وان بادی چهار لایه طرح جزیره

intex 31940

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی چهار لایه طرح جزیره یکی از خاص ترین وان های بادی تولید شده و موجود در دنیاست که ساختار ان با تمام محصولات موجود در بازار متفاوت می باشد. این کالا همان طور که در تصاویرش قابل رویت است به صورت بیضی شکل طراحی و تولید شده است و همین عامل هم سبب شده تا افراد با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنند. بر روی بدنه این محصول طرح جزیره نیز دیده می شود که به زیبایی این محصول افزوده است. هم چنین هر چهار لایه این محصول به صورت مجزا دارای دریچه های باد می باشد که باد کردن این محصول را راحت تر کرده است. هم چنین بخش داخلی این محصول ابی رنگ بوده و لایه بالایی ان نیز یکدست سفید می باشد که از خصوصیات و جذاب در طراحی این محصول به شمار می رود. تمام این موارد سبب شده تا افرادی که قصد خرید یک وان بادی خاص را دارند با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند.

 نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 سنین مورد استفاده کودکان 1 تا 6 سال
 جنس رویه PVC طرح دار
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ----
ساک حمل
سایر ویژگی هاطرح فوق العاده جذاب و دیدنی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان بادی چهار لایه طرح جزیره

اگر فرزند شما بسیار علاقه مند به تفریح آّبی و یا حمام کردن است ما به شما وان بادی چهار لایه طرح جزیره را معرفی می کنیم. این محصول بسیار زیبا و شیک توسط شرکت نامدار اینتکس طراحی و تولید شده است، به طوری که قطعا با خرید این محصول فرزند شما عاشق آن خواهد شد. ما در این مقاله به طراحی و ارگونومی ساخت، جنس بدنه و موضوعات دیگر اشاره می کنیم تا با نکات مثبت و منفی این محصول آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصول بکنید. پس با ما و این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک یکی از نقاط قوت این محصول طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد و همانطور که از عکس این محصول مشاهده می کنید، محصولی بسیار دلنشین و شکیلی است. این وان به صورت چهار لایه طراحی و ساخته شده که در وهله اول عمق آن زیاد تر باشد ودر وهله دوم این طراحی باعث می شود تا این محصول حالت انعطاف پذیری را داشته باشد و با هر برخوردی، فشار وارده به چهار قسمت مساوی تقسیم می شود تا برای این محصول مشکلی بوجود نیاید و طول عمر آن بالا باشد. این وان به شکل بیضی طراحی شده و قابل ذکر می باشد کهع شما با خرید این محصول، به غیر از خرید یک وان، یک استخر خصوصی نیز برای فرزندتان خریداری کرده اید. رنگ ها و شکل هایی که در این محصول به کار رفته است به ترتیب عبارت است از: زرد، سفید، آّبی، قرمز و سبز که عکس یک جزیره با یک قایق موتوری بر روی آن طراحی شده است.

جنس بدنه

اما قطعا از این موضوع آگاه هستید که کودکان در حین بازی کردن حواسشان به محصول و یا طریقه صحیح آن نیست، به همین سبب شرکت ها سعی می کنند محصولی که برای کودکان طراحی می کنند بسیار با کیفیت و مقاوم باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc براق بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد و هیچگونه نگرانی در باب جنس بدنه این محصول نداشته باشید و با خیال آسان آن را خریداری کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: قطر: 75 سانتی متر، عمق : 28 سانتی متر، و در نهایت وزن آن 2 کیلو گرم می باشد و شما می توانید آن را حتی در ایام مسافرت هایتان هم برای فرزندتان ببرید تا از داشتن یک وان و اسختر خصوصی محروم نباشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه انازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون چهار محفظه های این محصول قرار داده و در کمتر از چهار دقیقه آن را باد، و راه اندازی کنید. همینطور برای خالی کردن این محصول می توانید از طریق همین محفظه ها اقدام به خالی کردن و جمع کردن آن بکنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که وسایلات تیز را از این محصول دور نگه دارید تا به بدنه این محصول صدمه نزند و یا در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات تعمیر کنید.

جمع بندی

وان بادی چهار لایه طرح جزیره از محصولات بسیار شیک و جذاب و در دسته بندی کودکان بوده که طراحی و ارگونومی ساخت بسیار زیبایی را دارست. جنس بدنه این محصول از pvc براق بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر حمام و تفریح آبی کودکان شما می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...