چادر مسافرتی فنری 4 نفره آکسفورد

ch 7048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 4نفره آکسفورد یک محصول استاندارد در میان تجهیزات گسترده کمپینگ بوده که به دلیل سایز کوچک و قیمت ارزان در میان خانواده های کم جمعیت و مناسب اقامت های کوتاه مدت به محبوبیت و فروش چشمگیری دست یافته است. این چادر مسافرتی از ساختاری مربع شکل و طراحی بدنه کله قندی بهره مند می باشد. در این نوع ساختار نشیمنگاه محصول بزرگ بوده اما سقف آن در مقایسه با نشیمنگاه بسیار کوچک بوده و دیواره های محصول دارای یک شیب ملایم و استاندارد هستند. دلیل انتخاب این نوع طراحی برای بدنه محصول این بوده که از شدت وزش باد به بدنه محصول اجتناب کرده و همچنین از تجمع آب باران بر روی سقف جلوگیری کرده زیرا قطرات آب به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. این محصول زیبا از سازه هایی فنری ساخته شده به همین دلیل برای استفاده از چادر مسافرتی کمترین زمان مننک برای راه اندازی نیاز خواهد بود. زیرا بدنه اصلی به محض خارج شدن از داخل ساک برای استفاده شما مهیا خواهد شد. جنس روکش بدنه این چادر مسافرتی از پارچه کره ای آکسفورد بوده که در واقع یک پارچه دولایه بوده تا بتوانید از این چادر مسافرتی در تمامی فصول سال و نقاط مختلف از جمله جنگل و کوهستان و.. استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 4نفره آکسفورد

چادر های مسافرتی از تنوع بسیار زیادی بهره مند بوده به طوری که شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود و همچنین بر اساس جمعیت و تعداد همسفران یک نمونه را انتخاب کنید. اگر شما قصد سفر های طبیعت گردی و یا کوهنوردی در داخل کشور را داشته و از تعداد همسفران کمی برخوردار بوده و یا دارای خانواده کم جمعیت هستید ما به شما چادر مسافرتی فنری 4نفره آکسفورد را پیشنهاد می کنیم. این محصول ایرانی به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز شما در تمامی مناطقی که قصد سفر به آن را دارید باشد. در ادامه این قسمت می توانید در این مقاله به طور کامل با نقاط قوت این چادر مسافرتی آشنا شوید. پس همراه با ما باشید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

یکی از اساسی ترین پارامتر ها در هنگام انتخاب چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه آن بوده و تعیین می کند شما می توانید برای اقامت در چه شرایط اب و هوایی می توانید محصول را استفاده کنید. در همین راستا بیان می کنیم که این چادر مسافرتی با بدنه ای از پارچه آکسفورد تولید شده است. پارچه آکسفورد یک نمونه از بادوام ترین پارچه های کره ای بوده که ساختاری ضدآب و باکیفیت دارد. این پارچه باداوم می تواند در برابر وزش باد شدید و طوفان مقاوم مانده و از طرفی قابلیت آن را داشته که بتواند اشعه فرابنفش خوردشید را بازتاب کند. کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه پلی استر می باشد. این نوع پارچه از ساختار دولایه در کف انتخاب شده تا بتواند از ورود اب در زمان بارندگی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند. سازه های این چادر مسافرتی نیز از نوع فنری بوده و با جنس فایبرگلاس تولید شده است. سازه های فایبرگلاس کاملا سبک و منعطف بوده و می تواند استحکام خود را در زمان طوفان حفظ کند.

سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

یکی دیگر از مهم ترین پارامتر ها در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به سایز و ظرفیت آن بوده که میزان جمعیت و همسفران شما تعیین کننده این بخش است. چادر مسافرتی فنری 4نفره آکسفورد محصولی مربع شکل بوده به همین دلیل طول و عرضی یکسان و برابر 200 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر بوده تا تمامی افراد با هر سن و میزان قدی بتوانند به راحتی در فضای داخلی رفت و امد کنند. این میزان فضای داخلی متناسب با نیاز 4 نفر همزمان به صورت نشسته و 2 نفر بزرگسال به صورت خوابیدن می باشد. البته این میزان برای بزرگسالان بوده و در صورت تغییر سایز و سن افراد متفاوت خواهد بود.

راه اندازی چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی دارای سازه های فنری بوده که موجب شده از سیستم راه اندازی فوری بهره مند شودو به این صورت که سازه های فنری محصول از طریق یک روکش ابریشمی در بخش داخلی به طور کامل به رویه اصلی محصول دوخته شده اند. این سازه ها کاملا حالت پذیر هستند. پس برای استفاده از این چادر مسافرتی تنها کافی بوده در زمان مورد نیاز آن را از ساک حمل خارج کرده و در یک محیط مسطح باز کنید. خواهید دید که محصول بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود. در روز های تابستانی نیز می توانید 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ چادر مسافرتی را به طور کامل باز کرده و پشه بند توری آن را وصل نمایید. به این ترتیب شما می توانید از ی هوای خنک و مطبوع در داخل محصول بهره مند شوید. برای جمع اوری محصول تنها کافی بوده دو دیواره آن را به هم نزیدک و سازه ها را به ارامی به سمت داخل خم کنید. ملاحظه کنید که سیستم جمع اوری این چادر مسافرتی مانند سیستم راه اندازی آن کاملا فوری و سریع می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 4نفره آکسفورد محصولی ایمن و مطمئن با بدنه ضدآب و سیستم راه اندازی فوری بوده که با بالاترین متد استاندارد های روز اروپایی تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی و کاملا اصل خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...