وان بادی رنگی نوزاد بست وی

bestway 51134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی رنگی نوزاد بست وی یکی از جدید ترین و دوست داشتنی ترین وان های بادی جدید تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که دارای ساختار بسیار مناسبی است. مزیت اصلی وان های بادی امکان استفاده از آن در هر شرایطی بوده که این وان نیز از این قائده مستثنی نیست. این محصول را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و مورد استفاده قرار دهید. زمان هایی که از این وان استفاده نمی کنید نیز می توانید با خالی کردن باد وان، آن را درون بسته بندی قرار دهید تا فضای بسیار کمی را اشغال کند که این خود نشانگر مناسب بودن وان بادی نوزاد برای مسافرت و یا منازل کوچک است. به علاوه دیواره های بادی باعث شده ایمنی این وان در مقایسه با سایر وان های پلاستیکی و سفالی بیشتر باشد. بدنه این وان از رنگ های مختلفی تشکیل شده است که علاوه بر کودکان می تواند نظر بزرگسالان را نیز به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این وان بادی اینتکس از لایه های رنگی وینیل ساخته شده است و کیفیت بالایی نیز دارد. همچنین برای حفظ تعادل نوزاد یک بخش بادی در قسمت میانی کف آن قرار داده شده است که از لیز خوردن جلوگیری می کند. 

 نوع خانگی، مسافرتی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 ضخامت لایه ها0.22 میلی متر
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 820 گرم
 دارای کف بادی
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی رنگی نوزاد بست وی از سری وان های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب بست وی تولید و روانه بازار های جهانی شده است و توانسته به خوبی جای خود را در میان هواداران محصولات بادی به خصوص وان های بادی کودک باز کند . این محصول دارای ساختار سه لایه در طراحی می باشد که بر کیفیت آن افزوده است و آن را به وان بادی محبوبی تبدیل کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این وان بادی بپردازیم و شما را در خرید وان بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با نقد و بررسی و تحلیل وان بادی رنگی نوزاد بست وی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحای این محصول بنابر استانداردهای جهانی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت استانداردهای رعایت شده در این محصول برای کودک به طور کلی راحت می کند . رنگبندی موجود در این محصول به خوبی و برای سلایق کودکانه طراحی شده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند و روز شادی را برای او بسازد . همچنین در قسمت پشتی این محصول یک تکیه گاه با ارتفاع بلندتر از لبه ی ان بادی تعبیه شده است که باعث می شود کودک بتواند در هنگام بازی در وان بادی به این تکیه گاه ، تکیه دهد و بدن او در بهترین شرایط قرار بگیرد . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از وینیل براق می باشد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری خاصی می باشد که باعث می شود به هنگام برخورد کودک با این محصول بدن وی دچار سایش نشود . وینیل از جنس های رایج و محبوب استفاده شده توسط کمپانی های تولید محصولات بادی در دنیا می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری آن می باشد . همچنین کف این وان بادی به طورت مواج تعبیه شده است تا از لیز خوردن کودک به هنگام بازی در این محصول جلوگیری شود و بهترین حالت برای بدن وی فراهم شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول کاملا مطابق  با استانداردهای جهانی و دارای ارتفاعی متناسب با سنین کودک می باشد که فضای خوبی را برای بازی کودک به ارمغان می آورد . ابعاد وان بادی رنگی نوزاد بست وی به مشخصات ( طول : 76 سانتی متر ، عرض : 33 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که نشان از فراهم آوردن فضایی ایده آل برای کودک به هنگام بازی است . همچنین از دیگر ویژگی های مهم در وان های بادی رفیت آب آن ها می باشد که یکی از نکات کلیدی به حساب می آید . ظرفیت آب این محصول برابر با 48 لیتر می باشد که نشان از کیفیت بالا در ساخت آن دارد . از دیگر ویژگی های مهم در خرید وان های بادی وزن آن ها می باشد زیرا حمل و نقل محصول را در شرایط مختلف امکان پذیر می کند . وزن وان بادی رنگی نوزاد بست وی به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد 800 گرم می باشد که نشان از وزن ایده آل آن دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی محصولات بادی به ویژه این وان بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های بادی نیز امکان پذیر است . برای این کار کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد تعبیه شده در وان بادی متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . یکی دیگر از نکات کلیدی در نگهداری محصولات بادی این است که از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن ها خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ در این وان بادی خودداری نمایید زیرا در این صورت و در صورت انجام این عمل در طولانی مدت طول عمر محصول کاهش می یابد .

جمع بندی :

وان بادی رنگی نوزاد بست وی از جنس وینیل می باشد که در رنگبندی زیبا و جذاب توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول دارای ساختار سه لایه می باشد که بر کیفیت آن افزوده است و خیال شما را از بابت کیفیت آن به طور کلی راحت می کند . وان بادی رنگی نوزاد بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...