وان بادی مربعی شفاف با طول 120 سانتی متر

intime YT-212A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مربعی کودک از شرکت اینتایم با کیفیت بسیار خوب و دیواره های شفاف ساخته شده از PVC جلوه ی بسیار زیبا دارد. طول این وان 120 سانتی متر و عرض آن نیز 105 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 75 سانتی متر می باشد که این محصول را به یکی از ایده آل ترین کالا های موجود در میان وان های بادی تبدیل می کند. بر روی بدنه شفاف این وان اشکال ماهی و گیاهان دریایی نقش بسته که به زیبایی آن افزوده است. در دو رنگ آبی و سبز، به همراه برچسب تعمیرات و پمپ باد دستی رایگان.

 نوعخانگی
 طول 120 کیلو گرم
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی سوزنی
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای نوجوانان
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان بادی مربعی شفاف با طول 120 سانتی متر

شرکت اینتایم یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه طراحی و تولید وان های بادی می باشد. این شرکت همواره سعی کرده تا با تولید محصولات با کیفیت و فوق العاده نیاز مشتریان را در جهت دارا بودن یک وان بادی برای کودکان برطرف سازد. البته این کمپانی وان های بادی بزرگسال هم تولید می کند که از دیگر تولیدات مهم این شرکت به شمار خواهد رفت. حال با توجه به این سخنان در این مطلب شما می توانید نقد و بررسی کامل یکی از جدید ترین وان ها بادی این شرکت یعنی وان بادی مربعی شفاف با طول 120 سانتی متر را مطالعه کنید که قطعا یک محصول عالی و جذاب برای خانواده ها به شمار خواهد رفت. با توجه به این پیش زمینه پیشنهاد می کنیم تا به ادامه این مطلب توجه نمایید...

اولین بخش و شاید مهم ترین بخش که در نگاه اول باعث خرید و انتخاب این محصول توسط مشتریان می شود بحث چگونگی طراحی و ساختار این محصول می باشد که قطعا نکته ای فوق العاده مهم و حیاتی خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول همان طور که از اسمش پیداست دارای یک طراحی مربعی شکل می باشد که این عامل باعث شده تا این وان حمام بادی دارای کاربرد های مختلفی باشد. برای مثال شما می توانید از این محصول به عنوان استخر و یا حتی استخر توپ هم استفاده نموده و یک محیط تفریحی فوق العاده را برای فرزند خود به ارمغان آورید.

در مورد نوع طراحی و ساختار این محصول باید عنوان کنیم که این کالا دارای لبه های کناری گرد می باشد که باعث شده تا این ساختار اصلی مربعی شکل این وان به صورت ساده شکل نگیرد. بدنه اصلی این محصول متشکل از چهار لایه مربعی شکل با اندازه های یکسان می باشد که این چهار لایه به گونه ای طراحی شده اند که بدون هیچ گونه فاصله ای بر روی هم قرار گرفته اند. شما برای راه اندازی این محصول نیز پس از خارج کردن این وان بادی از داخل بسته بندی تنها کافی است که یک پمپ باد را خریداری کنید که پس از خرید و تهیه این پمپ حال می توانید به صورت مجزا هر یک از این دریچه ها را باز کرده و باد را به داخل این دریچه ها هدایت نمایید. این دریچه ها نیز با توجه به ابعادی که دارند در سریع ترین زمان ممکن باد شده و برای تخلیه این محصول هم به سرعت شما قادر خواهید بود تا باد داخلی این وان را خالی کنید. این دو عامل قطعا در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد که نکته ای مهم به شمار می رود.

دیگر مسئله ای که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث بهره مندی از کف بادی در بخش زیرین این محصول می باشد. شما پس از راه اندازی این محصول می بایست بخش کف این وان بادی را هم به صورت مجزا باد کنید و پس از ان می توانید کودک را در یک محیط نرم و راحت قرار دهید که این نکته نیز یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول و وجه تمایز این وان بادی با بسیاری از وان های بادی دیگر کمپانی ها می باشد. هم چنین از نظر نوع جنس و کیفیت نیز باید به این عامل اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که یک جنس رایج در بین محصولات بادی به شمار رفته و قطعا با توجه به ویژگی هایی که دارد به راحتی دچار آسیب نخواهد شد.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار بسته بندی این محصول شما می توانید برچسب تعمیرات را هم مشاهده کنید که در صورت آسیب دیدن قابلیت ترمیم را به راحتی خواهید داشت. وان بادی مربعی شفاف با طول 120 سانتی متر در دو رنگ آبی و سبز موجود می باشد که با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نموده و با قیمت ارزانی که دارد آن را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...