وان بادی نوزاد اینتایم

intime yt-226A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی نوزاد با ابعاد مناسب برای استفاده سنین زیر 1 و نیم سال، با طول 98 و عرض 64 سانتی متر. این وان متناسب با فرم بدن نوزادان طراحی شده است و در میانه قسمت داخلی نیز یک برآمدگی دارد تا کودک بتواند بدون سر خودن و به هم ریختگی تعادل در آن قرار گیرد. قسمت کناری نیز یک جیب استاندارد برای قرار دادن لوازم دارد که از جنس آن مشابه جنس بدنه است. وان بادی نوزاد ساخت شرکت بست وی می باشد و کف آن نیز باد شو بوده و در دو رنگ اصلی بیرونی آبی و صورتی ساخته شده ولی قسمت های داخلی آن سفید هستند. این وان در طرح ها و ظاهر متفاوتی نیز تولید شده که کمتر در بازار یافت می شود. 

 نوع خانگی
 طول 98 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 سنین مورد استفاده تا 1.5 سال
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها  در دو رنگ صورتی و آبی
 با طرح های مختلف در برخی بازار ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

 

وان بادی نوزاد اینتایم محصول جدید برند اینتایم می باشد که طرفداران بسیاری را در میان مشتریان وان های بادی نوزاد دارد. این محصول با توجه به طراحی و اندازه ، مناسب برای کودکان زیر 1.5 می باشد . والدین می توانند نوزاد خود را به راحتی و بدون دردسر در این وان ها بشویند و لذت استحمام نوزاد خود را با این وان ببرند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید وان بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول یکی از محبوب ترین  وان های بادی در بین وان های مشابه است . چرا که طراحی زیبا و ساده ی آن نظر همگان را به سمت خود جلب میکند. از ویژگی های این طرح می توان به شکل بیضی آن و دیواره های چین دارش توجه کرد .قسمت کف آن به صورت شیب دار ساخته شده است و نوزاد می تواند در آن به راحتی دراز بکشید به طوری که سرش بیرون از آب باقی بماند . در قسمت کف وان بر آمدگی ای ایجاد شده است که به عنوان تکیه گاه نوزاد مورد استفاده قرار میگیرد و نوزاد هنگام قرار گرفتن در محل می تواند تعادل خوبی داشته باشد و از سر خوردن خوردن و رفتن به زیر آب جلوگیری کند . وجود کف بادی این مدل باعث شده تا کف وان بسیار نرم باشد و کودک در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند . این محصول بسیار ماسب برای مصارف خانگی است . در قسمت بیرونی وان دریچه ای برای ورود و خروج هوا برای باد کردن وجود دارد و شما عزیزان می توانید از این قسمت با پمپ های دستی و برقی برای باد کردن وان اقدام کنید. این محصول در دو رنگ آبی و صورتی و اشکال گوناگون و متنوع در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است تا به نسبت سلیقه ی خود وان مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

جنس بدنه و کیفیت

قسمت رویه ی وان از pvc  براق و قسمت داخلی از پی وی سی رنگی استفاده شده است . از آنجا که این جنس یکی از مرغوب ترین مواد در ساخت محصولات بادی به خصوص وان بادی را دارد  ، اکثر تولید کنندگان محصولات بادی از این جنس برای تولید بهره میبرند . وجود مواد با کیفیت درواقع کیفیت بالای محصول را به دنبال خواهد داشت و  در نتیجه کیفیت بالا موجب رضایت مندی مشتریان عزیز خواهد بود . قسمت کف بادی این مدل نیز از دو لایه پی وی سی ساخته شده است که مقاومت وان را بالا برده و وزن آب و کودک را به خوبی تحمل میکند . بنابراین دیگر نگران کیفیت این محصولات نباشید چرا که از مواد بسیار خوبی ساخته شده است و دوام خوبی دارد .اما شما عزیزان نیز باید در حفظ وان بادی خود کوشا باشید چرا که این محصولات در مقابله با اشیاء نوک تیز و حرارت های بالا بی دفاع خواهند بود .چنانچه خواه یا نا خواه وان شما دچار آسیب دیدگی شد نگران نباشید ، با برچسب های تعمیر که شرکت اینتکس با عنوان بسته ی تعمیرات برای شما فراهم دیده می توانید اقدام به رفع آسیب دیدگی کنید.

ابعاد و ظرفیت

ابعاد این محصول (طول : 98 سانتی متر ، عرض : 64 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر) می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی در ساخت وان های بادی  ، در رده ی سنی نوزادان است . با توجه به این ابعاد ، کودک شما فضای کافی را برای قرار گرفتن درون وان را دارد .ظرفیت این وان با توجه به ابعاد آن زیاد نیست و به سرعت پر و خالی می شود و می توانید به راحتی این محصول را حمل کنید و در سفر های کوتاه و طولانی خود آنرا به همراه داشته باشید و از وجودش بهره مند شوید.

روش راه اندازی

راه اندازی این محصول به راحتی هرچه تمام تر است چرا که از وسعت بزرگی برخوردار نیست و به سرعت می توان آنرا باد کرد یا آن را خالی کرد . با توجه کم بودن ظرفیت آب روند پر و تخلیه کردن آن نیز سریع خواهد بود . برای این امر از دریچه هایی که در قسمت بیرونی وان تعبیه شده است استفاده کنید. بهتر است هنگام استفاده و راه اندازی وان بادی ، محل قرار گیری وان را مشخص کنید و محل را از کثیفی و اشیاء نوک تیز پاک کنید تا خطر ا آسیب به وان را به حد اقل برسانید . با هر بار استفاده از وان بادی ، به خوبی آنرا خشک کنید و در بسته بندی خود قرار دهید تا عمر وان بادیتان بیشتر شود .

سخن پایانی

همانطور که در بالا گفتیم و شما مطالعه نمودید پی میبریم که این محصولات به خصوص وان بادی نوزاد بسیار کاربردی و محبوب است . بنابراین بهتر است هنگام خرید محصول اطلاعات کاملی از آن کسب کنید تا محصولی با کیفیت داشته باشید . در این راستا شرکت intex بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اختیار شما دوستان قرار داده است تا با خیالی آسوده اقدام به خرید محصول محبوبتان بکنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...