چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون

ch 7038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون یکی دیگر از باداوم ترین انواع چادر مسافرتی سایز کوچک بوده که در داخل ایران با بهره مندی از اخرین متد تولید چادر مسافرتی اروپایی طراحی و تولید شده است. روکش اصلی بدنه این چادر مسافرتی از پارچه تفلون تولید می شود. پارچه تفلون در واقع یک ساختار سه لایه بوده که شامل لایه اصلی از جنس برزنتی با روکشی از نوع پلی استر بوده که از لایه بالایی با نوع پلاستیک فشرده تشکیل شده است. این نوع پارچه را به دلیل ساختار ضدآب و کاملا باداوم آن انتخاب شده تا بتواند در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی مقاوم مانده و همچنین در اثر استفاده مدوام و راه اندازی و جمع اوری پرتکرار دچار اسیب های احتمالی نشود. از آن جایی که این چادر مسافرتی تولید ایران بوده کارخانه سازنده برای رفاه حال شما در زمینه طراحی ظاهری از تنوع رنگبندی بسیار بالایی استفاده می کند. این چادر مسافرتی مربع شکل مناسب خانواده های کم جمعیت و یا اقامت های کوتاه مدت بوده و به راحتی نصب و راه اندازی خواهد شد. بر روی بدنه اصلی محصول تعداد 3 عدد پنجره استاندارد و یک درب مرتفع تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. با مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون

چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون یکی دیگر از بهترین نمونه های تجهیزات سفری و کمپینگ بوده و متناسب با نیاز خانواده کم جمعیت و همچنین برای اقامت های کوتاه مدت طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی که تولید ایران بوده با توجه به وزن کم و سیستم راه اندازی فوری در کنار قیمت ارزان توانسته در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به سفر و کوهنوردی به محبوبیت قابل توجهی دست یابد. در ادامه این مطلب می توانید با نقد و بررسی این محصول و معرفی مشخصات فنی و ظاهری آن با این چادر مسافرتی اشنا شوید. پس توصیه می کنیم برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن همراه با ما باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

مهم ترین پارامتر در زمان خرید و انتخاب چادر مسافرتی مربوط به ظاهر و امکانات جانبی محصول بوده که بتواند نیاز شما را برای یک سفر مطمئن برطرف سازد. به همین جهت خاطر نشان می کنیم که چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون یکی دیگر از چادر مسافرتی های با ابعاد ظاهری مربع شکل بوده که طراحی کله قندی دارد. در طراحی کله قندی چادر مسافرتی شامل یک نشیمنگاه بزرگ در کنار سقفی کوچک ب.ده که تمامی دیواره های آن دارای یک شیب ملایم هستند. این نوع طراحی ظاهری به دلیل توانایی در زمینه کاهش شدت باد در زمان طوفان و همچنین جلوگیری از تجمع آب باران در زمان بارندگی و افزایش چشمگیر توانایی ضدآب بودن بدنه محصول از اهمیت بالایی برخوردار شده اند. بر روی دیواره های این چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب بزرگ در قسمت ابتدایی تعبیه شده که تمامی این قسمت ها مجهز به توری پشه بند هستند. امکانات مربوط به توری پشه بند سازگار با روز های افتابی و فصل تابستان می باشد. به این صورت که شما از طریق زیپ می توانید درب و پنجره ها را به طور کامل باز کرده و از طریق قلاب پلاستیکی تعبیه شده به سمت بالا جمع اوری کنید. سپس توری پشه بند را که این بخش نیز دارای زیپ بوده به طور کامل ببندید. به این سادگی می توانید در بخش داخلی از نورکافی افتاب لذت برده و شاهد گردش ازادانه هوا و یک دمای مطبوع در این قسمت باشید. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی آن را با سهولت همراه می کند.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

همانطور که پیشتر عنوان شده این چادر مسافرتی دارای طراحی ظاهری مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان دارد. این میزان 200 سانتی متر بوده و ارتفاع تمام قد محصول 180 سانتی متر می باشد. مسلما سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی از نمات مهم در زمان خرید بوده تا بتوانید با توجه به تعداد همسفران خود یک نمونه را انتخاب کنید. این محصول نیز برای زمان نشستن 4 نفر و در زمان درازکش مناسب 2 نفر بزرگسال می باشد. البته این میزان استاندارد بوده و ممکن است باتوجه به سن و سایز افراد نیز تغییر کند. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 4 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید در زمان پیاده روی در طبیعت با استفاده از ساک حمل محصول به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید.

نکنه مهم در زمینه مشخصات فنی این چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه آن می باشد. این چادر مسافرتی با بدنه ای از نوع پارچه تفلون تولید می شود. این نوع جنس بدنه در واقع یک پارجه 3 لایه می باشد. بخش اصلی پارچه از نوع برزنتی و دارای دولایه به صورت پلی استری و پلاستیک فشرده است. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی دارای بدنه ضدآب و همچنین بادوام می باشد. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه ضدآب بوده تا در زمان سرما و یا بارش باران رطوبت خاک و اب باران به داخل نفوذ نداشته باشند. این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده به همین دلیل نیاز به سازه هایی سبک و باداوم و در عین حال حالت پذیر دارد. به همین دلیل از جنس مرغوب فایبرگلاس برای این چادر مسافرتی استفاده شده است.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 4 نفره تفلون محصولی مقاوم و استاندارد و سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی داخل ایران می باشد. با مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...