وان بادی پنج رنگ مستطیلی اینتایم

YT-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی پنج رنگه مستطیلی اینتایم از سری وان های بادی بسیار شیک با دیوراه های شفاف که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف می باشد. محصولی با رنگ بندی داخلی جذاب و شاد که می تواند در مصرف کننده تاثیر مثبتی را بگذارد. این کالا به صورت گود و پر حجم ساخته شده که می تواند به خوبی اکثر قسمت بدن مصرف کننده را در بر گیرد. از دیگر ویژگی های این وان بادی می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد. قسمتی که با بادی بودن خود می تواند نشیمنگاه راحتی را برای کاربران به ارمغان آورد. این وان بادی به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

 نوعخانگی
ظرفیت 180 لیتر
طول 143 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 ساختار چهار طبقه ای
 دارای کف بادی
 مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی پنج رنگ مستطیلی اینتایم

وان بادی پنج رنگ مستطیلی اینتایم یکی از محصولات متنوع و خاصی است که شرکت اینتایم ان را به تازگی روانه بازار نموده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان بادی دارای چهار لایه می باشد که این چهار لایه هر یک دارای یک رنگ خاص و جذاب خواهد بود که باعث شده تا با خیال راحت یک محصول زیبا و شاد را شاهد باشید. دیگر ویژگی های مهم این محصول را سعی داریم تا در این مطلب به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم پس پیشنهاد می کنیم تا شما نیز با دنبال کردن این مطلب به صورت کامل با ویژگی های این محصول آشنا شوید...

در ابتدا باید عنوان کنیم که همان طور که در مقدمه به ان اشاره کردیم این وان بادی دارای ساختار چهار لایه می باشد که این چهار لایه به صورت هم اندازه و به صورت بادی و با یک شکل طراحی شده اند و شیوه قرار گیری آن ها نیز به صورت ساده و بر روی هم می باشد به گونه ای که هیچ فاصله ای بین این لایه ها موجود نبوده و در بهترین شکل ممکن بر روی هم ایستاده اند. نکته دیگری که باید در خصوص این وان بادی به ان اشاره کنیم بحث شیوه رنگ بندی این محصول می باشد که سبب شده تا این وان بادی بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی و تولید شود. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این وان بادی از پنج رنگ بنفش ، آبی ، سبز ، نارنجی و صورتی شکل گرفته است که این پنج رنگ به ترتیب از پایین به بالا فضای این وان بادی را شکل داده اند.

میان این پنج رنگ نیز حد فاصل بین دو لایه به صورت ساده و شفاف شکل گرفته که باعث شده تا شما یک محصول کاملا زیبا و چشم نواز را شاهد باشید که حداقل از نظر نوع رنگ بندی و طراحی هیچ نمونه مشابهی در بازار نخواهد داشت. نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بخش کف این وان است که این لایه به صورت بادی و با رنگ بنفش طراحی شده است که به صورت کاملا زیبا موجود بوده و با توجه به دارا بودن یک سری شیار در بخش کف این محصول شما می توانید یک سطح نرم و راحت را مشاهده کنید که کودک شما پس از قرار گیری در داخل این محصول به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد.

علاوه بر این ها این محصول از نظر ابعاد هم یک کالای نسبتا بزرگ و جادار محسوب می شود به گونه ای که طول این وان بادی 143 سانتی متر ، عرض آن 105 سانتی متر و ارتفاع این کالا هم 75 سانتی متر می باشد. علاوه بر این موارد این وان تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که نشان از سبک بودن و پرتابل بودن این کالا دارد و می توانید به سادگی این محصول را حمل و جا به جا نمایید. در واقع این محصول قبل از پر شدن با آب به سادگی قابلیت تغییر مکان و جا به جایی را دارا خواهد بود. علاوه بر این ها باید به ظرفیت آب داخلی این محصول هم اشاره کنیم به این صورت که این وان بادی دارای ظرفیت 180 لیتری می باشد و این ظرفیت تا بالا ترین بخش این وان بادی به شمار خواهد رفت.

هم چنین باید در خصوص جنس و کیفیت این محصول هم نکاتی را به شما بازگو کنیم. در واقع این وان بادی با توجه به  این که از رویه ای با جنس PVC طرح چرم شفاف طراحی و تولید شده است ، باعث شده تا بتوانید با خیال راحت یک محصول بی نظیر و خاص را مشاهده کنید که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت یک وان بادی عالی به شمار می رود. علاوه بر این ها بخش کف این محصول هم به صورت دو لایه طراحی شده است که قطعا مقاومت بالایی را دارا خواهد بود. این محصول هم اکنون با قیمت ارزانی که دارد قابل تهیه از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران می باشد که می توانید از آن به عنوان وان ، استخر توپ و یا استخر آبی هم استفاده نموده و لحظات شاد و مفرحی را برای کودک خود خلق نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...