وان بادی کودک طرح جزیره اینتکس

intex 31114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,570,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح جزیره اینتکس یکی از محصولاتی است که شرکت اینتکس ان را برای کودکان و خردسلان تولید کرده است تا چندین کار را برای خانواده ها انجام دهد. در ابتدا باید گفت که این محصول کاربرد اصلی اش به عنوان وان بادی می باشد که می توانید از ان در داخل منزل ، حمام و یا هر مکان دیگری استفاده نمایید. هم چنین می توانید به صورت کامل این محصول را از اب پر کرده و از این محصول به عنوان استخر بادی بهره ببرید. از دیگر خصوصیات خوب این محصول هم می توان به استفاده از ان به عنوان استخر توپ اشاره کرد که این عامل هم باعث سرگرمی بیشتر کودک شما خواهد شد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بدنه مقاوم ان است که سبب شده تا اطمینان خاطر شما بیشتر شده و با خیال راحت دست به خرید این محصول بزنید. هم چنین داشتن وزن کم ، ابعاد مناسب و هم چنین راحتی در راه اندازی این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این وان بادی به شمار می رود که می توانید ان را از طریق فروشگاه اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 جنس رویه براق طرح دار
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ-
 ساک حملخیر
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک طرح جزیره اینتکس محصولی است که با توجه به ارتفاع بلند این محصول و همین طور طرح زیبا و جذابی که این وان بادی دارد تولید و عرضه شده است. در واقع با توجه به کاربرد های فوق العاده این وان بادی و همین طور کیفیت این محصول قطعا می توانید به این کالا اطمینان کرده و خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در همین رابطه نیز در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع خصوصیات این وان بادی زیبا را برای شما شرح دهیم تا به بهترین شکل ممکن دست به خرید این محصول بزنید...

طراحی و نوع ساختار محصول

نخستین نکته ای که باید در خصوص این وان بادی به آن اشاره کنیم بحث چگونگی طراحی و تولید این محصول است که یکی از مهم ترین خصوصیات این وان نیز به شمار می رود. در واقع اگر خانواده ها قصد خرید یک وان بادی را برای کودک خود داشته باشند ، قطعا هم خود خانواده ها و هم چنین خود کودک نیز با دیدن این محصول طرح دار و زیبا مجذوب این محصول خواهند شد. در همین رابطه نیز در اولین بخش به بررسی کامل و جامع طراحی این محصول خواهیم پرداخت.

در ابتدا شما باید مشاهده کنید که این وان بادی دارای یک طراحی مستطیلی شکل می باشد که این نوع ساختار فضای درونی این محصول را بیشتر کرده است. در واقع شما با یک وان بادی شیک و خاص رو به رو خواهید بود که قطعا خصوصیات طراحی منحصر به فردی دارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اولین خصوصیت این محصول بحث ساختار چهار لایه این وان بادی می باشد. این ساختار به گونه ای شکل گرفته است که همانند چهار حلقه هم اندازه به دست شما می رسد و در واقع این لایه ها نیز به یکدیگر متصل بوده و دقیقا ابعاد یکسانی دارند.

مسئله بعدی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث لایه های این محصول می باشد. شما می توانید بر روی این وان بادی مشاهده کنید که هر یک از لایه های اصلی این کالا دارای ضخامت های مناسب و نسبتا پهن و بزرگی می باشد که این مسئله هم در طراحی این محصول به چشم می آید. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده نمایید که رنگ اصلی این وان بادی به صورت یکدست آبی طراحی و تولید شده است که این رنگ با توجه به شفاف بودن بدنه اصلی این محصول باعث جذابیت هر چه بیشتر این کالا شده است.

نکته دیگر طرح موجود بر روی بدنه این کالا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بر روی این وان بادی طرح انواع حیوانات و جزیره به صورت انیمیشنی طراحی و تولید شده است که این موارد در جذابیت و زیبایی این محصول تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر این ها این طرح قطعا برای کودکان یک طرح ایده آل به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به ساختار و ارتفاع بلند این وان بادی هم اشاره کنیم که یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت محصول

نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ابعاد و وزن و اندازه های این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت داشته باشید که این محصول پس از راه اندازی دارای چه ابعادی می باشد و این ابعاد باعث می شود تا فضای مناسبی برای شما و استفاده کودک شما در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان بادی پس ازراه اندازی دارای طول 143 سانتی متر و همین طور عرض 105 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها شما با ارتفاع 75 سانتی متری رو به رو خواهید بود که می توانید به بهترین شکل ممکن یک محصول با ارتفاع بلند را در اختیار داشته باشید و شرایط ایده آلی را برای کودک خود خلق کنید.

هم چنین از نظر وزن نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که با توجه به بادی بودن این محصول و ابعاد خوبی که دارد شما می توانید مشاهده نمایید که این کالا تنها 2 کیلو گرم وزن دارد و این مقدار وزن باعث شده تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به حمل و نقل و جا به جایی این محصول کنید. هم چنین با توجه به در اختیار داشتن یک بسته بندی کوچک قطعا این جا به جایی برای شما راحت تر خواهد بود. از نظر ظرفیت نیز این محصول مناسب برای استفاده یک نفر کودک می باشد که باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید.

کاربرد های محصول

در ارتباط با کاربرد های این محصول باید به چند نکته بسیار مهم اشاره کنیم. در واقع این کالا تنها یک عدد وان بادی ساده نمی باشد و خصوصیت مهم آن این است که می توانید تفریحات مختلفی را با توجه به ابعادی که این محصول دارد برای خود فراهم کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در وهله اول خیلی از افراد از این محصول تنها به عنوان یک وان بادی استفاده می کنند که شاید رایج ترین نوع استفاده از این محصول به شمار رود. هم چنین عده ای دیگر از افراد سعی می کنند تا با پر کردن آب در داخل این محصول به بهترین شکل ممکن از این کالا به عنوان یک استخر بادی استفاده کنند و کودک را برای یک بازی و تفریح مهیج آبی آماده می کنند.

نکته دیگری هم که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث استفاده به عنوان یک استخر توپ می باشد. در واقع این مزیت نیز برای شما فراهم خواهد بود که با توجه به ابعادی که این محصول دارد به بهترین شکل ممکن داخل آن را به وسیله توپ های بادی پر کرده و یک شرایط ایده آل را برای توپ بازی کردن کودک خود فراهم کنید. این موارد مهم ترین و پر کاربرد ترین موارد در خصوص کاربرد و شیوه استفاده از این محصولات به شمار می رود.

جنس و کیفیت بدنه

در رابطه با جنس و کیفیت این محصول هم می توان به صورت کامل اشاره کنیم که قطعا وان بادی کودک طرح جزیره اینتکس یک محصول کاملا با دوام و با کیفیت می باشد که خصوصیات بی نظیری را از نظر جنس نیز ارائه کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای براق با جنس PVC طراحی و تولید شده است که فوق العاده با کیفیت خواهد بود. هم چنین این بدنه دارای ساختاری دو لایه می باشد که با بهترین کیفیت ممکن به دست شما خواهد رسید. هم چنین ضخامت فوق العاده هر یک از لایه های این محصول هم از دیگر خصوصیات مهمی است که این وان بادی از نظر جنس و کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.

جمع بندی

وان بادی کودک طرح جزیره اینتکس همان طور که در این مقاله به صورت کامل به آن اشاره کردیم یک محصول بی نظیر هم از نظر طراحی و هم از نظر جنس و کیفیت می باشد. بهره مندی از ارتفاع بلند ، بدنه طرح دار ، ضخامت لایه ها و هم چنین راه اندازی ساده و آسان این محصول در کنار وزن کم و پرتابل بودن این وان بادی از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود. در همین رابطه نیز اگر شما جزو افرادی هستید که قصد خرید یک وان بادی را دارید قطعا پیشنهاد می کنیم تا این محصول را با توجه به قیمت ارزانی که دارد از سایت فروشگاه تهران اینتکس تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...