وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک

V-466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی با عمق بالا کودک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در حمام و حتی فضای باز به منظور تفریحات آبی و استحکام کودکان 1 تا 3 سال می باشد که از ساختار بدنه دو لایه بهره مند می باشد. این وان بادی ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح دار بوده و از کف بادی برای نشستن و یا ایتادن راحت تر برخوردار می باشد. از ویژگی های خوب این وان بادی داشتن سه دریچه باد مجزا برای راه اندازی دیواره آن بوده و یک دریچه تخلیه آب نیز در قسمت کف آن به کار برده شده تا به راحتی حجم بسیار زیادی از آب وان را تخلیه کنید.

 نوع خانگی
 طول 128 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 170 لیتر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین 1 تا 3 سال
 دارای کف بادی
 دارای دریچه تخلیه آب
 مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک یکی دیگر از پر هوادار ترین محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است و در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید وان بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این وان بادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که از ارتفاع ایده آلی برخوردار است و محیط کودکانه ای را برای فرزند شما فراهم می آورد . ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که کیفیت آن را بالا برده است و با خیالی راحت می توانید به استفاده از این محصول بپردازید . در دیواره این محصول سه محفظه باد استفاده شده است که توسط آن ها می توانید اقدام به راه اندازی محصول کرده و از دیدن بازی کودکتان در این محصول لذت ببرید و روز شادی را سپری کنید . همچنین برای تخلیه آب این وان بادی در قسمت کف آن از یک دریچه تخلیه آب استفاده شده است که به راحتی می توانید پس از تخلیه آب ، باد آن را خالی کرده و با استفاده از بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی آن را همراه خود داشته باشید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در وان های بادی می باشد که توسط کمپانی های تولید محصولات بادی استفاده می شود و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است . همچنین برای بالا تر بردن کیفیت این محصول در کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت  :

وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک دارای فضای استانداردی در طراحی می باشد که کودک به هنگام بازی درون این محصول از فضای ایده آلی برخوردار است . اندازه های این وان بادی به مشخصات ( طول : 128 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بالا در ساخت آن دارد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن این وان بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1.8 کیلو گرم می رسد که از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین ظرفیت آب این وان بادی برابر با 170 لیتر می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا خودکار و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد پمپ باد را به محفظه باد این محصول متصل کرده و باد را به درون این وان بادی هدایت کرده تا شکا کلی را به خود بگیرد . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا نمی توانید کارایی لازم را از این وان بادی مشاهده نمایید .  یکی دیگر از نکات کلیدی در نگهداری محصولات بادی این است که از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن ها خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع و آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی :

وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک از جمله پر هوادار ترین وان های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با کیفیت می باشد . وان بادی مستطیلی عمق بالا کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

حمید موسوی

با سلام، لطفا میزان تقریبی از تحمل وزنی وان ها رو هم درج کنین

464 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...