وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای

intex 89021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای یکی دیگر از محصولات خاص و با کیفیتی است که شرکت اینتکس برای خردسالان و کودکان روانه بازار کرده است. این محصول به صورت اسوانه ای شکل و گرد طراحی شده است و رنگ ان نیز به صورت یکدست ابی رنگ تولید شده است. بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC بوده و پایه های ان نیز از نوع فایبرگلاس ساخته شده است که کیفیت فوق العاده ای دارد. هم چنین لبه اصلی این محصول هم به صورت بادی و پهن ساخته شده که بسیار خاص و زیباست.

در کنار این موارد باید گفت که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی و با مشاهده راهنمایی های موجود در دفترچه راهنمای این محصول ، ان را راه اندازی کرده و از آن بهره مند شوید. هم چنین این کالا فضای زیادی را هم اشغال نخواهد کرد و این مورد هم از دیگر خصوصیات خوب این کالاست. این محصول با قیمت ارزان هم اکنون در دسترس شماست . در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمای خرید وان بادی شما باشیم و به بررسی بیشتر این محصول و خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس بپردازیم .

راهنمای خرید وان بادی کودک

برای خرید وان بادی کودک باید دقت داشته باشید که رده سنی محصول توسط شرکت تولید کننده چه چیزی درج شده است ، سپس اقدام به خرید وان بادی خود کنید ، چرا که در غیر اینصورت ممکن است با مشکل مواجه شوید و با خرید وان بادی کوچک تر فضای کافی در اختیار کودک قرار نگیرد و یا با خرید وان بادی بزرگ ، خطراتی کودک شما را تهدید کند . شرکت اینتکس رده سنی وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای فوق را سنین 3 الی 8 سال در نظر گرفته است ، به طوریکه سنین پایین تر نیازمند استفاده از حلقه بادی می باشند زیرا عمق این وان بادی می تواند برای آن ها زیاد باشد ، پس با استفاده از حلقه بادی می توانند بر روی آب شناور مانده و به بازی و تفریح بپردازند .

عمق زیادی که این وان بادی موجب شده است تا والدین گرامی که به دنبال وان هایی با عمق بالا می باشند بتوانند این محصول را خریداری کنند . دوام و استحکام این وان بادی بسیار زیاد است زیرا بدنه آن توسط پایه های فایبرگلاسی تقویت شده است . در هنگام خرید وان بادی باید به جنس و برند وان بادی توجه داشته باشید . اینتکس از پر فروش ترین برند های محصولات بادی در جهان می باشد که خریداری از آن توصیه می شود .

نگهداری و تعمیرات وان بادی

وان بادی به دلیل ساختار بادی که دارد ، بدنه حساسی داشته و ممکن است در اثر برخورد با هر جسم تیز و یا زبری آسیب ببیند ، همچنین حرارت زیاد می تواند باعث ذوب شدن وان بادی شود . به کودکان خود توصیه کنید که از گاز گرفتن و چنگ زدن وان خودداری کنند و زمانی که وان پر یا نیمه پر است ، آن را به اطراف نکشیده و جابجا نکنند . بهتر است زمانی که از وان در حیاط خانه و یا محیط های باز استفاده می کنید ، محصول را بر روی زیر انداز قرار دهید تا از آسیب دیدگی کف وان در اثر سایش و یا باقی ماندن سنگ ریزه و ... که سبب آسیب دیدگی محصول خواهد شد ، جلوگیری شود .

وان بادی اگرچه ممکن است آسیب ببیند ، اما قابل تعمیر و پنچرگیری هستند بنابراین جای نگرانی نبوده و در صورت آسیب دیدن محصول ، ان را دور نیاندازید .  برای تعمیرات وان بادی ، برچسب هایی با عنوان بسته تعمیرات مخصوص وان بادی توسط شرکت های تولید کننده طراحی شده است که شامل تعدادی برچسب یا لیبل تعمیر به همراه چسب مخصوص تعمیر قرار دارد که با استفاده از آن می توانید وان بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار ابتدا قسمت سوراخ شده را یافته و مقداری از برچسب را برش دهید ، سپس آن را اغشته به چسب مایع کرده و بر روی محل آسیب دیدگی بچسبانید و آن قسمت را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید .

خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس وان بادی وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای اینتکس خود را با از نظر اصالت تضمین کرده و محصول را با ضمانت 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است تا در صورت هر گونه مشکل بتوانید به صورت رایگان وان بادی خود را تعمیر کنید . از سوی دیگر فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش وان بادی مانند تعمیرات را ارائه کرده است تا مشتریان گرامی در صورت نیاز بتوانند محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال نمایند تا نمایندگی به صورت تخصصی تعمیرات وان را انجام دهد .

 نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپخیر
نوع پمپ-
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها عمق زیاد
 لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها

 

وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای از سری وان های بادی کودک و بچگانه فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با طراحی کاملا متفاوت و با عمق زیاد طراحی و تولید شده است . وان های بادی ابزار و وسایل بسیار دوست داشتنی و البته کاربردی هستند که والدین می توانند با خرید وان بادی ، بستر آبی بسیار مناسب و دوست داشتنی را برای بازی های کودکان و همچنین استحمام آنان فراهم کنند . این وان بادی از معدود وان هایی می باشد که با این عمق طراحی شده و برای کودکان سنین پایین قابل استفاده می باشد . در همین راستا قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول در ادامه شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت وان بادی

وان بادی کودک فوق از سری وان های بادی عمق بالا می باشد که به صورت استوانه ای طراحی شده و در کنار قطر کم 75 سانتی متری خود دارای عمق نسبتا زیاد 65 سانتی متر است ، به طوریکه کودک می تواند در داخل این وان بادی شناور باقی بماند . شما می توانید این وان را در داخل حمام نیز به راحتی استفاده کنید زیرا فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد . به واسطه عمق بالایی که این وان بادی دارد ، شرکت اینتکس پایه هایی را برای محصول در نظر گرفته است که سبب ایستادگی بهتر و دوام وان بادی شده است .

در بیشتر مدل ها ، وان های بادی فاقد هر گونه پایه هستند اما با توجه به اینکه ارتفاع این وان بالا بوده ، استفاده از پایه ، سبب شده تا دیواره های وان به خوبی بتواند وزن بالای آب را تحمل کند . فریم این محصول در واقع از دو حلقه و 4 ستون در اطراف تشکیل شده است که نیاز است آن ها را راه اندازی کنید . قسمت بالای وان به صورت بادی طراحی شده است ، اما دیواره های آن غیر بادی می باشد . همچنین در کنار محصول یک حلقه بادی نیز قرار دارد که کودک با قرار گرفتن در داخل آن می تواند بر روی آب شناور باقی بماند .

جنس وان بادی

شرکت آمریکایی اینتکس برای ساخت وان بادی کودک ابی رنگ استوانه ای از جنس مرغوب و با کیفیت پی وی سی استفاده کرده است . این پی وی سی که طراحی چرمی داشته و سطح لطیفی را دارد ، از ضخامت بالایی برخوردار بوده و دارای رنگ آبی مات می باشد . این رنگ سبب شده تا آب داخل وان نیز آبی رنگ دیده شود . لازم به ذکر است که تمامی بخش های وان بادی اعم از قیمت های بادی و غیر بادی آن از این جنس ساخته شده است . از ویژگی های بسیار خوب pvc می توان به ضد آب و همچنین ضد اشعه اشعه بودن آن اشاره کرد . بنابراین استفاده طولانی مدت و یا راه اندازی وان در محیط های باز آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد .

پایه های این وان بادی نیز از جنس بسیار خوب فایبرگلاس ساخته شده است . این جنس نیز دوام بسیار بالایی داشته و از نظر وزن بسیار سبک و شبیه به پلاستیک می باشد ، اما ترکیبات آن بسیار مقاوم تر از پلاستیک بوده و قدرت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین فایبرگلاس نیز ضد آب بوده و هیچگاه زنگ نزده و یا پوسیده نمی شود . حلقه بادی محصول نیز از پی وی سی ساخته شده است .

راه اندازی وان بادی

بخش های بادی این وان بزرگ نبوده و حتی شاید نیازی به استفاده از پمپ های باد نباشد . پایه های فایبرگلاسی وان بادی متصل به بدنه هستند و دیگر نیازی به راه اندازی آن نخواهد بود ، بنابراین تنها با باد کردن حلقه بادی وان ، می توانید داخل آن را با آب پر کرده و از آن استفاده نمایید . بهتر است زمانی که وان پر است ، آن را جابجا نکنید . همچنین برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده می تواند سبب آسیب دیدن و سوراخ شدن بدنه شود .

با توجه به اینکه عمق این وان بادی زیاد است ، والدین گرامی باید نظارت کامل را بر روی کودک داشته باشند تا خطری آن ها را تهدید نکند . شما می توانید وان را با آب کمتری پر کنید تا عمق آن کاهش یابد تا کودک بتواند در داخل وان بایستد و یا بنشیند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...