وان بادی مربعی شفاف با طول 143 سانتی متر

intime YT-213A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم با بدنه PVC متفاوت نسبت به بسیاری از محصولات تولید شده تا به امروز. این وان از دیواره های شفاف و بسیار زیبایی ساخته شده که دیواره داخلی دارای تم رنگ سبز و آبی (در دو نوع مختلف) و مات می باشد تا درون آن از قسمت بیرونی دید کمتری داشته باشد. یکی از برتری های این محصول مربوط به ابعاد خوب آن می باشد. این وان با طول 143 سانتی متر و عرض 105 سانتی متر یکی از بزرگ ترین وان های بادی تولید شده تا به امروز می باشد که می تواند برای استفاده در تمامی بازه های سنی مناسب باشد. عمق این وان نیز 75 سانتی متر و وزن آن برابر با 4 کیلو گرم است و استفاده از ان در تمامی شرایط با قابلیت حمل و نصب در کمتر از 5 دقیقه میسر می باشد. وان بادی اینتایم و اینتکس با دیوارهای های شفاف محفظه های باد جداگانه ای دارد که باد نکردن هر کدام از انها یا کمتر باد کردن آنها می تواند عمق وان را در به صورت کامل تنظیم کند. 

 نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی سوزنی
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمامی سنین
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

وان بادی مربعی شفاف با طول 143 سانتی متر یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی اینتایم می باشد که در دو رنگ آبی و سبز در بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و توانسته است تا به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. همچنین به دلیل طراحی بسیار جذابی که دارد دارای طرفداران بسیاری نیز است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

از ابتدایی ترین قدم هایی ست که برای تولید یک محصول بایستی برداشت. همه ی جوانب را باید در نظر گرفت تا محصولی زیبا و با کیفیت را تولید کرد. شرکت اینتایم توانسته است با طراحی های بسیار زیبایی که بر روی محصولات بادی خود انجام می دهد به یکی از پر فروش ترین شرکت های محصولات بادی تبدیل شود. فرم کلی استخر به شکل مربع بوده و بدنه آن نیز شفاف می باشد. این محصول در دو رنگ آبی و سبز عرضه شده که بدنه آن به صورت دو لایه بادی طراحی شده است. بدنه آن دارای طرح هایی از آکواریوم داشته که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین کف آن نیز به صورت مواج می باشد که باعث نرم تر شدن آن قسمت شده است.

جنس و کیفیت بدنه :

مهمترین نکته ای که در خرید یک محصول باید به آن توجه کرد این جنس آن محصول است. همه ما دوست داریم محصولی را خریداری کنیم که دارای کیفیت بسیار مطلوبی بوده تا بتوانیم مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنیم. شرکت اینتایم با محصولات با کیفیتی که تولید کرده توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را برطرف کند. جنس این محصول از وینیل شفاف بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب دارد و شما می توانید درون آن هم آب سرد بریزید و هم آب گرم چرا که بدنه آن مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. قسمت کف این استخر نیز از وینیل دو لایه بادی می باشد که سطحی نرم را در زیر پای کودکان شما قرار داده است.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این وان بادی حمام مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بیش از حدی اشغال نمی کند. این کالا در ابعادی از جمله طول: 143 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع 75 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 20 لیتر بوده و داری وزن 4 کیلو گرم  است که می توان آن را به راحتی با خود حمل و جا به جا کرد. 

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که آن نیز بر روی خود محصول موجود می باشد. وان را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. با فشار دادن پمپ می توانید وان را باد زده و پس از این که وان شکل کلی خود را گرفت پمپ را از دریچه هوای آن جدا کرده و درب آن را می بندید. حال می توانید از این محصول درون حمام خود استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

این وان بادی حمام یک سری حساسیت نسبت به وان های ثابت دارد که با رعایت آن ها می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. یه هیچ عنوان بر روی آن پرش و یا جامپینگ نکنید. از برخورد جسم تیز با آن جلو گیری کنید. همچنین آن را در معرض حرارت قرار ندهید.

جمع بندی :

وان بادی مربعی شفاف با طول 143 سانتی متر یک وسیله بسیار کاربردی برای استحمام کودکان است که از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این محصول می تواند یک جایگزین مناسب برای وان های ثابت باشد و کودکان حین حمام کردن درون آن به بازی مشغول شوند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...