وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس

intex 95287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس یکی از زیباترین تولیدات این کمپانی بزرگ بوده که با توجه به ظاهری کودکانه و طول عمر بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبین بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. ارگونومی ساخت این محصول کاملا گرد بوده که از 5 طبقه تشکیل می شود. هر طبقه از این محصول از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده که در اخرین لایه ان طرح موج با رنگ ابی نقش بسته است. به علاوه بر روی بدنه محصول می توان تصویر یک خرس چتر سوار با تعدادی از چتر سوار های رنگی را مشاهده  نمود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا برخوردار می باشد. با توجه به این ساختار شما می توانید از این محصول در تمانی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب تا 40 درجه سانتی گرد و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس

وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس یک محصول زیبا با ساختاری پرتابل بوده که در سال جدید میلادی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و کودکان بوده و از کیفیت بالای جنس بدنه برخوردار می باشد. به همنی دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی بیشتر با این محصول استثنایی و خرید وان حمام بادی متفاوت پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که مخاطب مصرف کننده کودک دارند نیاز به طراحی بدنه ای با نواوری بالا هستند. از طرفی بدنه طراحی شده باید دارای شادی و نشاط بالا بر اساس روحیات کودکانه باشد. در نهایت محصولی به بازار عرضه شود که ایمنی کودک را در زمان بازی و ساتفاده تضمین کند. با رعایت این نکات اساسی وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس در سال جدید به عموم مردم معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گردی بوده که از 5 طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقه ها از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. عموما مردم به دلیل ارتفاع نسبتا کودتاه استخر های بادی به دنبال جایگزینی مناسب هستند. به همین دلیل ما به ان ها وان حمام بادی را توصیه می کنیم که دارای عمق بسیار بالایی می باشد. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده که بر روی لایه پایین ان تصویر ابی رنگی از موج دریا به چشم می خود. بر روی این بدنه می توانید یک خرس فانتزی و رنگارنگ چتر سوار را با تعداد چتر سوار دیگر مطابق روحیات فرزند خود مشاهده کنید. این محصول دارای کف بادشو بوده تا نرمی و راحتی را به کودکان هدیه دهد. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر ابی و یا استخر توپ نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی مقاوم هستند تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم طول عمر بالا با کیفیت جنس بدنه در این بخش به تحلیل ان می پردازیم. بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری و دوام بالایی برخودار می باشد. برای تولید کف محصول نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است. زیرا این بخش تمامی وزن وارده به محصول را تحمل کرده و به طور مستمر با سطح زمین در ارتباط می باشد. شما می توانید به راحتی و با اسودگی خاطر از این محصول در فضای باز استفاده نمایید. زیرا مقاومت بدنه محصول در دمای اب تا میزان 40 درجه سانتی گراد بوده و تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و قطری برابر 106 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 75 سانتی متر دارد. این ابعاد برای استفاده کودکان تا سن 3 سالگی کاملا استاندارد می باشد. شما می توانید از این محصول در زمان سفر نیز استفاده کنید. زیرا بدنه ان تنها دارای 4 کیلوگرم وزن می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید محصول را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

وان حمام بادی کودک اینتکس با طرح خرس محصولی با بدنه ای کودکانه و کیفیت بالا بوده که ساخترای پرتابل با امکان حمل و نصب اسان می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این کالا را برای فرزند خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...