وان بادی اینتایم بزرگسال

yt 038T

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم حمام ، جدیدترین محصول ۲۰۱۴ شرکت تهران اینتکس با طرح و رنگ آمیزی جدید ، دارای روکش زیپدار برای باز و بسته شدن درپوش وان بادی ، با وجود این مدل وان بادی دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای ساخت وان با مصالح ساختمانی و یا سرامیکی نیست ، با کمترین هزینه و مناسب ترین ق تخلیه آب وجود دارد و براحتی کمتر از 5 دقیقه میتوان آنرا باد کرده و آبگیری نمایید.این محصول به همراه خود ، یک عدد کوسن ، برچسب تعمیرات ، شلنگ تخلیه آب نیز دارد ، طول آن 160 سانتی متر ، عرض 84 سانتی متر ، و ارتفاع 64 سانتی متر است ، این کالا به مدت 48 ساعت شامل مهلت تست می باشد.

وان بادی مخصوص حمام و قابل حمل اینتایم با روکش و دیواره های بلند محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از ارگونومی ساخت طبقه ای بهره می برد. محصولی با داشتن روکش زیپی برای جلوگیری از ورود هوا و همچنین دارای تکیه گاه بادی متصل به بدنه که از محفظه مجزا برای باد نمودن بهره می برند. این وان بادی در میان مناسب ترین وان های بادی تولید شده قرار گرفته که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد.

این وان بادی حمام بهترین گزینه برای داخل حمام و استفاده های تمام سنین است و براحتی میتوانید آنرا نصب و راه اندازی کنید ، بدنه این وان بادی به طوری طراحی و تعبیه شده است که آب در نقطه جوش هم با آن سازگار بوده و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 ظرفیت 305 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش
 قابل استفاده برای تمام سنین
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی اینتایم ، از سری محصولات چینی درجه یک بازار میباشد که توانسته است توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نماید ، این محصول بادی میتواند یک جایگزین مناسب برای وان های سرامیکی و پیش ساخته باشد که در عین حال هم از نظر قیمت ، کیفیت ، و کارایی ، و هم به لحاظ کم جا بودن و سبک بودن باشد ، از سوی دیگر تحل فشار آب و درجه حرارت آب در این وان بادی به دلیل پی وی سی بودن بدنه بسیار حائز اهمیت است 

روکش وان بادی : روکش زیپ دار این وان باعث میشود که در مواقعی که فرد در داخل آن آب گرم ریخته باشد برای حداقل مدتی زیاد آب در داخل وان گرم بماند ، و سریعا" سرد نشود

دریچه تخلیه : این کالا به همراه خود یک شلنگ نیم متری دارد که در انتهای استفاده میتوانید برای تخلیه آب آن ، شلینگ را روی دریچه تخلیه آب آن قرار داه و متصل کنید ، با باز کردن دریچه تخلیه داخلی وان بادی آب از همانجا تخلیه میشود. و سپس بعد از تخلیه کردن آن میتوانید آنرا بسته بندی کنید .

مقایسه محصول : در مقایسه با وان بادی کف ژله ای این کالا در رده پایین تری قرار دارد اما به لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با آن ندارد ، تنها فرق و تفاوت آن در این دو کالا همان ژله ای بودن کف آن میباشد که این میتواند در طول عمر ، مقاومت ، نرمی زیر وان برای افراد مسن ، و در نهایت غیر قابل سوراخ

آسیب پذیری وان بادی: خیلی از خریداران و مشتریان وان بادی اولین سوالی که در ضحنشان بوجود می آید این است که آیا این کالا با نظر به اینکه یک محصول بادی هست ، خیلی زود سوراخ نمیشود ؟ در جواب این سوال باید گفت که به هر حال محصولاتی که به صورت باد شو هستند ممکن است روزی با برخورد اشیائ نوک تیز و برنده مثل چاقو ، تیغ ، شیشه ، قیچی ، و یاهر نوع اشیائ دیگر که ممکن است به آن آسیب برساند سوراخ یا پنچر شود ، اما در مورد این محصول باید بگوییم به دلیل pvc بودن آن و استحکام بالای این کالا این کار بسیار سخت و درصد آن بسیار پایین است که با مراقبت ویژه و نگهداری آن میتوانید این درصد را بسیار پایین تر و کم تر کرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...