وان حمام بادی روکشدار

2023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم یک نفره یکی از مناسب ترین وان های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال و کودکان بوده که قابل استفاده در هر مکانی بخصوص در حمام خواهد بود. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن بسیار مناسب می باشد.

وان حمام بادی روکشدار اینتکس ، با طول 102 سانتی متر و عرض 110 ارتفاع 58 سانتی متر محصول شرکت اینتکس با رنگهای مختلف ، همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، کف ساده ، وانهای بادی را در حمام جهت آبتنی میتوان استفاده کرد ، با قیمتهای بسیار ارزان و مناسب.

 نوعخانگی
ظرفیت 180 لیتر
 طول 102 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 58  سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای روکش
 دارای تکیه گاه بادی
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان حمام بادی روکشدار

وان بادی روکشدار بزرگسال از سری محصولات بادی برای استفاده در حمام به منظور استحمام بوده که به صورت مربعی طراحی و تولید شده است. این کالا دارای ابعاد بزرگ برای استفاده سنین بزرگسال بوده و از ویژگی هایی مانند روکش زیپ دار برخوردار می باشد. این وان بادی بیشتر برای استفاده در حمام تولید شده و نسبت به وان های غیر بادی دارای وزن و قیمت بسیار کمتری می باشد. محصولی که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شده و جمع شود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این وان بادی همانطور که اشاره کردیم به صورت مربعی شکل بوده و به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. دیواره آن دارای سه لایه بادشو بوده و از یک تکیه گاه مخصوص سر متصل به بدنه اصلی برخوردار است. محصولی که در آن یک روکش زیپدار تعبیه شده تا به شکل دلخواه از آن استفاده کنید. این روکش باعث می شود تا قسمت داخل بدنه وان را کاملا بپوشاند و زمانی که از آن استفاده نکردید گرد و غبار یا اشیای ریز وارد آن نشود. روی لبه این محصول یک جای مخصوص بطری و در دیواره آن نیز یک جیب سرخود تعبیه شده تا اشیای کوچک و قیمتی خود را درون آن بگذارید. بدنه این وان بادی به گونه ای طراحی شده تا به راحتی آن را با کمترین حجم و ابعاد جمع کرده و در هر مکانی حمل کنید.

جنس بدنه وان بادی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این وان بزرگسال از نوع پلاستیک PVC منعطف با روکش طرح چرم بوده که کاملا در برابر آب های گرم و یا سرد مقاوم خواهد بود. بدنه ای که از دوخت های کوت شده برخوردار بوده و تنها موردی که می تواند به این دوخت ها آسیب برساند باد کردن بیش از اندازه این محصول خواهد بود. اما جنس بدنه این وان دارای انعطاف بالایی بوده تا به راحتی آن را در اندازه کوچکتر جمع کنید تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. از ویژگی های دیگر جنس بدنه این وان بادی می توان به مقامت خوب آن در برابر نور و گرمای آفتاب اشاره نمود. قابلیتی که می تواند امکان استفاده از این وان بادی را در فضای باز نیز به مصرف کننده خود بدهد.

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن

ابعاد وان بادی روکشدار بزرگسال معادل (طول: 102 سانتی متر ، عرض: 110 سانتی متر ، ارتفاع: 58 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بدنه اصلی وان می باشد. زمانی که این محصول را جمع می کنید ابعاد بسیار کمتر شده تا جای دادن آن در هر محل مورد نظری امکان پذیر باشد. اما ظرفیت آب این کالا 180 لیتر می باشد. ظرفیت آبی که شامل 90 درصد حجم بدنه شده که هنگام نشستن درون آن این مقدار آب تقریبا تا لبه وان بالاتر خواهد آمد. وزن بسته بندی این وان با پمپ باد همراه خود حدود 4 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این وان بادی کافیست از پمپ باد دستی همراه خود استفاده کنید. برای این کار می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده در بدنه وان نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که محصول مورد نظر شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه اصلی را بیش از حد باد نکنید تا فشاری روی درز های بدنه نباشد. رعایت این مسئله خود می تواند نوعی مراقبت از این کالا باشد. گرچه جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و بسیار داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرش و جامپینگ روی وان نیز می تواند در مراقبت و نگهداری آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

جمع بندی

وان بادی روکشدار بزرگسال یکی از مناسب ترین محصولات بادی برای استحمام و حتی تفریحات آبی در حمام و حتی فضای باز بوده که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است. این کالا دارای تکیه گاه مخصوص سر ، جای مخصوص بطری آب و همچنین جیب مخصوص در دیواره بیرونی وان می باشد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و 2 سال ضمانت برای پمپ باد توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عضره خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...