چادر مسافرتی سه تکه 4 نفره

bestway 68003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه تکه 4 نفره محصولی حرفه ای و بسیار شیک از شرکت بست وی برای مصرف خانواده ها و جوانان که ساخته شده از بهترین جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی کوت شده می باشد. محصولی شیک و با دوام که قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب با بدنه را داشته که امکان استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده می دهد. محصولی که به صورت اتوماتیک نصب شده و از فریم های ضخیم آلومینیومی ضد زنگ بهره می برد. این کالا از سه قسمت بدنه اصلی و دو بدنه جمع شو در قسمت های ابتدایی و انتهایی بوده که می توانند هرکدام به صورت دلخواه باز و یا بسته شوند. این دو قسمت به صورت مستقیم در افزایش ابعاد این کالا موثر خواهد بود. علاوه بر این وجود سه درب بزرگ همراه با روکشی از جنس بدنه اصلی را نیز می توان به ویژگی های پر مزیت این چادر افزود. این در حالی است که درب وسط از یک سایه بان کوتاه برخوردار است. از سایر وبژگی های این محصول می توان به قابلیت مقاوت در برابر حرارت، بهره مندی درب ها از پشه بندو همچنین یک کیسه حمل اشیا در داخل بدنه اشاره نمود.

 نوع اتوماتیک ، عصایی
 طول 480 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 7 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای دو قسمت افزایش ابعاد
 دارای سایه بان درب وسط
 دارای کیسه نگهدارنده اشیای داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان محصولات بادی و همچنین چادر های مسافرتی می باشد که محصولاتی با استاندارد های جهانی تولید کرده و محصولاتش دارای کیفیت بالایی می باشند . چادر مسافرتی سه تکه بست وی نیز از محصولات بسیار خوب این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی از برترین طراحی های چادر مسافرتی در سراسر دنیا بوده و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین چادر های مسافرتی نام برد . طراحی مستطیلی این محصول موجب این شده است تا فضای بسیار بزرگی در اختیار استفاده کنندگان قرار بگیرد و بتوان به راحتی از آن استفاده نمود . ترکیب رنگ آبی و نارنجی این محصول نیز بسیار زیبا بوده و جلوه ی خاصی را به چادر بخشیده است . این چادر مسافرتی از سه تکه مجزا و به هم چسبیده تشکلید شده است که کاربرد های مخصوص خودش را دارد و با استفاده از آن ها می توان برای تغییر اندازه ی چادر از آنها استفاده نمود . این چادر بست وی دارای دو درب ورودی بزرگ می باشد که عمل رفت و آمد کردن را بسیار آسان نموده است . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی می باشد . دلیل استفاده از این نوع پارچه ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین تحمل بالا در برابر آب و باران می باشد . بدنه ی ضدآب این محصول موجب این شده است تا در روزهای بارانی و حتی در کوهستان بتوان از آن استفاده نمود و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی این محصول نیز بسیار مستحکم بوده و انعطاف بالایی در برابر تغییر شکل دارد . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی ۴ نفره بست وی دارای 480 سانتی متر طول ، 210 سانتی متر عرض و 165 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار بزرگی برای استفاده ی 4 نفر می باشد و به راحتی تا 8 نفر می توانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . این چادر مسافرتی به صورت 3 تکه عرضه شده است که با باز و یا بسته کردن آن قسمت ها می توان به طول و عرض چادر اضافه و یا از آن کم نمود و از آن استفاده کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را پس از خارج نمودن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف قرار داد و سپس اقدام به برپا نمودن آن نمود . نحوه برپا کردن این چادر به صورت عصایی و اتوماتیک می باشد و در کمتر از 1 دقیقه می توان آن را برپا نمود و از آن استفاده کرد و در همین زمان نیز می توان آن را جمع کرد . وزن کم این محصول نیز موجب این شده است تا بتوان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نیست و می بایست از وارد شدن ضربه های شدید و پاره شدن آن جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توان آن را تعمیر کرده و از آن استفاده نمود . 

جمع بندی

چادر مسافرتی بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا بوده و از سه تکه مجزا تشکیل شده است که می توان با باز و یا بستن این تکه ها به طول و عرض چادر اضافه نمود . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و در صورت وجود داشتن مشکل می توانید کالا را بازگردانید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران ایتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...