وان بادی بیضی طرح دار کودک

76070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بیضی طرح دار کودک از سری وان های بادی مقرون به صرفه و با کیفیت برای تفریحات آبی سنین کودکان و خردسال بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بهره مند می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر دمای مختلف آب و یا شرایط جوی متفاوت مقاوم بوده و از کف بادی برای ایجاد محلی راحت برای مصرف کننده برخوردار خواهد بود. این کالا توسط چند دریچه باد مختلفی که روی بدنه اصلی تعبیه شده در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود .

 

وان بادی بیضی طرح دار کودک با توجه به اینکه توسط کودکان سنین پایین و نوازادان استفاده می شود دارای ساختار طبی بوده که تکیه گاه و بخش نشیمنگاه مواجی دارد تا کودکان که کنترل خاصی بر خود ندارند بتوانند با ایمنی بیشتری در داخل وان بنشینند ، بدون اینکه به داخل آب فرو بروند . وان های بادی وسیله ای بسیار کاربردی برای والدین می باشد تا با ایمنی بیشتر و با خیال راحت بتوانند کودکان خود را به حمام ببرند . 

 

این وان بادی حجم و ابعاد استانداردی داشته و قابل استفاده در فضای تقریبا کوچک حمام می باشد . بنابراین بهتر است برای استحمام کودکان از وان بادی به جای استخر بادی استفاده نمایید . وزن وان بادی بیضی طرح دار کودک بسیار سبک بوده و تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد ، همچنین این محصول حجم بسته بندی کوچکی داشته و بیشتر فضای آن را باد تشکیل می دهد ، بنابراین با بسته بندی کردن ، می توانید وان بادی را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کرده و با خود حتی به سفر ببرید .

راهنمای خرید وان بادی کودک

قبل از خرید وان بادی باید به سن کودک توجه داشته باشید ، وان های بادی با توجه به ابعاد و طراحی که دارند برای سنین خاصی قابل استفاده هستند . به عنوان مثال وان بادی بیضی طرح دار کودک برای کودکان زیر 3 سال طراحی شده است که می توانید از آن استفاده نمایید . بنابراین اگر کودک شما سن بیشتری دارد باید به سراغ مدل های دیگر رفته و وان هایی را خریداری کنید که از نظر ابعاد نسبتا بزرگتر باشد . همانطور که در بخش قبل اشاره شد نوع طراحی این وان بادی نیز برای قرار گیری نوزادانی است که تعادلی بر خود نداشته و خطر غرق شدن آن ها وجود دارد .

 

سعی کنید که محصولات خود را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید . با توجه به اینکه اجناس تقلبی در بازار زیاد شده است بهتر است که وان های بادی خود را از برند های معتبر خریداری کنید . همچنین توصیه می شود که محصولات بادی خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصول خود را با ضمانت اصالت و قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید وان بادی باید به آن توجه داشته باشید جنس محصول است که در بخش نقد و بررسی توضیحاتی در این رابطه ارائه کرده ایم .

توصیه های مهم در نگهداری وان بادی

وان بادی فوق به دلیل نوع طراحی و ساختار بادی که دارد بسیار حساس بوده و امکان آسیب دیدگی در آن زیاد است بنابراین باید در حفظ و نگهداری وان بادی کوشا باشید . توصیه های مهمی در نگهداری وان بادی مطرح است که از مهم ترین آن ها می توان به عدم برخورد وان با اجسام تیز و برنده اشاره کرد . هر شی و جسم تیز و یا زبر می تواند سبب آسیب دیدن وان بادی شود . چنگ زدن و یا گاز گرفتن وان توسط کودک می تواند به محصول آسیب بزند . استفاده از وان در محیط های باز و در معرض نور خورشید آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد . میزان باد وان نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . 

تعمیرات وان بادی

وان های بادی اگرچه ممکن است آسیب ببینند ، اما شما می توانید آنها را تعمیر کرده و به مانند روز اول از محصولات استفاده نمایید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش وان بادی را از جمله تعمیرات را ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید محصول خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید . اما در صورت دلخواه شما می توانید با تهیه کردن برچسب تعمیرات ، خودتان در خانه وان بادی را تعمیر کنید . بسته های تعمیراتی شامل چندین برچسب و چسب مخصوص تعمیر می باشد که با برش دادن بخشی از برچسب و آغشته کردن آن به چسب مخصوص می توانید بخش آسیب دیده را ترمیم نمایید .

 نوع خانگی
 طول 95 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 25 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت Hhobake
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی بیضی طرح دار کودک از سری وان های بادی کودک و نوزاد است که والدین می توانند با استفاده و به کارگیری این وان زیبا و دوست داشتنی ، کودک خود را به حمام ببرند . استحمام کودکان به خصوص کودکانی که سنین بسیار پایین دارند کاری دشوار و حساس می باشد ، لذا با استفاده از وان های بادی می توانید محلی ایمن و نرم را برای حمام کردن کودک خود فراهم کنید . این محصول در رنگبندی های مختلفی موجود است که می توانید به سلیقه خود و جنسیت کودک ، وان بادی طرح دار خود را انتخاب نمایید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم .

طراحی و تولید وان بادی

وان های بادی طراحی بسیار متنوعی دارند که شما می توانید با سلیقه خود ، مدل مد نظرتان را انتخاب کنید . این وان بادی کودک در واقع با توجه به ساختاری که دارد برای نوزادان و کودکان تازه متولد شده بسیار مناسب هستند و می تواند به عنوان تکیه گاهی نیز برای نشستن و دراز کشیدن آن ها باشد . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، در قسمت کف وان بادی ، نشیمنگاه بادی طراحی شده است که کودک با نشستن بر روی آن به داخل وان فرو  نمیرود ، همچنین قسمت پشتی و تکیه گاه وان نیز به صورت برجسته طراحی شده است که به خوبی سر کودک را بیرون از آب قرار خواهد داد تا کودک در بهترین حالت بازی کرده و حتی ترسی از حمام کردن نداشته باشد .

تمامی بخش های داخلی این وان نیز به صورت برجسته طراحی شده است تا کودک در صورت برخورد با هر بخش وان ، آسیبی نبیند . به این نوع طراحی ، طراحی رویه مواج گفته می شود که بیشتر در وان ها و استخر های بادی کودک از آن استفاده می شود . بنابراین سعی کنید در هنگام خرید وان بادی کودک به این نکته توجه داشته باشید .

جنس وان بادی

برای ساخت وان بادی بیضی طرح دار کودک از جنس درجه یک و با کیفیت pvc طرح چرم ساخته شده است . پی وی سی ها از نمونه اجناس لاستیکی و با کیفیت موجود در بازار هستند که از آن ها برای ساخت انواع محصولات بادی به خصوص استخر ها و وان های بادی که با آب سروکار دارند استفاده می شود . این جنس کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب بسیار مقاوم هستند ، البته دماهای مختلف آب نیز تاثیری بر این جنس نخواهد داشت ، بنابراین شما می توانید حتی وان بادی خود را با آب گرم پر کنید .

از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی می توان به عدم حساسیت پوستی به آن اشاره کرد ، بنابراین کودکان به خصوص نوزادان که پوست لطیفی دارند در برخورد با بدنه وان بادی حساسیتی نخواهند داشت . ضخامت لایه های استفاده از از پی وی سی در این وان بادی بالا بوده که سبب دوام بهتر محصول شده است ، به خصوص بخش کف وان که از ساختار دو لایه برخوردار می باشد .

نگهداری و مراقبت

وان های بادی به دلیل طراحی بادی و نوع ساختاری که دارند همواره در معرض آسیب دیدگی خواهند بود به همین دلیل باید در نگهداری و استفاده از این محصولات کوشا باشید . با توجه به اینکه از وان های بادی در محیط های باز نیز می توان استفاده کرد ، بهتر است از زیرانداز استفاده نمایید . گاز گرفتن وان بادی و یا چنگ زدن آن می تواند سبب آسیب دیدن وان بادی شود .

برخورد اجسام تیز و برنده نیز سبب آسیب دیدن محصول خواهد شد . استفاده از وان بادی در معرض نور خورشید بلامانع است . پس از هر بار استفاده به خوبی وان را شسته و آن را خشک نمایید . میزان باد وان بادی را نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم در نظر بگیرید . در صورت زیاد بودن باد ممکن است بر اثر فشار وارده ، وان بادی با مشکل مواجه شود و یا درز های آن پاره شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...