وان بادی شفاف آبی رنگ

intime YT-214A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی شفاف از محصولات سال 2016 اینتایم با کیفیت فوق العاده بالا، دارای 5 محفظه باد در 5 طبقه بادنه اصلی وان می باشد که می توان آن را در مدت زمان چند دقیقه به صورت کامل باد کرد. این محصول از ماده PVC شفاف دو لایه ساخته شده است که حدود 40% مات بوده و با توجه به دو دیواره اصلی تا قسمت محفظه آب درصد مات بودن آن افزایش می یابد. از مشخصه های خوب این وان می توان به ابعاد و وزن خوب آن اشاره کرد. این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و ابعاد آن نیز برابر 70×95 سانتی متر می باشد. قابل استفاده در منزل، حمام، مسافرت و ....

نوع خانگی، مسافرتی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی شفاف اینتایم از محصولات جدید این شرکت می باشد که بر مبنای طراحی وان بادی با عمق زیاد همین شرکت  با کد yt-217A ساخته شده، تنها با این تقاوت که بدنه این محصول شفاف و رنگی می باشد. این وان برای استفاده کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب بوده و حتی می توان آن را محفظه ای برای نگهداری طولانی مدت آب دانست. علاوه بر این موارد ویژگی های دیگری نیز در مورد این وان وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این محصول بسیار شیک و دوست داشتنی بوده، و دیواره آن به صورت طبقه ای ساخته شده است که با استفاده از محفظه های باد جداگانه ای باد می شود، این ویژگی یک مزیت بسیار خوب برای آن به حساب می آید چراکه می توان با کم کردن باد هر طبقه و یا باد نکردن آن ارتفاع وان را تغییر داد. این ویژگی تنها در برخی محصولات شرکت اینتایم وجود داشته و در محصولات سایر کمپانی ها از این روش ساخت استفاده نشده است. بدنه به صورت کلی از ماده شفاف آبی رنگ ساخته و بر روی آن نیز طرح های گیاهان دریایی و ماهی ها قرار داده شده است. به همین منظور جذابیت بسیاری برای کودکان دارد. کف این وان بادشو بوده که استفاده از آن را برای طولانی مدت مناسب میکند، این قسمت همرنگ بدنه ولی مات می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای قطر 75 سانتی متری بوده و ارتفاع آن نیز 106 سانتی متر می باشد، به همین دلیل برای کودکان تا سه سال کاملا مناسب است اما بزرگسالان نیز می توانند برای استفاده در حمام از این وان استفاده کنند.با این ابعاد وان حدود 3 کیلوگرم وزن دارد، که حمل آن را بدون هیچ مشکلی ممکن می کند، این وان را می توانید در کوله پشتی یا در ساک قرار داده و حمل کنید، بسته بندی کوچک آن نیز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در گوشه از صندوق عقب بدون نیاز به نگرانی از بابت اشغال فضای اضافی قرار دارد. در حالت کلی می توان گفت که ابعاد و وزن این محصول کاملا مناسب بوده و در حد استاندارد سایر محصولات قرار دارد. 

جنس و کیفیت بدنه

محصولات بادی و در ابتدای آن وان های بادی از لایه های ضخیم PVC ساخته می شوند، این مواد در عین مقاومت در برابر خروج باد و آب انعطاف خوبی نیز دارند که می توان آنها را به شکل مورد نظر تغییر داد. در قسمت کف 4 لایه PVC قرار داده شده است تا در برابر فشار تحمل بیشتری داشته باشد، در نظر داشته باشید که این محصول تحمل وزنی نداشته و تمامی افراد می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. بخش کناری این وان از دولایه ضخیم و قسمت لبه بالایی نیز از یک لایه ساخته شده است، دیواره وان از چند لایه داخلی متصل شده که قسمت خارجی این قسمت را به بخش درونی متصل میکند که باعث افزایش استحکام آن می شود. بر خلاف ظاهر فریبنده محصول استحکام آن بسیار خوب بوده و اتصالات آن نیز با دقت کامل پرس شده اند که باعث افزایش طول عمر این وان بادی می شود.

روش نصب

برای نصب این محصول لازم می باشد برخی نکات را رعایت کنید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از نصب وان ابتدا این بند را به صورت کامل بخوانید. ابتدا محل مناسبی را برای قرارگیری وان انتخاب کنید، این محل را یک بار به صورت کامل تمیز کنید تا باعث صدمه دیدن آن نشود، چرا که بر اثر فشار آب و شخصی که درون وان است بر روی سنگریزه یا هر شئ تیز دیگری باعث سوراخ شدن وان شود. در باز کردن بسته بندی نیز کاملا دقت کنید چرا که به وسیله چسب پلمپ شده در صورتی که از چاقو برای باز کردن آن استفاده میکنید ممکن است به بدنه وان صدمه بزنند. با رعایت این نکات وان را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظرتان پهن کنید، در ادامه اولین دیواره یعنی پایین ترین دیواره را با استفاده از پمپ باد کنید و در ادامه به دیواره های بالاتر برسید، در انتها نیز کف وان را باد کنید. دقت داشته باشید که کف وان باد زیادی نیاز نداشته و مراقب باشید که این قسمت را بیش از حد باد نکنید. میزان باد نیز با توجه به سفتی دیواره ها مشخص می شود. در پمپ های برقی با تغییر صدا نیز می توانید از پر شدن باد بدنه وان بادی اینتکس مطلع شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...