وان بادی کودک اینتکس با طرح جدید

intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتکس با طرح جدید محصولی جدید و متفاوت از شرکت اینتکس می باشد که با طراحی زیبا و دوست داشتنی همراه شده است. این کالا در مقایسه با نسل قبلی خود از کیفیت بهتر و طراحی زیبا تری بهره مند است تا بتوان آن را برای مدت زمان طولانی تری استفاده نمود. به علاوه رویه آن را کودکان بیشتر می پسندند و تمایل بیشتری به بازی و تفریح در آن نشان می دهند. ابعاد وان نیز بسیار مناسب بوده و با طول 163و عرض 107 سانتی متری می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازی و تفریحات کودک شما باشد. 

نوع خانگی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت 237 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 مناسب استفاده تمام سنین
 ابعاد بسته بندی: 45 در 25 در 38 سانتی متر
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی در میان کالا های تولیدی از شرکت اینتکس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، با این وجود شرکت های دیگری همچون اینتایم و بست وی نیز در این زمینه فعالیت بسیاری داشته و طی سالهای گذشته محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است. اینتکس با آگاهی از این موضوع هر چند سال اقدام به تازه سازی محصولات خود می کند. وان بادی کودک جدید اینتکس نیز یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کالا های این شرکت آمریکایی می باشد که با الگو برداری از طرح قدیمی و با ظاهر بسیار زیبایی همراه شده است که باعث می شود کودکان به سرعت با آن خو بگیرند. به علاوه با توجه به ابعاد مناسب و قیمت کمی که دارد می تواند برای استفاده بزرگسالان نیز یکی از گزینه های ایده آل باشد. در ادامه با بررسی این محصول جدید از اینتکس همراه ما باشید. 

طراحی

بزرگ ترین تفاوت این وان با نسل قبلی آن طراحی و ظاهر است. در مقایسه دیواره ها کمی تیره تر شده اند و طراحی بخش کف نیز از یک نهنگ سبز و ماهی قرمز به چند ماهی با پس زمینه سفید تغییر کرده است تا انعکاس زیبایی زمانی که از آب پر شده است داشته باشد. بدنه این وان فرم بیضی شکلی داشته که باعث می شود با ارگونومی بدن همخوانی داشته باشد. به علاوه کف وان بادی نبوده که برای آن یک ضعف به حساب می آید. البته این مورد باعث افزایش عمق وان نیز می شود که مورد پسند عده بسیاری است. 

ابعاد و وزن

این وان برای کودکان یک گزینه بسیار مناسب به حساب می آید. با این وجود افراد بزرگسال نیز می توانند به سادگی به دلیل وزن کمی که دارد از آن استفاده کنند. عمق آن برابر با 46 سانتی متر می باشد که یکی از بیشترین ها در این رده قیمتی و این کلاس وان می باشد. وان های گرد با عمق بیشتر در بازار موجود هستند اما در میان وان های بادی بیضی یا مستطیلی هیچ کدام از محصولات عمق 46 سانتی متری ندارند. طول وان نیز برابر با 163 و عرض آن نیز 107 سانتی متر می باشد. البته اعداد اعلام شده در بخش طول و عرض شامل فضایی است که وان اشغال می کند و فضای داخلی آن از این اعداد کمی کوچکتر است. با توجه به این موارد وزن وان بسیار کم بوده و می توان آن را با قرار دادن در ساک کوچکی حمل و در محل مورد نیاز استفاده نمود. 

جنس و کیفیت بدنه

همواره استفاده از PVC در تمامی کالا های بادی رایج بوده است. این وان نیز از این قائده مستثنی نبوده و بخش عمده بدنه آن از ماده PVC بسیاز ضخیم تری در مقایسه با وان بادی بزرگسال نسل قبلی این مدل بهره می برد. این ویژگی باعث می شود بتوان آن را در شرایط مختلفی استفاده نمود و صدمات آن نیز طی طولانی مدت کاهش یابد. البته در صورت صدمه دیدن می توانید به سادگی با استفاده از بسته تعمیرات همانند روز اول قابل استفاده کنید. 

روش نصب

برای راه اندازی وان ابتدا سطح بزرگ و مسطحی را بیابیدکه عاری از هرگونه شئ تیزی باشد. در ادامه وان را از بسته بندی یا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. پس از آن نیز نوبت به باد کردن محفظه باد آن می رسد. محفظه های باد آن را نیز یک به یک از قسمت پایینی به بالایی باد کرده و پس از اطمینان از بسته شدن کامل والف های آن و دریچه تخله آب زیرین با پر کردن وان از آب می توانید آن را پر کرده و استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...