وان بادی کودک مستطیلی اینتایم

intime YT-216A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک مستطیلی اینتایم یکی از محصولات جدید و بسیار با کیفیت شرکت اینتایم می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این وان بادی به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت شود. جنس بدنه این محصول از وینیل براق بوده که در برابر انواع دمای آب مقاومت بسیار بالایی دارد و دچار تغییر حالت نمی شود. همچنین قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده تا سطحی بسیار نرم را برای کودکان فراهم سازد. این وان بادی دارای یک عدد پمپ دستی سوزنی می باشد که به وسیله آن می توانید وان را باد بزنید. شما می توانید این محصول با کیفیت و خاص را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و با برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق طرح دار
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی سوزنی
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتایم
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک مستطیلی اینتایم محصولی پر طرفدار و با کیفیت می باشد که توسط برند اینتایم به بازاز های جهانی عرضه شده است . این وان بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بر روی آن از طرح های فانتزی و شیک استفاده شده است و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید وان بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل وان بادی کودک مستطیلی اینتایم همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این وان بادی به صورت کاملا استاندارد می باشد تا بهترین عملکرد را در هنگام استفاده از خود به نمایش بگذارد . این وان بادی دارای ساختاری چهار طبقه می باشد که استحکام این محصول را در برابر فشار آب و ضربه هایی که به آن برخورد می کند بالا برده است . رنگبندی بیرونی این محصول به رنگ سفید طرح دار می باشد که بخش داخلی آن در دو رنگ آبی و سبز روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام توانسته است مورد توجه برخی کودکان قرار بگیرد . وان های بادی اینتایم دارای ارتفاع بیشتری نسبت به سایر وان های بادی عرضه شده به بازار می باشند که می تواند مورد استفاده متفاوتی قرار بگیرد . لازم به ذکر است که به همراه این وان بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز خود را بدون دغدغه سپری نمایید . همچنین این وان بادی کودک دارای یک عدد پمپ باد دستی می باشد که توسط آن در مدت زمان تقریبی 2 الی 3 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی به صورت ترکیبی می باشد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . در بخش دیواره های این وان بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که استحکامی بینظیر را از خود به نمایش می گذارد . همچنین بر روی این دیواره که به رنگ پس زمینه سفید می باشد طرح هایی از ماهی و درختان دریایی وجود دارد که به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک عمل نماید . همچنین در بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بادی استفاده شده است ، بادی بودن کف این وان بادی به راحتی هر چه بیشتر کودک در آب کمک می کند .

ابعاد و وزن وان بادی :

ابعاد وان بادی کودک مستطیلی اینتایم به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع : 75 سانتی متر ) می باشد که ارتفاع بالای این وان بادی کودک مورد توجه قرار گرفته است و می تواند در بازی های کودکانه نقش بسزایی داشته باشد . همچنین از دیگر نکاتی که در هنگام خرید محصولات بادی کودک باید به آن توجه داشته باشید ، وزن آن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در جا به جا کردن آن دارد . وزن این وان بادی بالغ بر  6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد می توان آن را سبک دانست و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها و استفاده در باغ های شخصی دانست .

جمع بندی :

این وان بادی دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پی وی سی طرح چرم و دولایه می باشد که توسط برند اینتایم و در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد . بر روی دیواره های آن از طرح های ساده اما زیبای کودکانه استفاده شده است که به راحتی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . وان بادی کودک مستطیلی اینتایم با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس در ایران موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...