چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ بزرگ

Easy Camp Corona 400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 یک چادر زیبا و گنبدی شکل می باشد که توسط برند محبوب ایزی کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق برای خواب می باشد که از سری چادرهای مسافرتی دو اتاقی محسوب می شود . جنس ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل و کنترل شده ای نیز است . در راستای ضد آب کردن این چادر مسافرتی در بخش بدنه آن از پلی استر با روکش پلی اورتان استفاده شده است و درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند تا از نفوذ آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل آورد . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی زیبا از جنس پلی اتیلن استفاده شده است که ضد تعریق بوده و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در آب و هوای گرم نیز به شمار آید . وزن این چادر مسافرتی با توجه به ظرفیتی که دارد ایده آل می باشد و وزنی بالغ بر 6.2 کیلو گرم دارد و با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

یکی از بزرگترین تولید کنندگان چادرهای مسافرتی در جهان، شرکت ایزی کمپ است که انواع چادر های مسافرتی را با ظرفیت های گوناگون و کاربردهای مختلف تولید می کند. تمامی محصولات این شرکت نیز در سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان موجود است و افراد به راحتی می توانند نسبت به خرید و تهیه محصول متناسب با نیاز خود از طریق این سایت اقدام کنند. یکی از محصولات پرطرفدار برای استفاده خانواده ها، چادرمسافرتی چهار نفره ایزی کمپ می باشد که با ظرفیت بالای خود، قابلیت استفاده در کمپینگ و مسافرت های گروهی و خانوادگی را فراهم می کند. این محصول خاص دارای ظاهری اسپرت بوده و طراحی کاربردی آن موجب شده است تا برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی مناسب باشد. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ می پردازیم.

طراحی کاربردی

این محصول طراحی جالبی دارد که برای استفاده در تمامی شرایط جوی مناسب است. چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ از دو بخش تشکیل شده است. یکی از بخش های این محصول چادر مسافرتی است که فضایی کاملا مناسب و ایده آل را برای استفاده در شرایط آب و هوایی سرد دارد. چادر مسافرتی برای استفاده چهار نفر به صورت دراز کش طراحی شده است و دارای طول 210 سانتی متر و عرض 190 سانتی متر می باشد. این محصول برای دراز کشیدن و خوابیدن چهار نفر بزرگسال مناسب می باشد و در صورت استفاده برای نشستن، 5 تا 6 نفر نیز به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی بنشینند. چادر مسافرتی حالتی گنبدی شکل دارد که در صورت بارش باران، آب در بالای محصول جمع نشده و به زمین می لغزد. درب ورودی این چادر مسافرتی دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد که داخل و خارج شدن از چادر مسافرتی را آسان کرده است و بزرگسالان به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. ارتفاع چادر مسافرتی ایزی کمپ نیز معادل 150 سانتی متر می باشد که نسبت به محصولات مشابه، ارتفاع بیش تری دارد. به این ترتیب برخاستن و حرکت در این چادر مسافرتی بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی در داخل این چادر مسافرتی حرکت کرده و جابه جا شوید. از ویژگی های این چادر مسافرتی برخورداری از سایبان در جلوی درب ورودی است که در صورت گرمای هوا، فضایی به دور از نور خورشید و با تهویه عالی را برای نشستن و استراحت شما فراهم می کند. این بخش دارای اسکلت بوده و به طور کامل متصل به بدنه اصلی می باشد. سازه های این محصول به طور کامل به زمین متصل می شود و دارای چندین ورودی و خروجی جهت تهویه بیش تر هوا است. این بخش دارای قسمت های توری نیز می باشد که در صورت گرمای هوا می توانید از آن به عنوان پشه بند نیز استفاده کنید. بخش سایبان نیز مانند چادر مسافرتی دارای زیرانداز است و هم چنین دور تا دور محصول گیره هایی برای اتصال چادر مسافرتی به زمین تعبیه شده است که پس از نصب و راه اندازی توسط میخ و طناب نصب این گیره ها را به زمین متصل می کنید تا در صورت وزش باد شدید و طوفان، محصول تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نشود. این محصول در سخت ترین شرایط آب و هوایی دوام و کارایی بالایی داشته و قابلیت های مختلف آن به شما امکان استفاده در هر وضعیتی را می دهد. درب ها و پنجره های این چادر مسافرتی توسط زیپ باز و بسته می شوند و در کنار هر یک از این درب ها و پنجره ها بندهایی قرار دارد که برای جمع کردن درب و پنجره به کار می رود.

کیفیت بالا

این محصول توسط شرکت ایزی کمپ طراحی و تولید شده است که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع چادرهای مسافرتی حرفه ای در جهان محسوب می شود. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از بهترین نوع پلی استر است که ضد آب بوده و مقاومت زیادی در برابر بارش باران دارد. هم چنین در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز این محصول مقاوم می باشد و با وجود اشعه های خورشید، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. بدنه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی نیز استحکام بسیار بالایی دارد و به همین جهت در تمامی شرایط قابل استفاده است. این محصول در صورت وجود هوای سرد، مانع از ورود سرما و خروج گرما به داخل چادر مسافرتی می شود و در هوای سرد عایق بسیار مناسبی ایجاد می کند. برای دوخت این محصول از بهترین دستگاه های روز دنیا استفاده شده است و نخ هایی مقاوم به کار گرفته شده که به سادگی پاره نمی شوند. به همین جهت چادر مسافرتی در قسمت درزها، دچار پارگی و گسستگی نخواهد شد. سازه های این محصول نیز از فایبر گلاس می باشد که وزن کمی داشته و در برابر شکستگی مقاوم است. این سازه ها به صورت عصایی طراحی شده اند تا به راحتی بتوان چادر مسافرتی را راه اندازی کرد. سازه های عصایی دیگر نیازی به سرهم بندی و راه اندازی ندارند و در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهند شد. وزن کم این سازه ها نیز به شما امکان جابه جایی و حمل آسان را می دهد و به همین جهت برای استفاده در کمپینگ و خصوصا کوهنوردی بسیار مناسب است. برای جابه جایی این محصول یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که پس از جمع کردن چادر مسافرتی لازم است تا محصول را در داخل آن قرار دهید تا از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی در حین جابه جایی، جلوگیری شود. این محصول با داشتن دوام و طول عمر بالا باعث می شود تا شما تا سال ها نیازی به خرید چادر مسافرتی جدید نداشته باشید و بتوانید در هر فضایی مانند جنگل، کوهستان و ... از این محصول استفاده نمایید. 

روش خرید

انواع چادرهای مسافرتی با بالاترین کیفیت و بیش ترین تنوع، در سایت اینتکس تهران موجود هستند که شما با توجه به کاربری آن ها برای مسافرت های خانوادگی و یا گردش و کمپینگ، و یا کوهنوردی و طبیعت گردی به صورت حرفه ای می توانید نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید. چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ نیز با قیمتی ارزان از طریق سایت این شرکت قابل تهیه است.

 نوع کمپینگ و کوهنوردی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای  هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی توسط برند محبوب ایزی کمپ روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به علت کیفیت بالا و ساخت مهندسی که دارد توانسته است به فروش قابل توجهی دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که در بخش جلویی آن یک فضای ایده آل برای نشیمن در نظر گرفته شده است و در بخش پشت فضای نشیمن یک اتاق برای خواب وجود دارد که ظرفیت آن 4 نفر می باشد . همچنین در فضای داخلی چادر مسافرتی یک عدد جیب داخلی برای نگه داشتن وسایل شخصی و در بخش سقف یک عدد آویز برای نگهداری روشنایی تعبیه شده است . همچنین یک عدد درب برای ورود و خروج و دو عدد پنجره نیز در طرفیت چادر مسافرتی وجود دارد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی دارای میخ و طناب برای راه اندازی محصول و همچنین ساک حمل می باشد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی چادر نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی به صورت ترکیبی می باشد تا عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش بگذارد . در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی اورتان استفاده شده است که نشان از کیفیت و مقاومت بالای آن دارد . یکی از مهمترین خصوصیت های این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد که در همین راستا درزهای بدنه این محصول توسط نواری مجزا دوخت و آب بندی شده است . در بخش کف این چادر مسافرتی از پلی اتیلن استفاده شده است که ضد تعریق می باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام فوق العاده ای در برابر فشار ، ضربه و بادهای شدید برخوردار است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 به اندازه های ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 190 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد . وزن این محصول 6.2 کیلو گرم است که با توجه به قابلیت هایی که دارد قابل قبول می باشد . ظرفیت استفاده از این چادر مسافرتی 4 نفر به صورت درازکش می باشد که نشان از فضای ایده آل فراهم آمده برای شما دارد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد و مفرح به همراه خانواده می باشد . با توجه به خصوصت ضد آب بودن این چادر مسافرتی می توانید از آن در شرایط نامساعد جوی نیز استفاده نمایید . چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Corona 400 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...