وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه

intex 92001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه یک محصول با ابعاد مناسب برای کودکان و خردسالان است که با استفاده از ان هم می توانید با کودک خود به بازی و تفریح پرداخته و هم از ان به عنوئان وان بهره مند شوید. نکته مهم در خصوص این محصول ظاهر گرد و زیبای این کالاست که می توانید به دلیل جا و فضای کمی که اشغال می کند از ان در هر فضایی استفاده کنید. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم طرح یک عدد زرافه و چندین حیوان دیگر هم دیده می شود که جذابیت های خاص خودش را برای کودک شما خواهد داشت.

هم چنین به راحتی شما می توانید این محصول را با استفاده از یک عدد پمپ باد ، باد کرده و از ان بهره مند شوید. نکته مهم دیگر دارا بودن برچسب تعمیرات در کنار این محصول است که با استفاده از ان می توانید در صورت اسیب دیدن این کالا به سادگی ان را ترمیم نمایید. تمام این موارد سبب شده تا با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کرده و ان را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید.

راهنمای خرید وان بادی برای کودک

استفاده از وان بادی برای کودکان می تواند بستر های آبی بسیار مناسب و ایمنی را برای حمام کردن آن ها فراهم کند زیرا کودکان سنین پایین تعادل خوبی نداشته و به خصوص در مکان های لغزنده ای مانند حمام باید مراقب آن ها بود . وان های بادی از وسایل بسیار کاربردی و محبوب هستند که می توانید با خرید آن ، با آرامش بیشتری کودک خود را به حمام برده و لحظات شادی را برای آن ها رقم بزنید . تنوع طرح و سایز در وان های بادی کودک بسیار متنوع است بنابراین در هنگام خرید وان بادی کودک به ابعاد و رده سنی محصول دقت داشته باشید .

وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه با قطر 80 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متری ساخته شده است که به سادگی می توانید آن را در داخل حمام راه اندازی و استفاده کنید . شرکت اینتکس که سازنده این محصول است با توجه به ابعادی که محصول دارد رده سنی زیر 3 سال را برای استفاده از وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه در نظر گرفته است که می توانید برای کودکان خود خریداری کنید . لازم به ذکر است که ارتفاع بالای این وان بادی برای کودکان سنین زیر 3 سال زیاد بوده و به همین دلیل در کنار محصول حلقه شنا بادی قرار گرفته است که کودک می تواند با استفاده از آن بر روی آب شناور بماند .

شما می توانید با پر کردن وان در عمق های پایین حتی بدون نیاز به حلقه ، کودک خود را به صورت نشسته در داخل وان قرار دهید . نکته مهم دیگر در هنگام خرید وان بادی این است که محصول خود را از برند های معتبر خریداری کنید که در این راستا توضیحاتی را در بخش بعدی ارائه کرده ایم . اگر قصد خرید وان بادی با عمق بالا را دارید حتما سعی کنید مدل هایی را خریداری کنید که دارای بدنه چند لایه و چند حلقه ای داشته باشند و یا از پایه های نگهدارنده استفاده شده باشد .

بهترین و پر فروش ترین وان های بادی

وان های بادی محصولاتی متنوعی هستند که شاید بهتر باشد شما را با بهترین و پر فروش ترین مدل های وان بادی آشنا کنیم و برند های آن ها را معرفی کنیم تا با اطلاعات بیشتری محصول مد نظر خود را خریداری کنید . شرکت اینتایم و همچنین بست وی و سایر برند ها ، وان های بادی با عنوان وان بادی نوزاد طراحی کرده اند که به صورت یک گهواره طراحی شده و دارای نشیمنگاه های بادی و تکیه گاه مناسب برای نشستن راحت تر نوزادان و جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب هستند که اگر کودک شما سن پایینی دارد می توانید آن ها را مد نظر داشته و خریداری کنید .

با توجه به اینکه وان های بادی کودک توسط کودکان استفاده می شود ، بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که دارای کف بادی و به اصطلاح مواج می باشند . وجود کف بادی سبب می شود که ایمنی وان افزایش یابد تا در صورت برخورد کودکان با زمین آسیبی به آن ها وارد نشود . اگر .ودک شما بزرگ است بهتر است وان هایی را خریداری کنید که سایز بزرگتری داشته و عمق متناسبی داشته باشند . از پر فروش ترین برند های وان بادی می توان به برند هایی چون اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ اشاره کرد .

خدمات پس از فروش نمایندگی وان بادی

نمایندگی وان بادی تهران اینتکس علاوه بر فروش وان بادی ، خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات ارائه کرده است تا در صورت آسیب دیدن وان های بادی خود بتوانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی به صورت کاملا تخصصی وان را تعمیر کرده و برای شما ارسال نماید . البته شما نیز می توانید وان بادی را تعمیر کنید که با تهیه برجسب های تعمیراتی مخصوص از فروشگاه اینتکس می توانید بدون نیاز به ارسال محصول در خانه وان بادی کودک خود را تعمیر کنید .

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 130 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ ابی طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه از سری وان های کودک و بچگانه موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که دارای عمق بالا بوده و می تواند وسیله ای کاربردی و بسیار دوست داشتنی برای بازی و همچنین استحمام کودکان باشد . همواره حمام کردن کودکان کاری دشوار و سخت بوده و والدین نگران آسیب دیدن احتمالی فرزندان خود هستند ، اما با وجود وان های بادی شما می توانید بستر های آبی بسیار ایمن و خوبی را برای تفریحات آبی و همچنین استحمام آن ها داشته باشید . وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه یکی از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار است که در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل ، آن را به شما عزیزان معرفی نماییم .

طراحی و تولید وان بادی کودک

وان بادی از نظر ظاهری شباهت زیادی به استخر های بادی دارد اما عمدتا ابعاد آن ها کوچک تر بوده و بیشتر برای استفاده در حمام طراحی شده اند . این وان بادی دارای قطر 80 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر می باشد که به سادگی می توانید آن را درون حمام قرار دهید . عمق بالای این وان بادی می تواند سبب شناور ماندن کودک شود ، بنابراین با استفاده از بازو بند ها و جلیقه های بادی می توانید کودک را بر روی وان بادی شناور کنید . بدنه این وان به رنگ آبی بوده که بخش های بیرونی آن دارای اشکال عروسمی حیوانات می باشد . 

شرکت اینتکس برای ساخت این وان بادی کودک عمیق از طراحی پنج لایه استفاده کرده است . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، این وان در واقع از پنج حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته به یکدیگر پرس شده اند . استفاده از طراحی چندین لایه به جای تک لایه سبب افزایش دوام دیواره های استخر و وان های بادی می شود ، به خصوص اگر وان عمق بیشتری داشته باشد . از این طراحی حتی برای ساخت وان های بادی بزرگ نیز استفاده می شود . قسمت کف وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه نیز به صورت بادی طراحی شده است تا ایمنی محصول افزایش یافته و در صورت برخورد کودکان با کف وان آسیبی به آن ها وارد نشود .

جنس وان بادی

برای ساخت وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه از جنس بسیار خوب pvc طرح چرم برای ساخت لایه ها استفاده شده است که یکی از بهترین مواد برای ساخت انواع محصولات بادی می باشد . این جنس در برابر آب مقاوم بوده و در واقع عایق می باشد ، بنابراین هیچ آسیبی و صدمه ای حتی در استفاده دراز مدت به وان وارد نخواهد شد . همچنین خاصیت ضد اشعه ای پی وی سی به شما این امکان را خواهد داد تا از وان بادی در زیر نور آفتاب نیز استفاده کنید . در هنگام خرید وان بادی به جنس محصول توجه داشته باشید .

پی وی سی با نام دیگری چون وینیل نیز شناخته می شود که ممکن است در مشخصات جنس محصول درج شده باشد . این جنس از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین دلیل نیز سازگاری کامل را با محیط زیست داشته و هیچگونه آسیبی را به پوست ، مخصوصا پوست کودکان که حساس تر می باشد نخواهد رساند . پی وی سی ها دارای طول عمر بالایی هستند اما در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند بنابراین بهتر است که به درستی از این محصولات استفاده کنید . همچنین حرارت بالا می تواند پی وی سی را ذوب کند .

راه اندازی وان بادی

راه اندازی وان بادی کودک ابی رنگ پنج لایه کار ساده و بی دردسری بوده و به راحتی می توانید آن را در مدت زمان کم راه اندازی کنید . برای اینکار شما می توانید حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید . با توجه به حجم و ابعاد این وان بادی استفاده از پمپ های باد دستی توصیه می شود که حتی نیازی به برق نداشته و قدرت مخرب ندارد . هر لایه این وان بادی دارای دریچه باد می باشد که می بایست به ترتیب آن ها را پر نمایید .

در نظر داشته باشید که حتی اگر قصد دارید وان را تا ارتفاع کمی از آب پر کنید ، نیاز است تا محصول را کاملا باد کنید . ظرفیت این وان بادی 130 لیتر می باشد که در واقع در حدود 90 درصد وان را پر خواهد کرد . اگر به صورت چشمی قصد اندازه گیری دارید ، توجه داشته باشید که وان را تا بالای حلقه 4 ام پر کنید . زیرا آب بیشتر پس از ورود کودک و همچنین تکان خوردن ، آب متلاطم شده و سر ریز خواهد شد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...