توانید به سرعت ناحیه سوراخ شده را تشخیص داده و سپس سعی کنید تا به سادگی با استفاده از همین برچسب تعمیرات اقدام به پوشاندن ناحیه سوراخ شده کنید. این کار در کمتر از دو دقیقه قابل اجراست اما باید به گونه ای انجام شود که به درستی تمام ناحیه آسیب دیده پوشش داده شود.

وزن ، ابعاد و دیگر قابلیت های استفاده

در هنگام خرید این وان بادی شما با یک بسته بندی بسیار کوچک رو به رو خواهید شد. در واقع این بسته بندی به قدری کوچک است که شما می توانید به سادگی آن را در دست گرفته و اقدام به حمل و نقل و جا به جایی این محصول کنید. هم چنین این ویژگی برای شما فراهم است که بتوانید به سادگی این محصول را در صندوق عقب خودرو خود جای داده و در هر زمان که دوست داشتید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول برای کودک خود کنید.

در همین خصوص باید عنوان کنیم که این وان بادی پس از راه اندازی کامل نیز دارای قطر 106 سانتی متر و همین طور ارتفاع 75 سانتی متر می باشد. این ابعاد باعث شده است تا این محصول پس از راه اندازی هم فضای زیادی را اشغال نکند که قطعا این دو عامل نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن بسیار کم این وان بادی می باشد که تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و شما قادر خواهید بود تا به سادگی حتی پس از راه اندازی و قبل از پر کردن آب در داخل این محصول ، اقدام به جا به جایی این کالا کنید.

اگر از بحث ابعاد این محصول عبور کنیم به بحث سنین مورد استفاده و همین طور شیوه های رایج در استفاده از این محصول می رسیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول قابلیت استفاده برای سنین زیر سه سال را داراست و معمولا کودکان بالای 3 سال در داخل این محصول جا نشده و نمی توانند به بهترین شکل ممکن از ویژگی های این وان بادی استفاده کنند. البته اگر کودک شما از نظر قد و وزنی این قابلیت را داشته باشد که در داخل این محصول جای شده و از آن استفاده کند قطعا مشکل ساز نیست اما شرکت اینتایم اینتکس . این پیشنهاد را داده است که از این محصول کودکان تا 3 سال استفاده کنند که بهتر است به این نکته در هنگام خرید دقت شود.

مسئله بعدی در خصوص وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف به بحث شیوه های مختلف استفاده از این محصول تعلق می گیرد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که این وان تنها به عنوان یک وان بادی شناخته نمی شود و خانواده ها از این محصول به عنوان استخر آبی و یا استخر توپ هم استفاده کرده و محیط شاد و مفرحی را برای فرزند خود به ارمغان می آورند. این عامل باعث شده است تا از این وان بادی به عنوان یک محصول چند کاره نام برده شود که ویژگی مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف تمامی خصوصیات مهمی که یک وان بادی باید در اختیار شما قرار دهد را به بهترین شکل ممکن داراست. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این وان از نظر طراحی به گونه ای شکل گرفته است که شما قادر خواهید بود تا استفاده های فوق العاده ای را از این محصول داشته باشید و قطعا بهره مندی از طرح و همین طور رنگ فوق العاده ای که این محصول دارد باعث شده تا در روحیه کودک شما هم اثرگذار باشد. هم چنین از نظر کیفیت و کارایی هم وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف توانسته به بهترین شکل ممکن در آزمایشات و نتایج نمره قبولی را دریافت کند و خیال شما از این حیث هم راحت خواهد بود. در کنار این موارد فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده تا این محصول را با قیمت ارزان و عالی در اختیار شما قرار دهد که پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید وان بادی کودک را دارید این محصول را به راحتی از دست ندهید.

 نوع خانگی، مسافرتی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای بدنه شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف

وان های بادی کودک تنوع زیادی در بازار های امروز دارند و شرکت های گوناگونی سعی کرده اند تا با تولید این دسته از محصولات نیاز خانواده ها را در جهت ایجاد و تولید یک وان با دوام و با کیفیت و در عین حال زیبا رفع کنند. به همین منظور نیز یکی از جدید ترین وان های بادی که به تازگی روانه بازار شده است وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف می باشد که با کیفیت و ساختاری که دارد سبب شده تا خانواده ها بتوانند یک محصول جذاب و خاص را در اختیار داشته باشند. در این مقاله نیز شما می توانید جزئیات کاملی از این محصول را مشاهده نمایید...

اولین بخش از این مقاله بحث چگونگی طراحی و ساختار این محصول است که قطعا عاملی فوق العاده مهم و حیاتی به شمار خواهد رفت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که از نظر چگونگی ساخت این محصول باید بیان کنیم که این وان دارای طراحی گرد می باشد که با ارتفاع بلند طراحی گردیده است. در واقع بدنه این محصول به صورت کامل گرد شکل گرفته است که قطعا نکته ای مهم به شمار می رود. هم چنین این بدنه دارای پنج سطح هم اندازه هم می باشد که به صورت پنج لایه روی هم قرار گرفته می توانید این محصول را مشاهده نمایید.

این پنج لایه به صورت به هم چسبیده شکل گرفته اند و هیچ یک از این لایه ها از دیگری جدا نمی باشد که قطعا نکته مهمی در بخش طراحی این وان بادی به شمار می رود. بحث بعدی در رابطه با این محصول به این نکته تعلق می گیرد که شما برای راه اندازی این محصول کار سختی را در پیش نخواهید داشت و می توانید در سریع ترین زمان ممکن این وان بادی را باد نموده و از آن استفاده کنید. در واقع می توانید مشاهده کنید که هر یک از این پنج لایه تشکیل دهنده این محصول دارای یک عدد محفظه باد می باشد که شما با استفاده از یک عدد پمپ باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن هر یک از این لایه ها را به صورت مستقل باد نموده و سپس از این محصول استفاده کنید.

هم چنین این دریچه ها به صورت DUAL LOCK طراحی و تولید شده اند به گونه ای که شما در حین باد کردن اگر پمپ را از این دریچه خارج کنید باد داخلی این محصول خالی نخواهد شد و نیاز است تا برای تخلیه کامل این محصول دریچه را به صورت کامل باز کرده و سپس باد داخلی این کالا را خالی نمایید. هم چنین نکته دیگری که باید به ان اشاره کنیم رنگ بندی این محصول است که به صورت کاملا جذاب و زیبا طراحی شده است.

شما می توانید مشاهده کنید که برای طراحی این محصول سعی شده تا از نمای زیر آب الگو برداری شود و همین امر نیز قطعا در ساختار و خرید و انتخاب این محصول اثر گذار خواهد بود. در واقع بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست ابی رنگ طراحی شده است که بر روی آن می توانید طرح چندین ماهی رنگی و درختچه های کوچک را هم مشاهده کنید که قطعا باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. هم چنین این محصول به صورت شفاف شکل گرفته که باعث می شود نواحی داخلی این وان بادی هم از بیرون تا حدودی قابل رویت باشد.

از این محصول می توانید به عنوان استخر هم استفاده کنید و حتی با پر کردن این محصول با استفاده از توپ های بادی به جای آب نیز می توانید فضای استخر توپ را در اختیار کودک خود قرار دهید. از نظر جنس و کیفیت هم باید عنوان کنیم که این کالا دارای رویه PVC براق بوده و از نوع دو لایه طراحی و تولید شده است که قطعا کیفیت فوق العاده ای را دارا خواهد بود. ضخامت این محصول سبب شده تا به راحتی این وان بادی آسیب نبیند و بتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید.

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل وان بادی حمام کودک با بدنه شفاف را مورد بررسی خود قرار دهیم. حال با توجه به تمامی این نکات پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک وان بادی را دارید هم اکنون این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...