وان بادی کودکان سایز کوچک

bestway 51116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودکان سایز کوچک محصولی از شرکت بست وی می باشد که با رنگ صورتی آن مناسب استفاده بانوان در سنین کودکی یا بزرگسالی می باشد. جنس بخش کناری این محصول از PVC دو لایه بوده و دیواره ضخیم بادی نیز دارد. کف این وان بادی نیز از دو لایه بیشتر بهره مند بوده و به صورت بادشو تولید شده تا هنگام قرار گیری کودکان درون آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند. از وان بادی مربعی صورتی می توان در منزل، مسافرت و حمام استفاده کرد. لازم به ذکر است که راه اندازی این وان کمتر از یک دقیقه به طول می انجامد

 نوع مربعی
 طول 86 سانتي متر
 عرض 86 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 84 لیتر
 جنس بدنه PVC
بخش کناری رنگی دو لایه
کف چهار لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1 کیلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

 

وان بادی کودکان سایز کوچک یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولات بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . این وان بادی دارای بدنه ای ساخته شده با استفاده از ساختار دولایه می باشد که کیفیت این محصول را دو چندان کرده است . در ادامه این مطلب قدر داریم تا شما را در خرید وان بادی کودک راهنمایی کرده و به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این وان بادی به گونه ای می باشد فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد و می تواند به طور همزمان مورد استفاده تعدادی کودک قرار بگیرد . این وان بادی دارای ساختار دولایه می باشد که کیفیت آن را نیز دو چندان کرده است . این وان بادی در رنگبندی و طرح های متعدد به بازار های جهانی عرضه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . در این مطلب از فروشگاه اینترنتی اینتکس برای شما عزیزان رنگ صورتی را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین زنگ ها محسوب می شود . 

جنس بدنه وان بادی کودک :

جنس بدنه وان بادی کودک از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . همچنین برای بالا تر بردن کیفیت این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده ی آن دارد . همچنین کف این وان بادی دارای سطحی مواج می باشد که به هنگام استفاده از این محصول از سر خردن جلوگیری کرده و همچنین احساس خستگی به علت استفاده طولانی مدت به شما دست نمی دهد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

 

ابعاد وان بادی کودکان سایز کوچک به مشخصات ( طول : 86 سانتی متر ، عرض : 86 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از فضای مطلوبی برخوردار است و از جمله پیشتازان به حساب می آید .  از نکات دیگری که در هنگام خرید وان های بادی باید به آن توجه کنید ظرفیت آب آن ها می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است . ظرفیت آب این وان بادی 84 لیتر می باشد که نشان از کیفیت بالا و فضای مناسب آن دارد و می توانید روزی لذت بخش را با این وان بادی برای کودک خود به ارمغان بیاورید . همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سبک بودن آن اشاره کرد ، محصولی که وزن آن همراه با بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1 کیلو گرم می رسد و می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

 

راه اندازی وان بادی کودکان سایز کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های بادی قابل انجام می باشد . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه باد وان بادی متصل کرده از باد را به درون این محصول هدایت کنید . فقط باید به این نکته توجه داشت باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را از وان بادی نمی توانید مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز به وان بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجشام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان بادی کودکان سایز کوچک دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که دارای کیفیت بالایی نیز می باشد و برای بالاتر بردن کیفیت ف این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است . این محصول در سال جاری و توسط برند بست وی که یکی از برترین برند های تولید محصولات بادی به شمار می اید روانه بازار های جهانی شده است . وان بادی کودکان سایز کوچک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...