وان بادی بزرگسال

intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال و کودک اینتکس محصولی ساخته شده از جنس PVC با دیواره های شفاف که برای مصارف داخل حمام بسیار مناسب می باشد. محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر دمای مختلف آب که می توان از آن برای تمام سنین استفاده کرد. این وان وزنی بسیار مناسب داشته و قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

وان بادی بزرگسال قابل استفاده در حمام جهت استفاده بزرگسالان طول: 163 سانتيمتر عرض: 107 سانتيمتر عمق: 46 سانتيمتر - ظرفیت 237 لیتر ، وزن جعبه 2.5 کیلوگرم ، ابعاد جعبه 38×25×45 ، برند intex ، توضيحات محصول : وسيله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. وان بادی بزرگسالان اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر افراد کوچک تر و بچه ها نیز استفاده کرد. دارای برچسب تعمیرات رایگان ، با 2 روز مهلت تست سلامت کالا ، وان بادی بسیار شیک و زیبا با کناره های شفاف ، یکی از بهترین وان های بادی برای بزرگسالان می باشد.

نوع خانگی
 طول 168 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت 237 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 مناسب استفاده تمام سنین
 ابعاد بسته بندی: 45 در 25 در 38 سانتی متر
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی بزرگسال و اطلاعات و مشخصات آن و همچنین مقایسه وان بادی بزرگسالان با دیگر وانهای بادی بزرگ :

شرکت اینتکس از تولید کنندگان برتر در زمینه ی تولید محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است به یکی از بزرگترین تولید کننده این محصولات در سراسر جهان تبدیل شود . محصولات این شرکت توانایی رقابت با شرکت های کلمن و بست وی را داشته و در اکثر مواقع نیز محصولات با کیفیت تری نسبت به این شرکت ها دارد . در ادامه به توضیح درباره وان بادی اینتکس خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بیضی شکل این وان بادی بسیار جذاب می باشد و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . دولایه ی سفید این وان و همچنین لایه ی شفاف آن نیز زیبایی خاصی را به وان بخشیده است . لایه ی میانی شفاف این محصول موجب این می شود تا در هنگامی که کودکان شما در وان مشغول بازی کردن می باشند بتوانید آنها را ببینید . البته از این وان می توان به عنوان وان بزرگسال نیز استفاده نمود که در بخش ابعاد به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت . طرح ماهی کف استخر نیز بسیار زیبا می باشد و در صورت پر شدن استخر از آب جلوه ی زیبایی به استخر بخشیده خواهد شد . 

جنس بدنه

بدنه ی این وان بادی از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار می باشد . بخش رویه ی این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی شفاف و کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد تا بتواند وزن بالا را تحمل کند و مشکلی برای این وان پیش نیاید . 

ابعاد و ظرفیت

طول این وان بادی اینتکس 168 سانتی متر ، عرض آن 107 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد که از تمامی فضای آن استفاده مناسب شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نمی کنید و می توانید به راحتی در هر مکانی استفاده کنید و فضای کمی را اشغال می کند . وزن 2.5 کیلوگرمی این محصول نیز جابجایی آن را بسیار ساده کرده است و می توانید به راحتی آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . ظرفیت این استخر نیز حدود 237 لیتر آب می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک وان با این ابعاد می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نمی باشد و می توان به راحتی آن را راه اندازی کرد . پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود می بایست بر روی سطحی صاف قرار دهید . همچنین باید توجه داشته باشید که در زیر وان اشیاء تیز و یا سنگ ریزه وجود نداشته باشد زیرا موجب آسیب رسیدن به محصول خواهد شد . پس از قرار دادن بر روی سطح مورد نظر می بایست اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن آن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزن دلخواه آن را باد کنید .  

جمع بندی

وان بادی اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا و همچنین ظرفیت آب مناسب می باشد که می توان از آن در منزل و یا بالکن استفاده نمود . وزن کم این محصول نیز موجب این می شود که بتوان آن را به هر مکانی نیز انتقال داد و از آن استفاده نمود . تمامی محصولات شرکت اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد و می توانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر میتوانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...