وان بادی مستطیلی با عمق بالا

vo-76541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی با عمق بالا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استحمام کودکان در حمام بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه سه لایه بوده که از کف بادی برای نشستن و یا استادن راحت در آن بهره مند می باشد. این کالا توسط 4 دریچه باد مختلف توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. از ویژگی های دیگر این وان بادی استفاده به عنوان استخر در فضای باز می باشد، زیرا بدنه آن کیفیت مناسبی داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت.

 نوع خانگی
 طول 128 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 185 لیتر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 6 تا 36 ماه
 دارای کف بادی
 ساختار بدنه سه لایه
 مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی مستطیلی با عمق بالا یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین وان های بادی تولیدی توسط برند محبوب اینتایم می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید وان بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید با نقد و بررسی وان بادی مستطیلی با عمق بالا ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت سه لایه  و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین رویه این محصول به صورت طرح دار و به رنگ آبی می باشد که در بدنه آن از طرح های کارتونی فیل استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب کند . این محصول دارای 4 دریچه باد می باشدکه توسط این دریچه های می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن اقدام به باد کردن محصول نمایید و روزی زیبا را برای فرزند خود بسازید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در اکثر برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین علاوه بر مقاومت بالا این محصول از نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است که از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران وان های بادی باز کند . برای بالا بردن کیفیت این محصول در قسمت کف وان بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که یکی از روش های مرسوم می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت این وان بادی کودک به طور کلی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد وان بادی مستطیلی با عمق بالا به مشخصات ( طول : 128 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که نسبت به سایر وان های بادی از فضای ایده آلی برخوردار است . یکی دیگر از ویژگی های مهم در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص وان های بادی ظرفیت آب آن ها می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است ، ظرفیت آب این وان بادی برابر با 185 لیتر می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد و همچنین به دلیل فضای ایده آلی که برای کودک فراهم می آورد می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . همچنین این وان بادی دارای وزن 1.8 کیلو گرمی می باشد که وزنی ایده آل به حساب آمده و از همین رو می توانید به دلیل آسودگی در حمل و نقل از آن به عنوان گزینه مناسبی برای سفر های خود استفاده کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر است . در بدنه ی این وان بادی چهار دریچه باد تعبیه شده است که توسط آن می توانید به باد کردن محصول پرداخته و روزی شاد را برای کودک خود فراهم آورید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول باید خودداری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی مستطیلی با عمق بالا یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین وان های بادی کودک می باشد که توسط برند اینتایم روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول از جنس پی وی سی و دارای کف بادی می باشد که به هنگام بازی کودک در این وان بادی بدن او دچار احساس درد به هنگام زمین خوردن نمی شود . وان بادی مستطیلی با عمق بالا با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...