وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف

intime YT215 A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت اینتایم می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بهره می برد و توانسته است تا رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند. جنس بدنه این محصول از وینیل شفاف بوده که در برابر انواع دمای آب مقاومت بالایی داشته و به هیچ وجه دچار تغییر شکل و تغییر حالت نمی شود. جنس کف این وان به صورت دو لایه بادی طراحی شده و تا کودکان دارای سطحی بسیار نرم در زیر پای خود باشند. قطر این وان بادی 106 سانتی متر بوده و دارای عمق 75 سانتی متر می باشد. همچنین دارای وزن 3 کیلو گرم می باشد که می توان به آسانی آن را حمل و جا به جا کرد. از این محصول می توان در حمام استفاده کرد. همینطور به دلیل وزن و ابعاد بسته بندی کمی که دارد می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف را در قسمت قبل به صورت مقدماتی برای شما بازگو کردیم. در این بخش نیز قصد داریم تا این بار به صورت کامل تری در خصوص ویژگی های این محصول با شما صحبت کنیم. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که شما اگر قصد خرید یک وان بادی را دارید باید به چه ویژگی هایی دقت کنید تا بتوانید این محصول را با نهایت دقت و کیفیت در اختیار داشته باشید. در همین راستا نیز این مطلب را به صورت کاملا اختصاصی به بررسی خصوصیات و ویژگی های اصلی این وان بادی اختصاص داده ایم تا خیالتان از بابت خرید این محصول و همین طور ویژگی های آن راحت شود.

ساختار بدنه ، شیوه طراحی و شکل گیری محصول

در ابتدای کار قطعا متوجه شده اید که سعی داریم تا به صورت کاملا اختصاصی ویژگی های طراحی و ساخت این محصول را برای شما بازگو کنیم. در واقع باید به این مسئله بسیار دقت کنید که این وان بادی به گونه ای طراحی و تولید شده است که ساختار و نوع شکل گیری این محصول شاید یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب و خرید این وان بادی به شمار رود. در همین رابطه نیز سعی خواهیم کرد که این بحث را به صورت جدی و کامل برای شما بازگو کنیم. در همین راستا نیز این بخش را پیشنهاد می کنیم به صورت کامل و ریز بینانه دنبال نمایید.

در ابتدا شاید مهم ترین نکته در خصوص این محصول بحث نوع ساختار این وان بادی باشد که شاید یکی از دلایل مهمی است که خانواده ها سعی در خرید و انتخاب این محصول می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این وان بادی دارای یک ساختار استوانه ای شکل است که این ساختار سبب شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید کودک خود را در داخل این محصول قرار دهید. در واقع شاید یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این وان بادی همین ساختاری است که این محصول داراست و باعث شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول برای کودک خود نمایید. این ساختار استوانه ای به گونه ای شکل گرفته است که شما از نگاه و دید بیرونی می توانید یک ساختار گرد را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید.

هم چنین ویژگی مهم دیگری که باعث شده تا این وان بادی بسیار محبوب شود بحث بهره مندی از دریچه های بادی بر روی هر یک از لایه های این محصول می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که بر روی هر یک از لایه های این محصول یک عدد دریچه باد قرار گرفته است که این دریچه ها نیز به سادگی و راحتی هر چه تمام تر قابلیت باد شدن را دارا می باشد. در واقع شما برای راه اندازی این محصول می بایست سعی کنید تا به صورت جداگانه و مجزا هر یک از این دریچه ها را باز کرده و سپس اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

ویژگی دیگر در خصوص این محصول بحث شفاف و براق بودن بدنه اصلی این وان بادی می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این بدنه به صورت یکدست براق طراحی و تولید شده است به گونه ای که قطعا پس از قرار گیری کودک شما در داخل این محصول قادر خواهید بود تا با یک بدنه زیبا و براق مواجه شده و هم چنین تا حدودی به بخش های داخلی این محصول هم نظارت داشته باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که رنگ بندی این وان بادی به قدری زیباست که قطعا هر فردی با مشاهده این محصول سعی خواهد کرد که این وان بادی خاص و جذاب را برای کودک خود خریداری نماید.

اگر بخواهیم به بحث طراحی این محصول هم اشاره کنیم باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این وان بادی به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و تولید شده است که این رنگ زیبا یکی از مهم ترین خصوصیات طراحی و شکل گیری این وان بادی به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که در کنار این رنگ بندی زیبا ، بر روی این محصول یک سری نوشته هم به بهترین شکل ممکن حک شده است که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شود. در واقع در بخش بالایی این محصول شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که لوگو شرکت اینتایم به سادگی در این بخش نقش بسته است. هم چنین در کنار این لوگو یک سری دستورالعمل استفاده صحیح از این محصول هم برای شما ایجاد شده است که با استفاده از این دستورالعمل ها شما قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده نمایید.

در خصوص طرح های موجود بر روی این محصول نیز باید عنوان کنیم که شرکت اینتایم سعی کرده تا نمایی زیبا از زیر آب و دریا را بر روی این محصول به صورت انیمیشنی طراحی کند به گونه ای که چندین حیوان و همین طور گیاه دریایی را شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن بر روی این محصول مشاهده نمایید که این عامل نیز هم در روحیه کودک و هم در زیبایی محصول انتخابی شما بسیار اثرگذار خواهد بود. هم چنین این محصول به گونه ای شکل گرفته است که از نگاه بیرونی شما قادر خواهید بود تا پنج لایه روی هم قرار گرفته شده را به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول مشاهده نموده و ارتفاع نسبتا بلند این محصول را هم به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید. در واقع این پنج لایه متصل به یکدیگر هستند اما از نگاه و دید بیرونی شما می توانید لایه های مجزا و روی هم قرار گرفته شده را نگاه کنید که این عامل هم از دیگر خصوصیات مهم طراحی این وان بادی به شمار می رود.

کیفیت و جنس وان بادی

مسئله مهم دیگر در خصوص این وان بادی بحث کیفیت و ساختار این محصول می باشد. در واقع شما با در نظر گرفتن ساختار این محصول قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن خرید خود را نهایی نمایید که این نکته نیز یکی از موارد مهم خصوصا در هنگام خرید شما به شمار خواهد رفت. در همین خصوص نیز شما اگر در خصوص ویژگی های طراحی این محصول توانستید به بهترین شکل ممکن آگاه شده و ابراز رضایت داشته باشید ، باید عنوان کنیم که این وان بادی از نظر کیفیتی هم قطعا یک محصول عالی و ایده آل به شمار می رود.

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی این وان بادی از نوع PVC براق شکل گرفته است. همان طور که در بخش طراحی این محصول اشاره کردیم براق بودن بخش بدنه اصلی این محصول باعث شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید یک محصول زیبا را مشاهده نمایید. هم چنین در کنار این براق بودن ، رویه PVC  این محصول نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا این وان بادی بسیار با کیفیت و با دوام روانه بازار شود. در واقع این جنس به گونه ای طراحی شده است که خیال شما از بابت خرید این محصول در صورت رعایت یک سری نکات راحت خواهد بود.

علاوه بر این ها باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که بخش های کناری و هم چنین کف این وان بادی هم دقیقا از همین جنس PVC طراحی و تولید شده است که سبب شده تا شما یک محصول کاملا مستحکم را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این محصول به صورت دو لایه طراحی شده و همین دو لایه بودن این وان بادی باعث شده تا استحکام فوق العاده ای را از این محصول مشاهده کنیم که قطعا به راحتی در معرض آسیب نخواهد بود. قطعا این موارد مهم ترین نکاتی است که می شد در خصوص کیفیت این وان بادی و همین طور دیگر اجزای کناری این محصول به آن اشاره کرد.

قابلیت های استفاده

شاید این مورد هم بسیار برای شما مهم باشد که آیا از این محصول تنها می توان به عنوان یک وان بادی استفاده کرد؟ آیا کودک می تواند در داخل این محصول به بازی و تفریح هم بپردازد؟ در واقع این دو سوال موارد مهمی است که در خصوص این محصول می توانستیم عنوان کنیم. حال اگر بخواهیم به بررسی این موارد هم بپردازیم در ابتدا باید عنوان کنیم که این وان بادی قابلیت استفاده به عنوان یک استخر را هم دارا می باشد. در واقع شما پس از باد کردن و راه اندازی این محصول این قابلیت را دارا هستید که به سادگی با پر کردن آب در داخل این وان بادی ، از این محصول برای بازی و تفریح کودک خود به عنوان یک استخر بادی هم بهره ببرید. همین امر باعث شده تا این محصول قطعا یک محصول محبوب و چند منظوره برای شما به شمار رود.

هم چنین مسئله مهم بعدی در خصوص این محصول هم بحث قابلیت استفاده به عنوان یک استخر توپ می باشد. در واقع علاوه بر استفاده از این محصول به عنوان یک استخر آبی و همین طور وان بادی ، این قابلیت را شما دارا خواهید بود که از این محصول به عنوان یک استخر توپ بهره مند شوید به این صورت که بخش داخلی این کالا را با استفاده از توپ های بادی پر کرده و کودک را در داخل این محصول رها کنید تا به بازی بپردازد. این نکته هم یکی دیگر از مواردی بود که قطعا در هنگام خرید می تواند کمک زیادی به انتخاب و برگزیدن این محصول به شما بکند.

گروه سنی

نکته دیگر در خصوص این محصول به بحث گروه سنی استفاده کننده از این محصول تعلق می گیرد. همان طور که در بخش توضیحات این محصول و در داخل جدول توضیحات این وان بادی مشاهده کردید ، این محصول دارای ابعادی است که قطعا کودکانی که بزرگ تر از سه سال هستند نمی توانند از این محصول استفاده کنند. در واقع شرکت اینتایم پیشنهاد کرده است که این وان بادی مناسب برای استفاده کودکان تا سنین سه سال می باشد و همین عامل هم سبب شده تا خانواده هایی که کودکان بالای سه را در اختیار دارد سعی کنند تا به سمت خرید محصولات دیگر روی آورند.

وزن و شیوه راه اندازی محصول

در این بخش نیز سعی خواهیم کرد تا شما را با وزن و همین طور نحوه صحیح راه اندازی این وان بادی آشنا کنیم. در واقع باید به این نکته بسیار دقت کنید که این وان بادی دارای یک وزن کم می باشد و همین امر نیز باعث شده است تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به حمل کردن و هم چنین جا به جایی این محصول نمایید. در واقع شما در داخل بسته بندی این محصول و هم چنین در حالتی که این وان بادی را راه اندازی کرده اید ، مشاهده خواهید کرد که این وان بادی تنها دارای 3 کیلو گرم وزن می باشد. این عامل سبب شده تا حمل و نقل این محصول ساده و آسان شود.

هم چنین اگر از بحث حمل و نقل این محصول هم عبور کنیم ، باید عنوان کنیم که این وان بادی به راحت ترین شکل ممکن باد خواهد شد. در همین رابطه شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد را در ابتدا خریداری کرده و سپس با استفاده از آن به راحتی اقدام به باد کردن این محصول نمایید. این باد کردن هم از طریق محفظه ها و دریچه های موجود بر روی هر یک از لایه های این وان بادی صورت می گیرد که در مورد این دریچه ها نیز در بخش طراحی این محصول به صورت کامل با شما صحبت کردیم. هم چنین شما باید به این مسئله هم دقت کنید که این وان بادی را به اندازه باد کنید چون این کار باعث می شود تا شما به راحتی هر چه تمام تر و بدون هیچ گونه نگرانی از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

 نوع خانگی، مسافرتی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای بدنه ای شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف از محصولات فوق العاده این شرکت می باشد که به تازگی ان را روانه بازار کرده است. این محصول طرحی فوق العاده جذاب و کودک پسند داشته که می توان از ان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. علاوه بر این ها این محصول بدنه ای مقاوم دارد که از مهم ترین مزایای ان است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که در هنگام خرید بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد طراحی یک محصول می باشد. در رابطه با این محصول نیز باید این مسئله را خاطر نشان کرد که ارگونومی ساخت استوانه ای شکل دارد. علاوه بر این ها طرحی پنج لایه دارد که مانند پنج حلقه روی هم قرار گرفته است که این محصول را نسبت به مدل های مشابه خاص تر کرده است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری در ارتباط با این محصول را باز گو کنیم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که رنگ این وان به صورت ابی و شفاف می باشد به گونه ای که در صورت برخورد نور خورشید به ان برق می زند. بر روی این محصول هم چنین طرح و نماهایی از لاک پشت ، اختاپوس ، ستاره دریایی و هم چنین خر چنگ نیز به چشم می خورد که تداعی کننده اعماق دریا بوده وزیبایی این محصول را دو چندان کرده است. هم چنین شن های کف دریا و گیاهان دریایی نیز در پایین ترین بخش این محصول نقش بسته است که باعث جذابیت بیش از پیش این وان شده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید این نکته را عنوان کرد که بدنه این محصول به صورت شفاف و یک دست ابی رنگ می باشد. هم چنین بالا ترین بخش و لایه این محصول نیز سفید رنگ می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا این محصول به یکی از پر طرفدار ترین وان های موجود در بازار تبدیل شده باشد.

جنس بدنه

یکی از موارد مهمی که در انتخاب یک محصول به مشتری کمک شایانی می کند جنس بدنه ان است. در ارتباط با این محصول نیز باید این مسئله را خاطر نشان کرد که رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC براق می باشد. هم چنین بخش های کناری ان نیز همگی از جنس PVC ساخته شده اند. در رابطه با کف این محصول هم باید گفت که ساخته شده از جنس PVC دو لایه می باشد که تحمل وزن این محصول و استحکام ان را بیشتر کرده است.

ابعاد و وزن

این وان دارای قطر 106 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 75 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای کودکان تا 3 سال می باشد که به سادگی می توانند با این محصول ساعت ها مشغول باشند. این وان در مجموع 3 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرده و از ان استفاده کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول نیز باید این مسئله را خاطر نشان کرد که بر روی این وان چندین محفظه باد تعبیه شده است. شما در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این محصول نمایید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می شود که کاری اسان می باشد. هم چنین پس از باد کردن تمام دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که این محصول را بیش از اندازه باد نکنید که از تحمل وزن ان کاسته شود. در کنار این محصول هم چنین برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن ان می توانید به سادگی ان را رفع کنید. برای مراقبت از این محصول هم رعایت دو نکته بسیار مهم است. اول این که از پریدن بر روی این محصول خودداری کرده و دوم این که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید. با رعایت این نکات می توانید همیشه این محصول را سالم و سلامت نگه داشته و از ان استفاده نمایید.

جمع بندی

وان بادی حمام کودک اینتایم با بدنه شفاف محصولی بی نظیر می باشد که طرحی زیبا بر گرفته از اعماق دریا دارد و می توان از ان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. هم چنین وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد که جا به جایی ان را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک وان بادی برای فرزند خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...