چادر مسافرتی 4 نفره Alpine 4 Zeus

KR8TE0301

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ در مدل Alpine 4 Zeus یکی از بهترین و حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت بوده که از کیفیت بسیار بالایی در بدنه خود بهره مند است. این چادر در واقع ساخته شده از جنس پلی یورتان (PU) بوده و از روکش سیلیکونی در آن استفاده شده است. بدنه ای که قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف از جمله بارش باران و همچنین مقاومت در برابر خراشیدگی و یا زخم شدن را داراست. این چادر تا حدود زیادی می تواند در برابر باد نیز مقاومت کند. سبک بودن و مقاوم بودن جنس بدنه این کالا می تواند آن را برای کوه نوردی نیز قابل استفاده کند. از سایر ویژگی های بسیار خوب این چادر داشتن ستون ها و فریم های آلومینیومی برای برپایی چادر، داشتن نگهدارنده توری اشیا در داخل اتاق، پوشش های اضافی و همچنین ایجاد دمای مناسب در داخل اشاره کرد.

  • چادر مسافرتی 4 نفره Alpine 4 Zeus کووآ
  • ابعاد: 118 * 220 * 230 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی یورتان با روکش سیلیکونی
  • ستون بندی آلومینیومی
  • کد محصول: KR8TE0301

شرکت کووآ از تولیدکنندگان برتر در زمینه ی چادرهای مسافرتی بوده و محصولالتی با کیفیت تولید می کند . alpine 4 zeus نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ از طراحی های جذاب این شرکت می باشد که در نگاه اول به زیبایی آن پی خواهید برد . شرکت کووآ یکی از بهترین تولید کنندگان چادر های مسافرتی می باشد که محصولاتی با کیفیت و مقاومت بالا تولید می کند . ارگونومی ساخت این چادر به صورت بیضی می باشد و برای استفاده در کوهستان و کمپینگ بسیار مناسب می باشد . 

جنس بدنه 

بدنه ی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ از پلی یورتان بوده و الیاف داخلی این محصول موجب استحکام دوچندادن چادر در برابر ضربه ، فشار و همچنین جابجایی شده است . فریم های استفاده شده در کناره های این محصول نیز از آلومینیوم بوده و مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان خواهد داشت . روکش سیلیکونی نیز موجب این شده است تا چادر در برابر باران و آب نیز مقاومت داشته باشد و آب به داخل آن نفوذ نکند . 

ابعاد و ظرفیت 

طول چادر مسافرتی کووآ 230 سانتی متر ، عرض آن 220 سانتی ومتر و دارای 118 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسی برای یک چادر مسافرتی می باشد . البته در صورت جمع کردن چادر ، بسته بندی آن بسیار کوچک می شود و می توان آن را به هر مکانی به راحتی انتقال داد . این چادر بر خلاف اندازه ی بزرگ آن ، 2 نفره می باشد و حتی مناسب برای استفاده در کوهستان و کمپ های طولانی می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن محصول از بسته ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به برپایی آن اقدام نمود . پس از قرار دادن آن بر روی زمین می توان از آن استفاده نمود .برای مراقبت از چادر مسافرتی کووآ نیز می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد و از سوراخ شدن آن جلوگیری کرد . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن چادر نیز می توان به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد می توان آن را تعمیر کرده و از آن استفده نمود . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که ارزش خرید بالایی داشته و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...