وان حمام بادی تک رنگ کودک

bestway 51033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
355,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی تک رنگ کودک یکی دیگر از وان های بادی در سایز کوچک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این محصول از سری وان های بسیار سبک و قابل حمل بوده که در تمامی حمام ها قابل استفاده خواهد بود. کالایی که علاوه بر استفاده برای استحمام کودک نوعی وسیله برای تفریحات آبی فرزندان شما نیز در فضای باز محسوب خواهد شد. این وان در دو رنگ صورتی و آبی کم رنگ تولید شده و از دیواره ای سه لایه ای بهره مند است. راه اندازی آن توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز در کمترین زمان صورت می گیرد. همچنین مقاوم بودن بدنه آن در برابر دمای مختلف آب نیز از دیگر ویژگی های بدنه این وان بادی می باشد.

 نوع خانگی
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30  سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 43 لیتر
 جنس رویه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین 2 تا 5 سال
 دیواره سه لایه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان حمام بادی تک رنگ کودک از سری وان های بادی کمپانی محبوب بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت بی نظیری برخوردار است . این وان بادی کودک در رنگبندی زیبا و متفاوت موجود می باشد که در ادامه ی این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل آن بپردازیم پس  در ادامه همراه ما باشید تا شما را با اینن محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و  آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت استاندارد و دایره ای شکل می باشد که از ارتفاع خوبی برخوردار است و این امر باعث می شود که به هنگام بازی کودک درون این وان بادی امنیت وی به خوبی برقرار شود . این محصول در رنگبندی های مختلف به بازار عرضه شده است اما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تنها دو رنگ از برترین رنگ های آن یعنی  آبی و صورتی موجود می  باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . 

جنس بدنه :

جنس بدنه وان حمام بادی تک رنگ کودک از پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از  خود نشان داده است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به صورت کلی راحت می کند . در قسمت کف این محصول از  پی وی  سی دو لایه برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت این محصول استفاده شده است . همچنین ساختار سه لایه بدنه این وان بادیی بر کیفیت و مقاومت این محصول افزوده است و نشان از طراحی مهندسی شده آن دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این وان بادی به مشخصات ( قطر : 70 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی  وان های بادی کودک فضای مناسبی را دارا می باشد و برای استفاده یک کودک مناسب است . از دیگر  ویژگی های وان های بادی کودک سبک بودن آن ها می باشد زیرا در بسیاری از مواقع نیاز به جا به جایی آن ها می باشد و این امر در هنگام خرید وان های بادی باید مورد توجه قرار بگیرد ، وزن این محصول 1.2 کیلو گرم می باشد که نشان از این اهمیت دارد و برند بست وی پس از سال ها تجربه به این موفقیت در سبک سازی محصولات بادی دست پیدا کرده است . همچنین این وان بادی ظرفیتی بالغ بر 43 لیتر را دارد که در دسته بندی وان های بادی کودک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و نیاز های حمام کودک را به خوبی برطرف می  کنند .

جمع بندی :

وان حمام بادی تک رنگ کودک محصولی از برند محبوب  و  با سابقه بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . جنس این محصول از پی  وی سی می باشد که برای  بالا بردن کیفیت آن از در قسمت کف وان از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می کند . وان حمام بادی تک رنگ کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...