پوشش چادر مسافرتی کلمن 4 نفره

Coleman 2000010331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوشش چادر مسافرتی کلمن 4 نفره یکی از کاربردی ترین محصولات در دسته چادر مسافرتی کلمن به حساب می آید که نیاز های شما را به شکل قابل توجهی بر طرف می کند. این پوشش از جنس پلی استر و کاملا ضد آب بوده و بر روی سقف چادر قرار می گیرد و بخش های کناری چادر را نیز می پوشاند تا در برابر باران شدید مقاومت آن به شکل قابل توجهی افزایش یابد. برای راه اندازی ابتدا آن را با مشخص کردن محل درب چادر مسافرتی بر روی سقف آن قرار دهید. در ادامه چهار پایه گیره را به بدنه و پایه های فلزی چادر مسافرتی کیت متصل کنید تا آماده استفاده شود. برای بهبود ضد آب بودن این پوشش دوخت های آن در بخش پایینی بوده و قسمت بالایی آن به هیچ عنوان دوختی ندارد.

  • ابعاد بسته بندی: 28×28×10 سانتی متر
  • جنس: پلی استر
  • ضد آب
  • دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای
  • وزن: 900 گرم
  • مناسب چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک کلمن
  • کد محصول: Coleman 2000010331

پوشش چادر مسافرتی کلمن 4 نفره

پوشش چادر مسافرتی کلمن 4 نفره یکی از محصولی منحصر به فرد این شرکت می باشد که به صورت جدا گانه ان را تولید و روانه بازار کرده است. از این محصول می توانید بر روی چادر های خود استفاده کرده و از بارش باران و ورود ان به داخل چادر جلوگیری کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل سقف چادر مسافرتی را پوشش می دهد. از نظر طراحی باید عنوان کرد که این محصول به صورت ساده و یکدست طراحی و تولید گردیده است. هم چنین بخش های کناری و پایینی این محصول هم دارای شیار هایی می باشد که بنا به نوع چادر های مسافرتی و طراحی ان ها تولید شده است. هم چنین از نظر رنگ بندی این محصول دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای می باشد که تمام قسمت های ان از همین رنگ ساخته شده اند. تمام این موارد باعث شده است تا در هنگام استفاده از این محصول خیال شما از بایت داشتن پوش دوم چادر راحت بوده و نگرانی از بابت بارش باران و همین طور تابش مستقیم نور خورشید نداشته باشید.

جنس بدنه

یکی دیگر از نکات مهمی که در رابطه با این محصول باید به ان اشاره کرد جنس بدنه ان است. همان طور که گفته شد این محصول کاملا ضد اب طراحی و تولید گردیده است که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم چنین بدنه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که فوق العاده ضخیم و مقاوم است. هم چنین این محصول هیچ گونه افت کیفیتی در مقابل بارش باران و همین طور شرایط مختلف اب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید عنوان کرد که ابعاد بسته بندی این کالا 28 در 28 در 10 سانتی متر است که در هنگام حمل و نقل جای بسیار کمی را اشغال می کند. هم چنین این محصول تنها 900 گرم وزن دارد کهبسیار سبک بوده و جا به جایی را بسیار اسان کرده است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این کالا مناسب برای استفاده بر روی چادر های مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. شما پس از نصب کامل چادر مسافرتی به سادگی می توانید اقدام به راه اندازی این کالا بر روی ان کنید. در ابتدا کافی است که این پوشش را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس با توجه به محل قرار گیری درب چادر مسافرتی ان را به طور دقیق بر روی سقف چادر قرار دهید. پس از ان چهار عدد پایه گیره را که بر روی این پووش تعبیه شده است به بدنه و پایه های فلزی چادر مسافرتی متصل کنید تا این پوشش به طور مستحکم و کامل بر روی ان قرار گیرد و اماده استفاده شود. برای مراقبت از این محصول هم باید دقت کنید که ان را به طور کامل و دقیق بر روی چادر نصب کنید. هم چنین در مواقعی که به ان نیاز ندارید به طور کامل ان را جمع اوری کنید تا اسیب نبیند. هم چنین از ضربه زدن به بدنه و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این پوشش جدا خودداری کنید.

جمع بندی

پوشش چادر مسافرتی کلمن 4 نفره محصولی منحصر به فرد و زیبا می باشد که به صورت کاملا ضد اب و مقاوم طراحی و تولید گردیده است. این محصول در دو رنگ قهوه ای و مشکی اماده عرضه به بازار می باشد. اگر قصد خرید یک پوشش مقاوم برای چادر مسافرتی خود دارید پیشنهاد می کنیم این کالا را هم اکنون از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...