وان بادی بیضی بزرگسالان 2019

intex 57482 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بیضی همواره به دلیل طراحی بسیار خوب و دوست داشتنی در کنار قیمت مناسب مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته است. مدل جدید این وان بادی دارای طراحی متفاوت و جنس و کیفیت بهتری است که در کاتالوگ محصولات این شرکت قرار گرفته است. بدنه این وان بادی از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که در این محصول به عدد 0.30 میلی متر می رسد که از برخی محصولات بزرگ تر و گران قیمت تر نیز بیشتر است و بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. بخش اصلی بدنه این وان بادی حالت بیضی داشته و طول آن برابر با 163 و عرض آن نیز 107 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن تا بالا ترین قسمت حدود 46 سانتی متر می باشد و توانایی نگهداری از 230 لیتر آب را تا عمق 28 سانتی متری دارد. دیواره ها نیز از سه حلقه شفاف تشکیل شده اند. این وان بادی با دارا بودن بسته بندی بسیار کوچک می تواند با جابجایی در محل جدیدی نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت این محصول یکی از پرتابل ترین وان های بادی بازار به حساب می آید. 

در قسمت نخست از این مطلب سعی کردیم تا به صورت جزئی شما را با یک سری از مهم ترین خصوصیات این وان بادی آشنا کنیم. در واقع در بخش نخست این مطلب شما با انواع اندازه های این محصول و هم چنین کیفیت و نوع ساختار این کالا تا حدودی آشنا شدید. حال در این بخش نیز سعی بر این داریم تا این بار به صورت کامل تر شما را با این محصول آشنا کرده و سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن ویژگی های اساسی این محصول را به شما اعلام نماییم. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم اگر شما به دنبال خرید یک وان بادی بزرگسال می گردید ، با مطالعه این بخش و کسب اطلاعات در مورد وان بادی بیضی بزرگسالان اقدام به خرید وان حمام بادی این محصول نمایید...

ویژگی ها و ساختار طراحی

در نخستین بخش از این مطلب باید به بحث شیوه و چگونگی طراحی این وان بادی اشاره کنیم. در واقع باید با خیالی آسوده از نوع طراحی این محصول و هم چنین چگونگی تشکیل اجزای این کالا اقدام به انتخاب کنید. در همین راستا نیز اولین بخش از بررسی این محصول را به شیوه و چگونگی طراحی این محصول اختصاص خواهیم داد که پیشنهاد می کنیم تا این بخش را به بهترین شکل ممکن دنبال نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که وان بادی بیضی بزرگسالان 2019 همان طور که از نامش پیداست یک محصول با ساختاری بیضی می باشد. شاید این عامل برای خیلی از افراد مهم باشد که محصولی که قصد خرید آن را دارند دارای چه طراحی و ساختاری است که این محصول نیز با علم به این موضوع سعی کرده تا محصولی شگفت انگیز و در عین حال خاص را از بابت نوع ساختار به مشتریان خود ارائه کند.

در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این بیضی بودن محصول باعث شده تا شما بتوانید به بهترین و راحت ترین شکل ممکن در داخل این وان بادی قرار بگیرید. در واقع این ساختار بیضی باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و آسوده در یک حالت راحت در درون این محصول به صورت کامل جای گرفته و از این حیث احساس خوبی را تجربه نمایید. هم چنین این ساختار به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه کنج و گوشه ای را ندارد و در واقع شما می توانید مشاهده کنید که دور تا دور این محصول به صورت گرد و یکدست طراحی و ساخته شده است.

نکته بعدی در خصوص بحث طراحی و شیوه شکل گیری این محصول به لایه های تشکیل دهنده بدنه اصلی این وان بادی تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای سه لایه روی هم قرار گرفته شده می باشد. این سه لایه دقیقا با اندازه های یکسان و با ساختاری شبیه به هم طراحی و تولید شده اند که این عامل سبب شده تا شما بتوانید با راحتی خیال از نظر ارتفاع این محصول اقدام به تهیه این کالا کنید. این سه لایه نیز با رنگ های مشابه آبی رنگ طراحی و تولید گردیده اند که این عامل هم قطعا در زیبایی های این محصول اثر مثبتی خواهد گذاشت. در کنار این رنگ آبی بدنه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که لایه بالایی این محصول تولید شده از رنگ سفید می باشد که این رنگ در کنار بدنه آبی رنگ این محصول نیز سبب شده تا وان بادی بیضی بزرگسالان 2019 از یکدست بودن و سادگی خارج شده و دو رنگ زیبا را در کنار هم بر روی بدنه این محصول مشاهده کنیم.

نکته دیگری هم که می توان در خصوص این وان بادی به آن اشاره کرد بحث براق بودن بدنه اصلی این وان می باشد. در واقع شما باید مشاهده نمایید که این بدنه به صورت کاملا شفاف و براق طراحی و تولید شده است به گونه ای که در برخورد با نور نیز انعکاس نور را می توانید به راحتی بر روی این وان بادی مشاهده نمایید. هم چنین این نکته بسیار مهم و اساسی خواهد بود که بخش داخلی و در واقع کف این وان بادی هم با رنگ سفید و این بار با بهره مندی از یک طرح و نقش پیاده سازی شده است. شما می توانید چندین ماهی و گیاه دریایی را هم به صورت انیمیشنی در بخش کف این وان بادی به وضوح مشاهده کنید که این عامل هم یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی وان بادی بیضی بزرگسالان 2019 به شمار خواهد رفت.

تمامی مواردی که تا به این جای کار در خصوص این محصول به شما عنوان کردیم در مورد بخش و ویژگی های مهم طراحی این محصول بوده است و این عامل سبب شده تا شما قبل از خرید و انتخاب این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن در مورد تمامی قسمت های محصول انتخابی خود از نظر نوع ساختار و طراحی آگاهی کاملی را داشته باشید. ادامه این مطلب را هم دنبال کنید تا این بار به بحث کیفیت و دیگر ویژگی های مهم این محصول به صورت کامل اشاره کنیم.

جنس رویه ، ضخامت لایه و کیفیت محصول

در این بخش این بار به صورت کاملا اختصاصی سعی بر این داریم تا به بررسی تمامی جوانب این محصول از نظر کیفیتی اشاره کنیم. شاید ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت باشد که یک محصول زیبا اگر کیفیت کافی را نداشته باشد قطعا نمی تواند گزینه مناسبی برای خرید و انتخاب به شمار رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول نیز قطعا با توجه به نوع ساختار و کیفیتی که دارد می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید باشد که این امر در کنار زیبایی های این محصول قطعا بیان کننده انتخاب صحیح و دقیق شما خواهد بود. در همین راستا نیز در ابتدا سعی داریم تا به بررسی جنس رویه این محصول بپردازیم.

اگر شما بخواهید در مورد جنس رویه این محصول بدانید باید در ابتدا عنوان کنیم که این محصول دقیقا از نوع وینیل طراحی و تولید شده است. وینیل جنسی است که از ان در طراحی اکثر محصولات بادی استفاده می شود و همین عامل نیز بیان گر این مسئله است که محصول انتخابی شما از جنسی رایج و در واقع جنسی که آزمایش خود را به بهترین شکل ممکن پس داده است ، طراحی و تولید گردیده است. این ساختار هم چنین تنها به بخش رویه این محصول تعلق نمی گیرد و بخش کف این وان بادی هم از همین جنس و این بار با ساختاری دو لایه طراحی و تولید شده است. در واقع این دو لایه بودن سبب می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت از کیفیت محصول انتخابی خود از این محصول بهره مند شوید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این دو لایه بودن علاوه بر ضخامت فوق العاده ای که برای این محصول ایجاد کرده است ، باعث شده است تا نرمی و راحتی را هم در این بخش به بهترین شکل ممکن تجربه کنید که این عامل نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم توجه نمایید که ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.30 میلی متر می باشد که قطعا نشان از ضخیم بودن و هم چنین با دوام بودن این وان بادی خواهد بود.

ابعاد ، اندازه ها و ظرفیت های وان بادی

تا به این جای کار سعی کردیم تا به صورت کامل هم از نظر طراحی و ساختار و هم از نظر کیفیتی این محصول را مورد ارزیابی قرار دهیم. حال قصد داریم تا در این بخش به صورت کامل تری سعی کنیم تا در مورد ابعاد و همین طور ظرفیت های این محصول بیشتر با شما صحبت کنیم تا شما با توجه به ظرفیت های این محصول سعی کنید تا خرید خود را انجام دهید. در ابتدا نیز باید عنوان کنیم که این محصول در داخل یک بسته بندی بسیار کوچک به دست شما خواهد رسید. در واقع اگر بخواهیم در خصوص ابعاد بسته بندی این محصول هم با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این محصول در یک بسته بندی با ابعاد 45 در 25 در 38 سانتی متر روانه بازار شده است.

با توجه به این ابعاد قطعا متوجه شده اید که این محصول به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد و قبل از راه اندازی هم به هیچ عنوان فضایی بزرگ را برای این کار نیاز ندارد که همین ویژگی از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود. هم چنین پس از خارج کردن از داخل بسته بندی حال باید به این مسئله هم دقت کنید که این وان بادی دارای طول 163 سانتی متر و هم چنین عرض 107 سانتی متر می باشد. در کنار این دو ارتفاع این محصول نیز 46 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد هم بیان گر این مسئله است که این محصول قطعا می تواند برای افراد بزرگسال مناسب باشد زیرا معمولا این افراد به صورت کامل قصد ندارند که در کف این وان دراز بکشند و معمولا به صورت تکیه داده شده به بخش انتهایی این محصول از آن استفاده می کنند.

هم چنین دیگر نکته ای که در این بخش می بایست به آن اشاره کنیم بحث ظرفیت آب داخلی این محصول می باشد. این کالا دارای ظرفیت آب 230 لیتر می باشد که قطعا این ظرفیت به گونه ای است که شما می توانید به راحتی با پر کردن این محصول از آن در شرایط مد نظر خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این وان بادی دارای وزن 2.6 کیلو گرم می باشد که این مقدار وزن هم نشان از پرتابل و قابل حمل بودن این محصول خواهد داشت که به ساده ترین شکل ممکن هر فردی می تواند از این محصول استفاده کرده و از داشتن آن لذت ببرد.

ویژگی های استفاده

شاید تنها خیلی از افراد این محصول را به چشم یک وان بادی ببینند و سعی کنند تا از این محصول تنها در جهت استحمام خود و یا فرزندان استفاده کنند. این نکته هر چند که شاید مسئله ای درست و اصولی باشد اما باید به این عامل هم دقت کنید که از این محصول می توانید استفاده های دیگری هم بکنید. یکی از این استفاده ها این است که ظرفیت آب داخلی این وان را پر کرده و از ان به عنوان یک استخر بادی کودک برای فرزندان بالای 3 سال خود استفاده کنید. با توجه به این که این محصول قطعا برای شنا کردن و یا استفاده به عنوان یک استخر برای بزرگسالان مناسب نمی باشد ، پس قطعا این کار را برای فرزندان خود می توانید انجام دهید.

نوع دیگری از استفاده از این محصول ، استفاده به عنوان یک استخر توپ می باشد. در واقع شما این قابلیت را هم دارا خواهید بود که به راحتی داخل این محصول را از توپ های بادی و کوچک پر نموده و سپس فرزند خود را در داخل این محصول قرار دهید. این عامل باعث می شود تا شما یک محیط تفریحی و مهیج را برای بازی و تفریح کودک خود مهیا نموده و بتوانید لحظات شاد و مفرحی را برای او خلق کنید که از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. تمامی این کاربرد ها در کنار ویژگی اصلی این محصول یعنی وان بادی باعث می شود تا شما یک محصول چند کاره را در اختیار داشته باشید که به بهترین شکل ممکن قابلیت استفاده از آن را خواهید داشت.

جمع بندی

وان بادی بیضی بزرگسالان یک محصول بی نظیر هم از نظر طراحی و ساختار است و هم این که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا از یک محصول با دوام و با کیفیت استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید. هم چنین این محصول یک کالای چند کاره است که در بخش های قبلی به ان ها اشاره کردیم که در کنار این مورد می توان به وزن کم و همین طور ویژگی های منحصر به فرد دیگر این محصول هم اشاره کرد. فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس نیز سعی کرده تا با قیمت ارزان و با بهترین خدمات ممکن این محصول را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید نهایت لذت را از این محصول برده و با خیالی آسوده از کاربرد های این محصول استفاده بهینه را انجام دهید.

نوع خانگی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت 230 لیتر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم
 مناسب استفاده تمام سنین
 ابعاد بسته بندی: 45 در 25 در 38 سانتی متر
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی بیضی بزرگسالان یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین وان های بادی کودک تولیدی توسط برند محبوب اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و به سرعت به محبوبیت بالایی در میان هواداران وان های بادی دست پیدا کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد وو بررسی این محصول بپردازیم و شما را با ویژگی های آنن بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید با نقد و  بررسی این وان بادی کودک زیبا ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت ببیضی شکل می باشد که در سال های پیش نیز مدل های قدیمی تر آن به بازار عرضه شده است اما این محصول در سال 2018 روانه بازار شده است و از کیفیت بی نظیری برخوردار است ، ضخامت لایه ها در این محصول به 0.30 میلی متر می رسد که در نوبه خود از بسیاری از محصولات بادی بزرگ سال نیز بیشتر  است و این امر  نشان از کیفیت بالای آن دارد . بدنه این وان بادی به رنگ آب کم رنگ می باشد و همچنین کف این وان بادی طرح دار است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و می تواند توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب کند . همچنین ساختار بدنه این محصول به صورت سه لایه می باشد که بر کیفیت این وان بادی نیز افزوده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی با ضخامت بالا می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از این لحاظ خیال شما را به طور کلی راحت می کند . همچنین در  قسمت کف این وان بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این محصول را نیز دو چندان کرده است . پی  وی سی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالای آن می باشد  .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب  :

ابعاد این محصول به مشخصات (  طول : 163 سانتی متر ، عرض : 107 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد  که فضای خوبی را برای شما فراهم می آورد و می تواند مورد استفاده ی کوودک شما در  فضای مناسب قرار بگیرد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص وان های بادی باید به آن  توجه شود وزن آن می باشد که تاثیر بسیار بالایی در حمل و نقل محصول دارد ، وزن این وان بادی 2.6 کیلو گرم می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از وزن قابل قبولی برخوردار است و با توجه به بستته بندی زیبا و کوچکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین ظرفیت وان های بادی از نکات کلیدی دیگر به حساب می آید که این وان بادی  ظرفیتی بالغ بر 230 لیتر آب را دارد که نشان از کیفیت بالای  طراحی آن دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

برای راه اندازی این محصول کافیست آن  را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و باد را از طریق محفظه های باد قرار داده شده بر روی آن به درون وان هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن  خودداری نمایید زیرا در این صورت طول عمر محصولات بادی کاهش می یابد و نمی توانید کارایی لازم را از آن مشاهده کنید .

جمع بندی :

وان بادی بیضی بزرگسالان محصولی زیبا  و مدرن می باشد که آخرین وان بادی تولیدی در سال جاری توسط برند محبوب اینتکس می باشد . جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی می باشد که در  کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و  ضربه از خود نشان داده است . وان بادی بیضی بزرگسالان با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس  موجود می باشد  که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...