وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک

215337

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک یکی از متفاوت ترین وان های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. این کالا دارای ساختار بدنه مستطیلی بوده و از طراحی بدنه طرح ماشین یا همان دیزنی برخوردار می باشد. این وان بدنه ای ضخیم داشته و از کف بادی نیز برخوردار می باشد تا هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده خود منتقل کند. علاوه بر این دو جای مخصوص قرار دادن اشیای مختلف برای استحمام نیز روی بدنه و در قسمت لبه تعبیه شده است. این کالا می تواند با داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد.

 نوع خانگی
 طول 105 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت Disney
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک یکی از  محبوب ترین محصولات نوع وان بادی می باشد که نظر اکثر کودکان را به خود جلب می کند. وان بادی که از نطر هزینه مقرون به صرفه است ؛ برای مصارف و استفاده ی خانگی بسیار کاربرد دارد. در ادامه ی این مطلب به نقد و بررسی بیشتر این مدل از محصولات وان بادی می پردازیم و قصد داریم تا شما را در خرید وان بادی کودک همراهی کنیم پس با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی وآرگونومی ساخت :

این مدل در رنگ های متنوعی ارائه شده است و طراحی وشکل آن به گونه ای است که نظر کودکان را جلب می کند . این وان بادی در رنگبندی سبز ، صورتی و قرمز به بازار عرضه شده است که در این پس از فروشگاه اینترنتی اینتکس یکی از پر فروش ترین رنگ ها را برای شما فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . وجود رنگ بندی های مختلف طرح ماشینی در این طرح موجب رضایت اکثر افراد قرار گرفته است. در بخش پشتی این محصول از تکیه گاه استفاده شده است که بدن کودک را در بهترین حالت قرار داده و باعث می شود در استفاده طولانی مدت احساس خستگی به وی دست ندهد  .  دو جای مخصوص  برای قرار دادن اشیاء در آن تعبیه شده است که کودک را از شر در دست گرفتن اسباب بازی های خود راحت می کند . کفی این وان به صورت بادی می باشد و به این منظور کودک در آن احساس راحتی خواهد کرد و بر اثر سر خوردن آسیبی به کودک نخواهد رسید. در این محصول دو دریچه وجود دارد که شما را در راه اندازی و خالی کردن باد آن یاری کرده و باعث می شود در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید به راه اندازی این محصول بپردازید .

جنس بدنه :

جنس این محصول از پی وی سی می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده توسط کمپانی های تولید محصولات بادی می باشد و  این استفاده متداول از این جنس به دلیل کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . در بخش کفی این محصول از پی وی سی دو لایه و مواج استفاده شده است که مقاومت آن را دو چندان کرده است . ساختار طراحی این وان بادی به صورت دو لایه می باشد که بر کیفیت این محصول افزوده است و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . ابعاد وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک به مشخصات ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از فضای بالایی برخوردار است و نشان از کیفیت بالای آن در طراحی محصول دارد . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید وان های بادی باید به آن توجه شود ،ظرفیت آب آن می باشد که یکی  از نکات کلیدی محسوب می شود ، این وان بادی ظرفیتی بالغ بر 45 لیتر دارد که برای استفاده کودکان زیر 3 سال بسیار ایده آل به نظر می رسد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های مهم در وان های بادی وزن آن ها می باشد زیرا تاثیر بسزایی در جا به جایی آن دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 1.5 کیلو گرم می باشد که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست دریچه خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . همچنین برای مراقبت ازاین محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا نمی توانید کارایی لازم را از این محصول مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز به وان بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند .  اما برای این مشکل نیز راه حلی را برای شما گشوده ایم و می توانید از برچسب تعمییرات برای رفع مشکل استفاده کرده و به روز زیبای خود بدون دغدغه ادامه دهید .

جمع بندی :

وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک از جنس پی وی سی می باشد که برای بالاتر بردن کیفیت و مقاوت آن در بخش کفی از پی وی سی دولایه استفاده شده است . رویه این محصول به صورت طرح دار می باشد که در رنگبندی مختلف وجود دارد و هر رنگ جذابیت خاص خود را دارد . وان بادی بزرگ طرح ماشین کودک با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...