وان بادی مستطیلی طرح دار اینتایم

intime YT-216A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی طرح دار اینتایم از برترین محصولات تولید شده توسط این شرکت در سال 2015 می باشد که باعث شده یه یکی از پر طرفدار ترین محصولات آن بدل شود. از مشخصه های اصلی این وان می توان به کف بادی و دیواره های بادی ضخیم و کاملا نرم آن اشاره کرد که در کنار ابعاد مناسب حس بسیار خوبی را در اولین استفاده به کاربرد منتقل می کند. طول این وان برابر با 143 و عرض آن نیز 105 سانتی متر بوده که امکا استفاده تمامی سنین را برای آن مهیا می کند. از بزرگ ترین تفاوت های وان های بادی اینتایم با بست وی و اینتکس در ارتفاع یا عمق آنهاست که دو شرکت ذکر شده محصولی با ارتفاع بیش از 30 سانتی متر ندارند اما وان بادی مستطیلی طرح دار اینتایم عمقی برابر با 75 سانتی متر داشته که باعث می شود به یکی از بهترین محصولات در این بخش تبدیل شود.

 نوعخانگی، مسافرتی
 طول 143 کیلو گرم
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق طرح دار
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی سوزنی
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

در طرحی وان های بادی ساخت اینتایم از خلاقیت بسیاری استفاده می شود، محصولات این شرکت در سالهای اخیر دچار تحول شده و ظاهر بسیار دوست داشتنی ای در کنار کیفیت خوب به مشتریان ارائه می کند، در کنار این مشخصه ها قیمت مناسب نیز باعث شده فروش وان های بادی گرد و مستطیلی اینتایم بیش از انتظار باشد. وان بادی مستطیلی طرح دار نیز از همین دسته محصولات متحول شده است که طی سالهای 2015 و 2016 تولید آن ادامه داشته است و در کنار ظاهر زیبا ابعاد مناسبی نیز دارد تا افراد در سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. در ادامه قصد داریم تا مشخصه های این محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

وان بادی مستطیلی طراحی زیبا و شکیلی دارد، این کالا به دلیل استفاده از بدنه مات در کنار لایه های شفاف دخلی کاملا متفاوت از تمامی وان های موجود در بازار می باش. قسمت داخلی از رنگ شفاف آبی و سبز ساخته شده است، با استفاده از این حالت و انعکاس نور هنگامی که وان از آب پر باشد فضای زیبایی را به وجود آورده که باعث افزایش جذابیت آن می شود. بخش خارجی بر خلاف قسمت داخلی از لایه مات و سفید رنگ ساخته شده که بر روی آن نیز طرح گیاهان دریایی و ماهی های رنگی نقش بسته است. این دیواره حالتی طبقه ای داشته و به صورت جداگانه باد می شود. باد شدن جداگانه طبقات این وان باعث می شود بتوانید با کم کردن یا زیاد کردن باد هر طبقه ارتفاع آن را تغییر دهید و به ارتفاع مورد نظرتان برسید. در حالت کلی می توان گفت که این وان بسیار زیباست و برای استفاده کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب می باشد. 

ابعاد و وزن

در کنار ظاهر شکیل، ابعاد مناسب مهم ترین دلیل مشتریان، برای خرید این محصول می باشد، طول وان برابر با 143 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 105 سانتی متر می باشد، به همین دلیل بزرگسالان نیز در استفاده این محصول بسیار راحت خواهند بود، البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد ذکر شده از طرف شرکت اینتکس با احتساب دیواره بیرونی بوده و لازم است بدانید که بخش داخلی از طر طرف حدود 15 سانتی متر کمتر می باشد. ارتفاع وان حدود 75 سانتی متر می باشد که در مقایسه با تمامی وان های ساخت اینتکس یا بست وی کاملا برتر است، از این رو می توان این محصول را برترین وان بادی از نظر ارتفاع دانست. وان بادی مستطیل را به دلیل وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک می توانید در کوله پشتی قرار یا در صندوق عقب اتومبیلتان قرار دهید. 

جنس و کیفیت بدنه

این وان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در صورت مراقبت مناسب سالها قابل استفاده می باشد.دیواره آن از دو لایه ضخیم PVC ساخته شده است و در برابر اشیائ تیز تا حد زیادی مقاوم است، قسمت بالایی نیز به همراه قسمت روبرویی آن در مجموع دو لایه دارند، لازم به ذکر است که لایه های این قسمت با استفاده از لایه میانی مخصوص به هم متصل هستند و استحکام وان را بر عهده دارند، ضخیم ترین لایه های این وان در قسمت کف آن می باشد تا در برابر فشار و مقاومت بیشتری داشته باشد. این بخش از چهار لایه PVC بوده و کیفیت آن به مراتب بیشتر از سایر نقاط وان می باشد. این وان در صورت مراقبت قابل استفاده در خارج از منزل نیز می باشد.

روش نصب

برای نصب این محصول محل مناسبی را انتخاب کنید، در مرحله بعدی نوبت به خارج کردن وان از بسته بندی می رسد، پس از خارج کردن وان از بسته بندی آن را بر روی محلی که قرار است از آن استفاده شود پهن کنید و پایین ترین طبقه دیواره آن را باد کنید، در مرحله بعدی سایر قسمت دیواره های بالایی را باد کنید، در انتها نیز نوبت به کف وان می رسد که با باد کردن و بستن دریجه آن وان بادی مستطیلی قابل استفاده است. برای مراقبت بیشتر و طول عمر بیشتر این محصول آن را در مدت زمان طولانی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و بدنه آن را تا حد ممکن چرب کنید تا باعث پوسیدگی آن نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...