وان بادی بچه گانه

bestway 51116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بچه گانه بست وی، از سری محصولات سال ۲۰۱۶ این شرکت، با لبه های ضخیم و بزرگ مناسب استفاده و بازی کودکان، با کف بادشو که در کمتر از یک دقیقه آماده استفاده می شود. این محصول طول و عرض ۸۶ سانتی متری داشته و برای استفاده در منزل و یا حمام مناسب است. عمق وان بادی مربعی نیز ۲۵ سانتی متر بوده و ظرفیت ۸۶ لیتری دارد.

 نوع مربعی
 طول ۸۶ سانتي متر
 عرض ۸۶ سانتي متر
 ارتفاع ۲۵ سانتی متر
 ظرفیت ۸۴ لیتر
 جنس بدنه PVC
بخش کناری رنگی دو لایه
کف چهار لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1 کیلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

 

وان های بادی پلاستیکی اغلب بدنه ای سفت و خشک دارد که برای استفاده کودکان نا خوش آیند هستند. بدون شک تا کنون راه مناسبی برای نرم تر کردن بدنه آن و لذت بردن کودکان یافت نشده است از این رو محصولات بادی و وان های بادی کودک می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای آن باشند. این دسته از محصولات در ابعاد متنوعی ساخته شده اند که وان های با عمق کمتر از ۲۰ سانتی متر برای کودکان کوچکتر از ۳ سال مناسب هستند. وان بادی ۵۱۱۱۶ از شرکت بست وی نیز یکی از این محصولات بوده و نیاز کودک را به خوبی برطرف می کند. در این قسمت قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول تحت قالب نقد و بررسی برای شما منتشر کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و ساخت

طراحی ظاهری این محصول کاملا ساده و شیک بوده و استفاده از آن در هر شراطی ممکن است. قسمت کناری داخلی و بیرونی آن رنگ آبی داشته و حالتی دو طبقه دارد. قسمت بالایی و کف آن نیز آبی روشن بوده که با ترکیب زیبایی که دارد ظاهر آن بسیار چشم نوازی شده است. در ضمن کف این وان بادشو بوده که باعث راحتی حین استفاده از آن می شود. کف بادشو باعث شده که سطح وان کمی بالا تر از سطح زمین باشد در این حالت با باز کردن دریچه تخلیه آب وان به سادگی تخلیه می شود. تمامی قسمت های بدنه وان بادی کودک از PVC ساخته شده است و در لایه های کناری این وان بادی از دو لایه PVC و در کف آن از چهار لایه PVC برای مقاومت بیشتر آن در برابر فشار و ضربه ساخته شده است. د حالت کلی کیفیت این وان بسیار خوب بوده و می توان در تمامی شرایط به سادگی از آن استفاده کرد.

ابعاد و وزن

این وان یکی از کوچکترین وان های تولید شده تا به امروز است که ابعاد و بسته بندی بسیار کوچکی دارد و در هر شراطی قابل استفاده است. این وان را می توان در یکی از جیب های کوله پشتی خود قرار داده و به سادگی حمل کنید وزن آن تنها یک کیلو گرم بوده و در مدت زمان کمتر از یک دقیقه نصب می شود. به دلیل مربعی بودن این وان طول و عرض آن همسان با هم و برابر با ۸۶ سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز برابر با ۲۵ سانتی متر بوده که عمق مفید آن برابر با ۲۱ سانتی متر می شود. 

روش نصب

برای نصب این وان بادی ابتدا لازم است محل مشخصی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید تا وان را درون حمام قرار دهید از پاک بودن محل قرار گیری آن از هر گونه شئ تیز اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعدی نوبت به باد کردن محفظه های بادی آن می شود. در صورتی که پمپ باد دستی تهیه کرده اید باید تبدیل کوچک را به آن ابتدای محفظه خروجی باد متصل کنید سپس آن را به سادگی باد کنید. در صورتی که پمپ باد برقی نیز داشته باشید می توانید با استفاده از تبدیل مشابه موجود در بسته بندی و با خروجی هوا که در قسمت کناری پمپ است باد کنید. در پمپ باد دستی لازم است خودتان اندازه باد شدن آن را در نظر بگیرید و آن را بیش از حد باد نکنید اما پمپ های برقی خود میزان حداکثری باد وان را تشخیص داده و دیگر باد را به داخل آن وارد نمی کنند. پر شدن باد را می توانید از تغییر صدای پمپ متوجه شوید. برای خالی کردن باد توسط پمپ باد برقی نیز می توانید از محفظه ورودی هوای بالایی استفاده کنید تا در کمتر از یک دقیقه تمام باد موجود در وان وکیوم شود. برای خرید وان بادی اینتکس از قسمت تماس با ما استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...