وان بادی خرسی رنگی کودک

intime YT-024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی خرسی اینتایم محصولی جدید از این شرکت چینی با طراحی متفاوت لوبیایی شکل که در قسمت بالای آن یک عروسک بادی خرسی متصل شده است. دیواره های اصلی آن از چهار قسمت مختلف ساخته شده و هر کدام از طبقات آن به صورت جداگانه ای باد می شود و رنگ های زمینه متنوعی دارد که به این صورت با باد نکردن یا کم باد کردن هر کدام از آنها می توانید ارتفاع وان را به شکل دلخواه تنظیم کنید. جنس بدنه این محصول از PVC دو لایه بوده و مقاومت خوبی در شرایط متنوع دارد.

در بخش نخست از این مطلب سعی کردیم تا به بررسی جزئی در خصوص این وان بادی و جزئیات این محصول تا حد ابتدایی اشاره کنیم. حال سعی بر این داریم تا با توجه به ویژگی های این محصول و هم چنین ساختاری که دارد سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن این وان بادی را از تمامی جوانب بررسی نموده و نقاط ضعف و قوت این وان را به صورت کامل برای شما بازگو کنیم. در همین راستا هم پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را به صورت کامل و تا انتها دنبال کنید تا با خیال راحت و با آگاهی کامل نسبت به ویژگی های این محصول اقدام به انتخاب ، ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید. در ابتدا نیز سعی خواهیم کرد تا بحث کیفیت و نوع طراحی این وان بادی را برای شما بازگو کرده و در بخش های بعدی هم ویژگی های کامل تری از این محصول را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

 ساختار طراحی وان بادی

شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا وان بادی خرسی رنگی کودک به یک محصول پر فروش و درعین حال محبوب در ین خانواده ها بدل شود ، بحث ساختار و نوع طراحی این وان بادی می باشد. این نکته در واقع باعث شده تا شما با اطمینان خاطر بتوانید یک محصول زیبا را در بین وان های بادی در اختیار داشته باشید. در همین راستا نیز باید به چند نکته مهم در خصوص بخش های مختلف این محصول اشاره کنیم که در واقع این نکات سبب زیبایی های این کالا گردیده است. اولین و نخستین بخش از این مقاله را به بررسی لایه های این محصول اختصاص داده ایم.

شما بر روی بدنه این وان بادی قادر خواهید بود تا چهار لایه مجزا را به صورت کاملا واضح مشاهده کنید. این چهار لایه به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از نظر قطر و اندازه دقیقا شبیه به همدیگر بوده و همین امر نیز باعث شده است تا از این حیث شما به وضوح بتوانید لایه های یکسانی را مشاهده نمایید. بحث و ویژگی دیگری که این محصول داراست شیوه نمایش و در واقع شفاف بودن این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این وان بادی به صورت یکدست شفاف بوده و همین شفافیت باعث شده تا محصول مورد نظر شما چند ویژگی مهم داشته باشد.

مهم ترین ویژگی این شفاف بودن بدنه بحث نظارت کامل به محیط داخلی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که نواحی داخلی این وان بادی به راحتی نمایان بوده و با خیال راحت از شرایط قرار گیری کودک خود در داخل این وان بادی اطمینان حاصل نمایید. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در میان هر یک از لایه های این محصول شما قادر خواهید بود تا رنگی زیبا و شاد را مشاهده کنید که باعث شده تا این وان بادی از یکنواختی خارج گردد. در واقع اگر بخواهیم از بالا ترین رنگ این محصول شروع کرده و به سمت پایین بنگریم شما می توانید با رنگ های صورتی ، نارنجی ، سبز ، آبی و بنفش همراه شوید که این رنگ ها خود به ترتیب و زیر هم قرار گرفته اند و حد فاصل بین این رنگ ها را همین لایه های شفاف پر کرده است.

نکته بعدی در خصوص این محصول بخش لایه زیرین و یا به عبارت دیگر بخش کف این وان بادی می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این وان بادی دارای رنگی یکدست بنفش می باشد که این رنگ باعث شده تا بخش زیرین این وان بادی بیشترین جلوه را در این محصول در اختیار خود داشته باشد. هم چنین نکته دیگری که در مورد بخش ساختار و ویژگی های این محصول باقی ماده است ، بحث نحوه طراحی هر یک از لایه های این محصول می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا یک ساختار لوبیایی شکل و جذاب را مشاهده کنید که همین امر نیز باعث شده تا این محصول از نظر نوع طراحی نیز به گونه ای خاص و زیبا ساخته شود. هم چنین تنها در بخش هایی از لایه های این محصول شما قادر خواهید بود تا یک سری حروف را که در واقع توضیح در خصوص نحوه استفاده صحیح و نکات مورد نیاز برای راه اندازی و استفاده بهتر از این محصول می باشد را بر روی بدنه اصلی این وان بادی مشاهده نمایید.

علاوه بر این ها توضیح در خصوص این وان بادی تنها به همین موارد ختم نمی شود. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که باعث شده تا این وان بادی از بقیه وان ها پیشی گرفته و طراحی خاص و جذاب تری را هم در اختیار شما قرار دهد ، بحث بهره مندی از یک اسباب بازی بادی و یک طرح جذاب در بخش بالایی این محصول می باشد. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول در قسمت بالایی خود دارای یک عدد طرح خرس می باشد که این بخش نیز به صورتی زیبا و دقیقا با رنگ زرد طراحی و تولید شده است که کودک شما قطعا با دیدن این مورد مشتاق به خرید و در اختیار داشتن این محصول خواهد شد. تمامی این نکاتی که در این بخش به آن ها اشاره کردیم به صورت کامل گواه بر این موضوع است که وان بادی خرسی رنگی کودک یک محصول کاملا زیبا و دیدنی از نظر نوع طراحی و ساختار می باشد.

کیفیت و جنس وان بادی خرسی رنگی کودک

یکی دیگر از مواردی که در این مطلب و در این مقاله قصد داریم تا در خصوص آن با شما صحبت کنیم ، بحث کیفیت و جنس این وان بادی است که در بخش قبلی در خصوص ویژگی های طراحی و ساختاری این محصول به صورت کامل با شما صحبت کردیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که وان بادی خرسی رنگی کودک یکی از محصولاتی است که با کیفیت فوق العاده ای روانه بازار شده است و همین نکته نیز باعث شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده اقدام به راه اندازی و خرید این محصول نمایید. در همین راستا نیز سعی خواهیم کرد که این بخش را به بررسی کیفیت این وان بادی اختصاص دهیم.

در همین راستا باید به چند نکته مهم در خصوص بخش های مختلف این محصول اشاره کنیم. بخش نخست بررسی جنس رویه این محصول می باشد که شاید مهم ترین بخش در رابطه با این محصول نیز همین بخش به شمار رود. البته با توجه به این که این محصول بادی بوده و یک وان مخصوص کودکان به شمار می رود تمامی بخش های آن نیز قطعا مهم خواهد بود. در تکمیل بخش قبل باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول از رویه ای براق و شفاف از جنس PVC طراحی و تولید شده است. این عامل باعث شده تا شما یک محصول با دوام و با کیفیت را شاهد باشید که از نظر جنس رویه قطعا این نکته را به همگان ثابت کرده است. هم چنین بخش بعدی این محصول که توضیح در مورد آن واجب و ضروری می باشد ، بخش های کناری این وان بادی است. این بخش ها نیز با الگو برداری از جنس کف این وان بادی هر دو از نوع PVC دو لایه طراحی شده اند.

این دو لایه بودن این دو بخش سبب شده تا استحکام این محصول و همین طور تحمل وزن این وان بادی افزایش یافته و بتوانید با خیالی راحت و آسوده از این کالا استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این وان بادی با توجه به این که برای کودکان طراحی شده قطعا باید ضخامت مناسبی را هم داشته باشد تا بتوانید بدون نگرانی از این وان استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که بهره مندی از لایه های ضخیم برای تولید این محصول یکی از مواردی است که باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

شیوه راه اندازی محصول

همان طور که می دانید باد کردن و راه اندازی محصولات بادی معمولا با استفاده از پمپ باد صورت می گیرد. این نکته سبب می شود تا بتوانید به راحتی این فرآیند باد کردن محصول را انجام دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول نیز در جهت راحتی در استفاده و هم چنین تسهیل در راه اندازی این محصول ، یک عدد پمپ باد دستی سوزنی را در کنار این وان بادی قرار داده است. همین عامل نیز باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و به بهترین شکل ممکن اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول نمایید. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که شما برای راه اندازی این محصول نیز باید به چند نکته توجه کنید.

نکته اول بحث شیوه صحیح این کار است که از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول این کار صورت خواهد پذیرفت. در همین رابطه باید عنوان کنیم که شما بر روی هر یک از لایه های این محصول می توانید مشاهده نمایید که یک عدد دریچه باد مجزا وجود دارد. این دریچه ها دارای یک ساختار ساده بوده و به راحتی باز و بسته می شوند. شما نیز تنها کافی است این دریچه ها را به صورت ساده و آسان باز کرده و این پمپ باد دستی را با نازل مربوطه در داخل این دریچه ها قرار دهید. هم چنین مسئله بعدی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث حد و اندازه باد کردن این محصول است. شما در واقع باید به این نکته دقت کنید که این وان بادی را به اندازه کافی باد کرده و از باد کردن کم و یا زیاد این محصول جدا خودداری نمایید که ممکن است آسیب های احتمالی را به همراه داشته باشد.

دریچه تخلیه آب

شرکت اینتایم سعی کرده تا در تولید این محصول تمامی موارد ممکن را در نظر گرفته و سعی کند تا در تولید این وان بادی تمام ویژگی های مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد. در همین راستا باید عنوان کنیم که یکی از مزایای خوبی که این وان بادی در اختیار شما قرار داده است بحث بهره مندی از دریچه تخلیه آب می باشد. شما می توانید به وضوح مشاهده کنید که این وان بادی دارای یک عدد دریچه تخلیه آب در بخش زیرین و کف این محصول می باشد که این عامل باعث شده تا شما بتوانید به سرعت این وان بادی اینتکس را در زمان هایی که قصد تخلیه آب داخلی این محصول را دارید ، تخلیه نموده و اقدام به جمع آوری آن کنید.

این دریچه دقیقا در کف این وان بادی قرار گرفته است که به راحتی قابل باز و بسته شدن بوده و این امکان را هم در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به سادگی با اتصال یک شلنگ مجزا به این بخش ، آب داخل وان را در هر فضایی که قصد دارید تخلیه نموده و از آن استفاده کنید که از مزیت های خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

دارای برچسب تعمیرات

یکی دیگر از مواردی که شرکت اینتایم در کنار این محصول جای داده است ، برچسب تعمیرات می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد برچسب تعمیرات در کنار باکس بسته بندی این محصول موجود است که با استفاده از این برچسب شما قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن این محصول را در زمان هایی که سوراخ شده و یا آسیب می بیند به بهترین شکل ممکن ترمیم نموده و دیگر نیازی به سپردن این وان بادی به فروشگاه های مربوطه جهت تعمیر این محصول نداشته باشید. البته این چسب تعمیرات ممکن است کارایی لازم را نتواند به درستی داشته باشد که پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام خرید یک عدد برچسب تعمیرات را به صورت مجزا و جداگانه خریداری نمایید تا با خیالی آسوده بتوانید محصول مورد نظر خود را تعمیر کنید.

 نوع
 خانگی
 طول
 156 سانتی متر
 عرض
 105 سانتی متر
 ارتفاع
 75 سانتی متر
 سازنده
 اینتایم
 جنس رویه
 براق شفاف
 جنس بخش کناری
 PVC دو لایه
 جنس کف
 PVC دو لایه
 پمپ
 
نوع پمپ
 دستی سوزنی
ساک حمل
 
سایر ویژگی ها
 مناسب استفاده کمتر از 3 سال
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی ابزار کار آمدی است که می تواند در شرایط کاملا متنوعی نیاز های شما را بر طرف کند. استفاده از هر نوع وان بادی برای تمام سنین مناسب و شرایط خاص از این بابت ندارد. وان های بادی توسط شرکت های متنوعی ساخته می شوند و تنها دسته بندی هستند که در تمامی برند ها شاهد کیفیتی تقریبا مشابه هستیم. شرکت اینتایم که در ضمینه تولید مبل، کاناپه، تشک و تخت بسیار ضعیف عمل میکند در دسته وان های بادی محصولات بسیار شگفت انگیزی را تولید کرده که یکی از آنها وان بادی خرسی رنگی کودک است و با تنوع ظاهری و ابعادی که دارد می تواند مورد توجه بسیاری قرار گیرد. البته این وان ظاهری کودکانه دارد اما می توان از آن برای بزرگسالان نیز استفاده نمود. 

طراحی

ظاهر این محصول مملو از رنگ های متنوع و زیباست. استفاده از رنگ های متنوع با ترکیب بسیار خوب در کنار یکدیگر باعث شده این محصول از جذابیت خاصی برای کودکان برخوردار باشد. دیواره آن را بدون رنگ بوده و شفاف است. البته به دلیل کمی سفیدی آن و دو لایه ای بودن آن نمی توان درون وان را به وضوح دید. این دیواره از طبقات متنوعی ساخته شده که کف هر طبقه به رنگ های متنوعی همچون بنفش، آبی ، سبز، نارنجی وصورتی قرار داده شده که با انعکاس نور زیبایی بسیاری را به همراه دارد. بدنه این وان حالت لوبیایی داشته و شکل هندسی خاصی ندارد.. به علاوه در قسمت بالایی آن نیز برای زیبایی بیشتر یک سر خرس فانتزی قرار داده شده که شاید برای استفاده در هر محلی مناسب نباشد. 

ابعاد و وزن

ابعاد محصولات بادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این دسته از کالا ها با حجم کمی که در بسته بندی دارند پس از باد شدن به محصول حجیمی تبدیل شده و استفاده از ان لذتبخش می شود. از این رو وان های بادی نیز همانند سایر محصولات موجود در این دسته به عنوان کالا های پرتابل قلمداد می شود و می توان از آن در تمامی شرایط استفاده نمود. علاوه بر این وزن کم نیز به حمل ساده تر آن کمک فراوانی می کند. زمانی که باد این وان خالی شده باشد می توان آن را به سادگی در کوله پشتی قرار داد و حمل کرد. پس از باد شدن طول این وان بادی برابر با 156 و عرض آن نیز برابر با 105 سانتی متر می شود که با احتساب لایه هایه های اصلی بدنه بخش داخلی وان از هر سمت حدود 10 سانتی متر کمتر است. پس می توان نتیجه گرفت ابعاد مفید قسمت داخلی این محصول برابر با 146 در 95 سانتی متر است. کف این وان، باد نمی شود که مزیت استفاده از آن عمق بیشتر و استحکام بیشتر آن است. ارتفاع وان بادی خرسی اینتایم نیز 75 سانتی متر می باشد که قسمتی از آن به طرح سر خرسی آن تعلق میگیرد و عمق مفید این کالا در حدود 45 سانتی متر می باشد.

جنس و ساخت

این وان از بدنه دو لایه ساخته شده که لایه های آن به صورت کامل از ماده PVC  است. این لایه در برابر آب کاملا مقاوم بوده بر اثر استفاده طولانی مدت نیز فرسوده نمی شود از این رو لازم نیست نگران صدمه دیدن آن باشید. البته فشار اشیاء تیز مانند چاقو، سوزن یا حتی سنگریره می تواند موجب سوراخ شدن وان شود.  همانطور که در ابتدای بند به آن اشاره شد لایه های کناری بدنه آن از PVC دولایه ساخته شده است. قسمت زیرین سه لایه بوده و قسمت های بالایی نیز دو لایه هستند. البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که دو دیواره دو لایه و در مجموع 4 لایه تشکیل ساختار دیوار را داده اند. در حالت کلی می توان کیفیت بدنه این گوشی را بسیار خوب ارزیابی کرد چراکه مشابه اغلب وان های بادی تولید شده توسط اینتکس و شرکت اینتایم از کیفیت مشابهی برخوردار است.

روش نصب

برای نصب این وان حمام بادی می بایست ابتدا محل مناسب و عاری از هر گونه شئ تیزی را برای آن انتخاب کنید. سپس آن را بر روی زمین پهن کرده و محفظه های اصلی آن را یک به یک باد کنید تا به شکل اصلی آن مشابه تصویر برسید. در نظر داشته باشید که محفظه های آن را بیش از حد باد نکنید تا موجب صدمه دیدن لایه های آن نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...