وان بادی کودک طرح ساحل

CY-062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح ساحل یکی از متفاوت ترین وان های بادی تولید شده با ارتفاع بلند نسبت به بسیاری از وان های بادی برای کودکان بالای 3 سال که بیشتر برای استفاده در حمام و حتی فضای باز در فصول گرما تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC طرح چرم بوده و از بدنه ای دو لایه بهره مند می باشد .

بدنه ای که قسمت بیرونی آن طراحی زیبایی داشته و در سه رنگ مختلف عرضه شده است. این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز برای سنین کم گزینه مناسبی خواهد بود. این نوع وان های بادی در کمترین زمان ممکن توسط پمپ های بادی محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و در حالت جمع شده حجم بسیار کمی خواهند داشت .

بهترین وان بادی کودک

بهترین وان بادی کودک وانی خواهد بود که از نظر ابعادی متناسب با سن و سایز کودک باشد ، همچنین یک وان بادی استاندارد برای سنین کودکان وانی خواهد بود که از نظر ایمنی بسیار مناسب باشد که داشتن کف بادی می تواند یکی از مهم ترین خصوصیات این محصولات باشد که وان بادی کودک طرح ساحل به خوبی این طراحی را داشته و می تواند یکی از بهترین وان های بادی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان باشد .

داشتن اتفاع بلند توانسته عمق بیشتری را به وان بادی بدهد تا کودکان بتوانند به عنوان وان یا استخر از این محصول استفاده کنند . همچنین طراحی چند لایه محصول دوام و کیفیت آن را بسیار افزایش داده است که در این رابطه در قسمت نقد و بررسی و در بخش طراحی و ساخت ، توضیحات کاملی ارائه شده است . 

مراقبت و استفاده صحیح از وان بادی کودک طرح ساحل

وان های بادی محصولاتی طراحی شده به صورت بادی هستند و به همین دلیل نیز دارای بدنه نازکی بوده که امکان دارد در اثر برخورد اجسام تیز و برنده صدمه ببیند ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که به درستی از آن ها استفاده و مراقبت شود . نکته قابل توجه این است که اگر در بیرون از حمام به عنوان مثال در حیاط خانه از وان بادی استفاده می کنید ، حتما از زیرانداز استفاده کنید چرا که زمین های سنگی ، شنی ، آسفالت و ... می تواند به کف وان بادی  آسیب برساند .

در هنگام راه اندازی نباید باد وان بادی کودک طرح ساحل را بیش از اندازه در نظر بگیرید چرا که باد زیاد می تواند از داخل به بدنه فشار وارد کند و موجب حساسیت بیشتر وان بادی در برابر آسیب دیدگی شده و حتی موجب ترکیدن آن شود . به همین دلیل نیز توصیه می شود که از پمپ های باد برقی قوی استفاده نکنید . بهتر است که لباس نرم و راحت به کودکان بپوشانید و همچنین ناخن آن ها را کوتاه کنید تا به بدنه وان بادی کودک طرح ساحل آسیبی وارد نشود .

آسیب ها و پنچرگیری وان بادی کودک طرح ساحل

در صورتی که وان بادی کودک شما دچار آسیب دیدگی شد نگران نباشید زیرا می توانید آن را تعمیر کنید . عمدتا آسیب هایی که در وان های بادی به وجود می آید ، ایجاد سوراخ های ریز و معموی است که در برخورد اجسام یا ساییدگی اتفاق می افتد ، در این حالت شما ساده تر می توانید وان بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار مقداری برچسب تعمیرات را برداشته و مقداری چسب مایع مخصوص به آن بزنید ، سپس به بدنه وان بادی بچسبانید .

بهتر است که برچسب را به صورت گرد برش دهید تا گوشه نداشته باشد ، همچنین میزان چسب را خیلی زیاد و یا بسیار کم در نظر نگیرید و سعی کنید که به اندازه باشد تا به خوبی بر روی بدنه بچسبد . لیبل ها یا همان برچسب ها عمدتا از جنس خود وان بادی بوده و به خوبی می تواند به بدنه بچسبد . پس از انجام این کار ها ، وان بادی را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید که برای اینکار می توانید از وزنه یا سنگ استفاده کنید .

سخن پایانی

شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه اینتکس می توانید محصول بادی خود را در صورت آسیب دیدگی و نیاز بودن به تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی ، تعمیرات وان بادی شما را بر عهده بگیرد و هر چه بهتر محصول شما پنچرگیری کرده و به شما تحویل بدهد . شمایی که در شهر های دورتر هستید هم نگران نباشید چرا که می توانید از طریق پست و ... اینکار را انجام دهید .

 نوع خانگی ، فضای باز
 طول 130 سانتی متر
 عرض 92 سانتی متر
 ارتفاع 52 سانتی متر
 ظرفیت 70 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای بدنه دو لایه
 دارای رنگبندی
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک طرح ساحل از زیبا ترین وان های بادی طراحی شده برای کودکان سنین بالای 3 سال می باشد که برخلاف مدل های خردسال از ابعادی نسبتا بزرگ تر برخوردار بوده و دارای عمقی نیم متری است که می تواند فضای کافی را در اختیار کودکان قرار دهد تا به خوبی از آن برای حمام کردن استفاده کنند . ابعاد متوسط و خوب آن به شما اجازه خواهد داد تا حتی وان بادی کودک طرح ساحل را در داخل حمام نیز راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . در این بخش نیز فروشگاه اینتکس قصد دارد تا ویژگی ها و خصوصیات وان بادی کودک طرح ساحل را مورد بررسی قرار داده و به بررسی بیشتر آن بپردازد تا بتوانید بهتر خرید های خود را انجام دهید . 

ساخت و طراحی وان بادی کودک طرح ساحل

ساخت و طراحی وان بادی کودک طرح ساحل همانطور که در تصویر قابل مشاهده است به صورت مستطیلی می باشد که عرضی 92 سانتی متری و طولی 130 سانتی متری دارد که می تواند برای استفاده یک کودک بالای سه سال مناسب باشد . بخش بیرونی وان بادی کودک طرح ساحل به صورت طراحی چاپی یک ساحل زیبا مزین به رنگین کمان ، ابر ها و دریا می باشد که در ساحل آن موجودات دریایی وجود دارد که ظاهری زیبا و جذاب را به وان بادی بخشیده است . 

بخش داخلی وان بادی نیز به رنگ تماما آبی بوده که در صورت ریختن آب در داخل آن ، رنگ آب آبی تر دیده می شود لبه های وان نیز به ورت بنفش می باشد . طراحی وان بادی کودک طرح ساحل به صورت سه لایه بوده که هر یک از لایه ها دارای یک دریچه می باشد که در بخش کناری وان قابل مشاهده است که در تصویر نیز می توانید آن را ببینید .

ویژگی ها و خصوصیات وان بادی کودک طرح ساحل

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به وان بادی کودک طرح ساحل اشاره کرد ، امکان استفاده از وان در داخل حمام و یا استفاده از آن در فضاهای باز به عنوان استخر بادی اشاره کرد ، شما همچنین می توانید داخل وان بادی کودک طرح ساحل را با توپ های رنگی پر کرده و آن را به یک استخر توپ تبدیل کنید . همچنین از خصوصیات این محصول بادی می توان به وزن بسیار سبک 1.8 کیلوگرمی آن اشاره کنیم که به سادگی می توانید محصول خود را برداشته و در سفر ها به همراه داشته باشید تا کودک در هرجایی که دلخواه اوست از داشتن یک وان بادی نهایت استفاده و لذت را ببرد .

همچنین از ویژگی های خوب این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن ها اشاره کرد . طول عمر وان بادی کودک طرح ساحل بسیار بالا بوده و سال های سال می توانید از آن استفاده کنید . شما می توانید بدون نگرانی از وان بادی کودک طرح ساحل آن را در فضای باز استفاده کنید .

جنس ساخت وان بادی کودک طرح ساحل

برای تولید و ساخت لایه های مختلف وان بادی کودک طرح ساحل از پی وی سی طرح چرم استفاده گردیده است ، زیرا این جنس کاملا ضد آب بوده و به همین واسطه در ساخت بسیاری از محصولات بادی که نیازمند بدنه ضد آب و در عین حال انعطاف پذیر هستند استفاده شده است ، از ویژگی های دیگر آن می توان به عدم حساسیت پوستی نسبت به پی وی سی ، مقاوم بودن در برابر نور خورشید ، قدرت کشسانی بالا ، قابلیت تحمل درجه های مختلف آب به خصوص آب گرم اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید داخل وان بادی از آب گرم استفاده کنید . 

راه اندازی وان بادی کودک طرح ساحل

برای راه اندازی وان بادی کودک طرح ساحل نیاز است تا هر سه بخش بدنه را راه اندازی کنید ، چرا که در بخش ساخت و طراحی محصول اشاره شد که بدنه این محصول از طراحی سه لایه یا همان سه طبقه برخوردار بوده و هر طبقه دارای یک دریچه باد مجزا می باشد ، شما نیز می توانید به سادگی از این طریق و حتی با استفاده از پمپ های باد نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید که مناسب ترین آن ها پمپ های باد دستی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...