وان بادی یک نفره کودک VOROSY

VOROSY -3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
840,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی یک نفره کودک VOROSY یکی از جدید ترین وان های بادی مخصوص سنین زیر 2 سال برای استحمام و تفریحات آبی کودکان در حمام به کار می رود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از رنگ و طراحی زیبا و کودک پسندانه ای نیز برخوردار می باشد. هر قسمت از بدنه این وان توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی شده که نیاز به پمپ های باد مخصوص محصولات بادی خواهد بود. این وان بادی در طرح ها و رنگ بندی های متفاوتی تولید شده که از قابلیت راه اندازی در کوتاه ترین زمان برخوردار خواهد بود. همچنین وزن و حجم کم آن نیز موجب می شود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد.

 نوع خانگی
 طول 78 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 2 سال
 وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت VOROSY
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی یک نفره کودک VOROSY از جمله وان های با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای به علت طراحی زیبا و شکیلی که دارد رو به رو شد . این وان بادی به رنگ آبی و داخل آن به صورت طرح دار می باشد که توجه بسیاری از هواداران وان های بادی را به خود جلب کرده است . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا شما را با این وان بادی زیبا بیشتر آشنا کنیم پس  در ادامه همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا استاندارد می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین حالت را در هنگام حمام برای  بدن کودک فراهم می کند و باعث می شود بدن وی در بترین حالت قرار بگیرد . طراحی داخلی این وان بادی کودک به صورت طرح دار می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند و خیال شما را در هنگام حمام دادن کودکتان از بهانه گیری های  آن راحت کند . رده سنی استفاده از این وان بادی برای کودکان زیر 2 سال می باشد که در دسته بندی وان های بادی کودک از رده ی سنی خوبی برخوردار است .

جنس بدنه :

جنس بدنه وان بادی یک نفره کودک VOROSY از پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین پی وی سی از اجناس رایج استفاده شده در  محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول از پی وی سی مقاومت بسیار بالای آن در برابر  فشار و ضربه می باشد که برای  محصولات بادی این امر حیاتی می باشد .  درز های موجود در این محصول به صورت کاملا مهندسی شده آب بندی شده اند تا از بیرون زدن آب حتی در مقدار کم و ناچیز به خوبی جلوگیری کنند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول کاملا مطابق با استانداردای جهانی می باشد و  فضای بسیار  مناسبی را برای استفاده یک کودک فراهم می کند . ابعاد وان بادی یک نفره کودک VOROSY به مشخصات ( طول : 78 سانتی متر ، عرض : 48 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی  وان های بادی کودک از اندازه ی بسیار ایده آلی  برخوردار است . همچنین از دیگر ویژگی های این محصول سبک بودن وزن آن می باشد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت کرده است ، وزن این محصول 2.1 کیلوگرم می باشد . همچنین ظرفیت آب این وان بادی کودک 20 لیتر می باشد که نشان از  کیفیت قابل قبول آن برای استفاده کودک دارد .

راه اندازی وان بادی :

راه اندازی وان بادی به سادگی و در مدت زمان کمی امکان پذیر است ، برای این کار کافیست این وان بادی را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و از طریق محفظه های باد موجود بر روی آن باد را به درون وان هدایت کرده تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط توجه داشته باشید که وان را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر  محصولات بادی در این صورت پایین می آید . همچنین از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری  نمایید زیرا محصولات بادی در  برابر اجسام تیز بی دفاع وو آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی  :

وان بادی یک نفره کودک VOROSY از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از وزن بسیار پایینی برخوردار است و از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در  فضاهایی که نیاز به تعدد در جا به جایی دارد باشد . وان بادی یک نفره کودک VOROSY با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...