چادر 4 نفره Centum کووآ

KR8TE0106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کووآ محصولی با کیفیت از شرکت کووآ بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد . شرکت کووآ شرکتی در کره ی جنوبی بوده و محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و همچنین با استحکام و مقاومت بالا تولید می کند . چادر Centum در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته و همچنین تحمل بالایی در برابر ضربه و و پارگی دارد . رو کش پلی یورتان باعث شده است تا از ورود اشعه ی فرابنفش به داخل چادر جلوگیری می کند . 

 نوع عصایی
 طول 470 سانتی متر
 عرض 248 سانتی متر
 ارتفاع 230 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه روکش پلی یورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 هواکش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ

شرکت کووآ یکی از بهترین تولید کنندگان چادر های مسافرتی در سراسر دنیا می باشد که توانسته است در سال های اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند و با شرکت هایی همچون بست وی و شاتل رقابت نزدیکی داشته باشد . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی 4 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی کووآ همانند سایر چادر های این شرکت دارای طراحی خاصی می باشد که در اکثر چادر های این شرکت استفاده می شود . رنگ زرد استفاده شده در این چادر مسافرتی محصول را به یک محصول جذاب تبدیل نموده است و زیبایی خاصی را به چادر بخشیده است . چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دارای 1 درب ورودی بزرگ برای رفت و آمد و همچنین دو پنجره برای رد و بدل شدن هوا می باشد که این درب و پنجره ها دارای توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک هستند . این چادر مسافرتی ساختار عصایی داشته و در مدت زمان کمی می توان آن را نصب کرده و استفاده نمود . چادر های عصایی نسبت به چادر مسافرتی های اتوماتیک و فنری زمان بیشتری را برای برپا شدن نیاز دارند اما می توان گفت چادر های عصایی مستحکم تر از دیگر چادر ها می باشند . در قسمت جلوی این چادر نیز کلمات Kovea و Centum  را مشاهده می کنید که به ترتیب شرکت سازنده و مدل چادر مسافرتی را نمایش می دهد . 

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ از پلی یورتان و روکش UPV می باشد که این بدنه در اکثر چادر های این شرکت استفاده می شود . کیفیت پارچه استفاده شده در این محصول بسیار بالا بوده و حتی می توان گفت از پارچه شمعی های استفاده شده در چادر های فنری و اتوماتیک نیز بهتر است . این روکش پلی یورتان به طور کامل از ورود اشعه فرابنفش را به داخل چادر جلوگیری می کند . همچنین بدنه ی این چادر مسافرتی کاملا ضد آب بوده و شما می توانید از این چادر در کوهستان و کمپینگ ها و همچنین در روز های بارانی و مسافرت های طولانی مدت استفاده کنید . این بدنه پلی یورتان در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و به آسانی دچار مشکل و یا پارگی نخواهد شد . همچنین پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول در برابر فشار و تغییر شکل بسیار مقاوم بوده و نیازی به نگرانی از این نظر نمی باشد . آلومینیوم استفاده در این محصول به طور کاملا ضد فرسایش و همچنین ضد زنگ می باشند و در استفاده های طولانی مدت در معرض آب مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دارای 470 سانتی متر طول ، 248 سانتی متر عرض و 230 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد . ارتفاع 230 سانتی متری این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در داخل چادر ایستاده حرکت کنید . در طراحی بدنه این چادر مسافرتی قسمت اضافی دیده نمی شود و از تمامی فشای چادر به خوبی استفاده شده است و این امر سبب این شده است تا بتوانید از این چادر در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . ظرفیتی که شرکت کووآ برای این چادر اعلام کرده است 4 نفره می باشد اما در بررسی هایی که ما انجام دادیم این ظرفیت بسیار بیشتر از این حد بوده و حتی تا دو برابر ظرفیت اعلام شده می توانند از این چادر استفاده کنند و به مشکل کمبود فضا برنخواهند خورد . این چادر پس از جمع شدن به یک ساک حمل کوچک تبدیل می شود و یه کمک وزن 10 کیلوگرمی آن می توان به راحتی چادر را حمل کرده و به محل مورد نظر انتقال داد و از آن استفاده نمود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این محصول کاردشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپا نمودن آن کنید . پایه های این چادر نیز به صورت عصایی بوده و پس از چندین بار برپا نمودن و جمع کردن چادر برای شما کار آسانی می شود و در مدت زمان کمی می توانید این عمل را انجام دهید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از وارد کردن ضربه های شدید به بدنه ی آن و همچنین پاره شدن بدنه چادر جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا پاره شدن بدنه محصول نیز می توانید آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره Centum محصولی جدید و با کیفیت از شرکت کووآ می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی یورتان ضد اشعه و همچنین ضد آب تهیه شده است و می توانید با خیال راحت از آن در مسافرت های طولانی مدت استفاده کنید . پایه های آلومینیومی ضد زنگ و ضد فرسودگی ، رنگ های جذاب استفاده و ارتفاع مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می آید . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...