وان بادی دو رنگ کودک Nai-B

NB-H-BT16CM

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی دو رنگ کودک Nai-B محصولی شیک و جدید با کیفیت قابل قبول که از ابعاد مناسبی برای استفاده سنین زیر 3 سال برخوردار می باشد. این محصول دارای جنس بدنه ای از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده و از کف بادی برخوردار می باشد. این وان توسط چند دریچه باد به وسیله پمپ باد های مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین مقاومت این محصول نیز در برابر دمای مختلف آب به اندازه کافی بالا خواهد بود. این کالا به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 95 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 25 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت Nai-B
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی دو رنگ کودک Nai-B محصولی است که قطعا خیلی از خانواده ها به دنبال خرید و تهیه آن هستند. با توجه به نوع طراحی و تولید این محصول و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که این وان بادی دارد قطعا شما می توانید مشاهده نمایید که هر آن چه که برای خرید و در اختیار گرفتن یک وان بادی به آن نیاز دارید را این محصول در اختیار شما قرار داده است. در همین راستا این مطلب نقد و بررسی کاملی از این وان بادی را در اختیار شما قرار داده است که در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت این محصول را برای شما عنوان کنیم....

شیوه طراحی و تولید محصول

در گام نخست از این مقاله باید به این مسئله اشاره کنیم که وان بادی دو رنگ کودک Nai-B به چه صورت طراحی شده و این طراحی صورت گرفته در این محصول باعث شده تا بتواند به صورت کامل پاسخگوی نیاز شما باشد یا خیر؟ در همین راستا در ابتدا پیشنهاد می کنیم که این وان بادی را به صورت کامل مشاهده نمایید تا پس از این مبحث سعی کنیم به بررسی نوع طراحی و ساختار ان بپردازیم. در نخستین بخش باید عنوان کنیم که شیوه طراحی این محصول به صورت بیضی شکل می باشد. این ساختار بیضی در واقع تشکیل دهنده بخش های کناری و اصلی این محصول می باشد که شما در نخستین بخش نیز در مشاهده تصاویر این محصول به این نکته به صورت کامل پی خواهید برد.

نکته دیگر در خصوص طراحی این محصول بخش بدنه اصلی و در واقع کناره های این محصول می باشد. شما می توانید این ویژگی را مشاهده نمایید که این محصول دارای ساختاری موازی می باشد. در واقع اگر به صورت کامل نگاهی به این وان بادی بیندازید متوجه خواهید شد که یک سری خطوط موازی هم و با ابعاد و اندازه های یکسان بر روی بدنه این محصول نقش بسته اند که این نکته باعث شده تا بدنه اصلی این محصول نیز به صورت زیبا و با طراحی خاصی شکل گیرد. هم چنین ضخیم بودن این بدنه در کنار این طراحی باعث شده تا این بدنه قطعا یکی از خاص ترین محصولات موجود در بازار را یدک بکشد.

بخش دیگری از این محصول که باید در خصوص طراحی آن با شما صحبت کنیم ناحیه زیرین و در واقع کف این محصول می باشد. شما در این بخش می توانید مشاهده کنید که همین ساختار بخش های کناری و بدنه این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شده است و دارای یک سری خطوط موازی و شیار دار می باشد که قطعا کودک در داخل این محصول می تواند به ساده ترین شکل ممکن قرار گرفته و نرمی و راحتی را حس کند. البته رنگ زرد یکدست این محصول در ناحیه زیرین و همین طور رنگ سبز کناره های این محصول هم از دیگر خصوصیات مهم این وان بادی به شمار می رود که در واقع کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه فوق العاده ای را به این وان کودک بخشیده است.

نکته مهم دیگر در بخش طراحی این محصول به حک شدن یک سری نوشته به زبان لاتین و هم چنین بهره مندی از یک سری نقوش بر روی این محصول می باشد که طراحی گربه و همین طور پاهای این حیوان را هم با رنگ های شاد و جذاب به زیبا ترین صورت ممکن می توانید در بخش های داخلی این محصول مشاهده نمایید. علاوه بر این ها در بخش میانی این محصول نیز فضایی مثلثی شکل قرار دارد که این ناحیه باعث شده تا کودک بتواند سر و گردن خود را هم در این ناحیه قرار داده و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کند. هم چنین در بخش بالایی این محصول هم شما می توانید ساختار فرو رفته ای را در بخش سر و ناحیه بالایی این محصول مشاهده نمایید که باعث راحتی هر چه بیشتر فرد استفاده کننده از این محصول شده است.

کیفیت و کارایی محصول

در ارتباط با کیفیت این وان بادی باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا دارای یک رویه از جنس PVC طرح چرم می باشد. این عامل باعث شده تا شما یک محصول کاملا با دوام و با کیفیت را در اختیار داشته باشید که خیال شما از بابت ساختار و مقاومت آن راحت است. در واقع این محصول با بهره گیری از رویه طرح چرم خود نیز باعث شده تا به بهترین شکل ممکن یک محصول زیبا و در عین حال ضخیم را در اختیار داشته باشید که این نکته هم از دیگر خصوصیات خوب این وان بادی به شمار می رود.

علاوه بر این ها باید به دو لایه بودن بدنه اصلی این محصول هم اشاره کنیم که این عامل باعث شده تا خیال شما از بابت کیفیت بخش های زیرین این محصول و در واقع لایه نشیمنگاه این وان بادی هم تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول قابل استفاده برای کودکان زیر سه سال می باشد. در واقع خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند می توانند این محصول را به چشم یک کالای بی نظیر نگاه کنند که یک وان تمام عیار به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن محصول

نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول عنوان کنیم بحث ابعاد و اندازه های این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای طول 95 سانتی متر و همین طور عرض 55 سانتی متر می باشد. این ابعاد پس از راه اندازی کامل اندازه گیری شده و نشان می دهد که شما یک کالای استاندارد و با ابعادی ایده آل را برای کودک خود در اختیار خواهید داشت. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 25 سانتی متر می باشد که این مسئله هم یکی دیگر از نکات مهم در خصوص ابعاد این وان بادی به شمار می رود.

علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تنها این وان بادی 1.2 کیلو گرم وزن دارد که چه قبل از راه اندازی و چه بعد از فرایند راه اندازی شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن با توجه به وزن کم و همین طور ابعاد کوچکی که این محصول داراست اقدام به جا به جایی و حمل و نقل این محصول کنید.

جمع بندی

وان بادی دو رنگ کودک Nai-Bیک وان بادی بی نظیر به شمار می رود که دارای خصوصیات فوق العاده ای می باشد. در واقع اگر بخواهیم به یک جمع بندی کلی از این محصول بپردازیم در وهله اول باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک سری ابعاد بسیار استاندارد و کوچک می باشد که قابلیت جا به جایی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما فراهم می کند. هم چنین این محصول کیفیت عالی بدنه را هم برای شما به ارمغان آورده است که از این بابت هم قطعا ناراحتی نخواهید داشت و خیالتان راحت خواهد بود. هم چنین بهره مندی از طراحی فوق العاده و همین طور قابلیت راه اندازی آسان و استفاده های متعدد از این محصول هم از دیگر خصوصیات این وان بادی به شمار می رود. هم اکنون ما نیز با توجه به این شرایط پیشنهاد می کنیم تا این وان بادی را از سایت فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...