چادر مسافرتی 4 نفره Alpine X4 کووآ

KN8TE0302

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ در مدل Alpine X4 یکی دیگر از با کیفیت ترین و شیک ترین چادر های مسافرتی برای انواع سفر های گرمایی و کوهستانی بوده که ساخته شده از جنس پلی یورتان با روکش سیلیکونی می باشد. این کالا در واقع ارگونومی شبیه مربعی شکل داشته که از پوشش اضافی به عنوان محافظت بیشتر در برابر آب باران و همچنین به عنوان آفتاب گیر در آن استفاده شده است. همچنین این چادر می تواند در برابر هر نوع شرایط جوی مختلف، خراشیدگی و در برابر فشار باد نیز مقاوم باشد. از سایر ویژگی های دیگر این چادر می توان به داشتن یک پنجره بزرگ همراه با جیب های داخلی اشاره کرد. این چادر مسافرتی کووآ می تواند گزینه بسیار خوبی برای خانواده های کم جمعیت برای سفر های مختلف باشد.

 کاربرد : کوهنوردی
 طول : 405 سانتی متر
 عرض : 270 سانتی متر
 ارتفاع : 132 سانتی متر
 ظرفیت : 4 نفره
 جنس رویه : سیلیکونی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 مقاومت در برابر باران 
 تعداد هواکش 1 عدد
 تعداد در 1 عدد
 تعداد پنجره 1 عدد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت Kovea
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
مقاومت در برابر نفوذ آب تا 3000 میلی لیتر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

کشور کره جنوبی یکی از پیشگامان تولید چادر مسافرتی بوده که محصولات تولیدی در شرکت های متنوع این کشور با محصولات ایالات متحده رقابت می کنند و کووآ یا Kovea نیز یکی از این شرکت هاست که به کیفیت محصولات خود مسافرتی مدل Alpine X4 نیز از محصولات این شرکت می باشد که در رقابت با کالا های شرکت کلمن است. رقابت دو محصول نشانگر کیفیت بالای آنها بوده سایر خریداران را نیز به خرید آن مجاب میکند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

چادر مسافرتی Alpine X4 سقف کوتاهی داشته و برای استفاده در کوهنوردی مناسب است، به همین دلیل دیواره ها نیز شیب تندی دارند تا به پایه های آن بر اثر جریان به پایه های آن فشار وارد نشده و آسیب نبیند. این نوع طراحی هوشمندانه در اکثر چادر های مسافرتی مناسب کوهستان استفاده می شود. در تنها ورودی چادر نیز از همین شیوه به کار گرفته شده و یک لایه جداگانه بیرون از درب قرار دارد که مانع از ورود باد به داخل می شود و با ایجاد بدنه ای مشابه دو جداره باعث ثبات دمای داخلی می شود که در نوع خود فوق العاده است. بدنه چادر کاملا زرد رنگ بوده و تنها برخی قسمت ها در لبه یا بخش داخلی چادر از رنگ خاکستری استفاده میکنند. در قسمت پنجره و ورودی نیز یک توری قرار داده شده تا برای استفاده در گرما نیز کاملا مناسب باشد. 

ابعاد و وزن

یک محصول برای استفاده در کوهستان باید کاملا سبک و قابل حمل باشد، از این رو شرکت Kovea به این موضوع اهمیت داده و تا حد ممکن وزن محصول را کاهش داده است، طول این چادر در حالت عادی 270 سانتی متر بوده که با توجه به قابلیت افزایش فضا می توان آن را تا 405 بزرگ کرد، عرض چادر نیز با وجود اندازه 220 سانتی متری قابلیت افزایش تا 270 سانتی متر را دارد. ارتفاع چادر 132 سانتی متر بوده که البته تنها در قسمت وسط چادر می توانید از این ارتفاع استفاده کنید و به دلیل دیواره های شیبدار این مقدار در گوشه ها کمتر می شود. با بدنه بزرگ و پایه های آلومینیومی موجود برای نصب، این چادر تنها 5.14 کیلوگرم وزن داشته و می توان آن را درون کوله پشتی قرار داده و حمل کرد.

کیفیت و جنس بدنه

در این محصول از جدید ترین پارچه ها و رویه های موجود برای چادر مسافرتی استفاده شده است، برای مثال جنس اصلی بدنه از پلی یورتان که خاصیت کششی دارد به این صورت در برابر فشار و باد پارچه پاره نمی شود و صدمه ای نیز نمیبیند. این ماده طول عمر بالایی نیز داشته و در چادر های مسافرتی شرکت کلمن نیز از ان استفاده می شود. ویژگی دیگری که در رویه چادر به آن توجه شده روکش سیلیکونی می باشد. در حقیق در ارتفاع بالا و در کوهستان اشعه خورشید بیش از حد مجاز به بدن برخورد می کند، به همین دلیل این جادر مسافرتی به رویه سیلیکونی مجهز شده که حد مجاز مورد نیاز بدن را تامین میکند. جنس پایه ها نیز از آلومینیوم بوده که در کنار مقاومت بسیار خوب وزن کمی نیز دارد، 

روش نصب

این چادر و چادر های دیگری که از شکل هندسی خاصی بهره نمی برند از نوع عصایی هستند.، بدنه اصلی به صورت یک پارچه در اختیار شماست و با متصل کردن میله ها طبق دستور العمل دفترچه راهنما و قرار داده آن در حفره های بدنه می توانید خرید چادر مسافرتی را نصب و استفاده کنید. برای نصب به حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارید، در انتهای نصب فراموش نکنید تا میخ های موجود را برای استحکام ارتباط با زمین به چادر متصل کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...