وان بادی اردک رنگی کودک

intime YT-025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی با ابعاد 156×105 یکی از جدید ترین و بهترین وان های تولید شده تا به امروز است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این وان بدنه ای لوبیایی شکل داشته و به صورت چهار طبقه ساته شده که با وجود شفاف بودن بدنه در قسمت فاصله مابین طبقات، دارای لایه هایی با رنگ های مخلتلف است که به زیبایی آن افزوده است. این طبقات دو مزیت اصلی برای وان به همراه دارند. مزیت اول قابلیت نتنظیم عمق وان با خالی کردن باد هر طبقه و یا کم کردن باد هر طبقه است و مزیت دوم نیز برای مواقعی است که بدنه وان دچار صدمه شده باشد که در این حالت باز هم می توانید به سادگی از آن استفاده کنید چرا که سایر بخش ها هنوز به صورت ثابت در جای خود قرار دارند و وان را به شکل خود نگه می دارند. 

 نوع خانگی
 طول 156 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ دستی سوزنی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب استفاده کمتر از 3 سال
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی اردک رنگی کودک

وان بادی اردک رنگی کودک محصولی با کیفیت ساخت شرکت اینتایم می باشد که مناسب برای کودکان کمتر از سه سال است. در کنار این محصول پمپ باد دستی سوزنی نیز موجود می باشد که از مزایای ان به حساب می اید. هم چنین رنگ بندی شاد این محصول و طراحی فوق العاده ان نیز در انتخاب این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل تری از این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید این مورد را عنوان کرد که شکل ظاهری این محصول مستطیلی بوده که لبه های گردی دارد و از مرکز و از هر دو طرف دارای فرو رفتگی می باشد. هم چنین این محصول به صورت چهار طبقه و چهار لایه طراحی شده است که هر یک از لایه های دارای رنگ مختلفی است. از نظر رنگ باید گفت که بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده است به گونه ای که از بیرون تمامی نواحی این محصول قابل مشاهده است. بین هر لایه یک رنگ شاد قرار گرفته است که باعث جدا شدن لایه ها از یکدیگر می شود. بالاترین سطح این محصول به صورت صورتی طراحی شده است. در زیر ان نیز به ترتیب رنگ های نارنجی ، سبز ، ابی و بنفش کار شده است که بسیار چشم نواز است. هم چنین کف این محصول نیز به صورت بنفش طراحی شده است که وجه تمایز این محصول با دیگر قسمت های ان از نظر رنگی است. در جلوی این محصول نیز صورت یک اردک زرد رنگ به صورت بسیار زیبا و در مرکز این وان به چشم می خورد که دارای نوک نارنجی رنگ و چشم و ابرو های سیاهی می باشد. این محصول نیز به صورت بادی تعبیه شده است که کودک شما با ان نیز می تواند بازی کند و ساعت ها مشفول باشد.

جنس بدنه

از موارد مهمی که در هنگام خرید مشتری به ان توجه ویژه ای دارد جنس بدنه یک محصول است. این محصولات به خاطر بادی بودنشان بسیار حساس هستند و باید از جنس مقاومی برخوردار باشند که به راحتی دچار اسیب نشوند. در رابطه با این محصول نیز باید خاطر نشان کرد که رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC براق شفاف می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز همگی از نوع PVC دو لایه ساخته شده اند. کف این وان نیز به تبعیت از بخش های کناری و همانند ان ها از PVC دو لایه ساخته شده است که فوق العاده مستحکم می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که در این مطلب قصد داریم به ان بپردازیم ابعاد و وزن این وان می باشد. این محصول دارای طول 156 سانتی متر و عرض 105 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 75 سانتی متر است. البته ارتفاع این محصول تا بالای سر عروسک 110 سانتی متر می باشد. هم چنین از این محصول کودکان زیر 3 سال می توانند استفاده کرده و به بازی بپردازند. علاوه بر این ها به دلیل وزن بسیار کم به راحتی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کرده و از ان در مکان مناسب استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خود خارج کنید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی سوزنی که در کنار این محصول تعبیه شده است اقدام به باد کردن این وان کنید. پس از باد کردن نیز باید تمام دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از داخل ان هم مشاهده کنید. برای مراقبت از این محصول هم باید این نکته را خاطر نشان کرد که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری نمایید. هم چنین از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به بدنه این محصول بپرهیزید که در طولانی مدت دچار اسیب نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده نمایید. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت به وجود امدن هر گونه اسیب می توانید از ان ها هم استفاده کرده و مشکل را رفع کنید.

جمع بندی

 وان بادی اردک رنگی کودک محصولی زیبا و جذاب با رنگ های مختلف می باشد که ساخت شرکت اینتایم بوده و مناسب برای کودکان زیر سه سال است. این محصول بدنه ای مقاوم داشته و از ان می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. اگر قصد خرید یک وان بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...