چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ ارزان

Easy Camp Galaxy 400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ ارزان قیمت ، مدل Galaxy 400 یکی دیگر از چادر های مسافرتی تونلی شکل برند ایزی کمپ می باشد که مناسب برای سفرهای خانوادگی می باشد و از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای یک درب جانبی و یک درب در بخش جلویی خود هست و ورود و خروج را به راحتی امکان پذیر می کند . همچنین ساختار این چادر مسافرتی به صورت دو تکه می باشد که از بخش اول برای نشیمن و از بخش داخلی چادر  می توانید برای خواب استفاده نمایید . ظرفیت درازکش این چادر مسافرتی 4 نفر می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای خصوصیت ضد آب نیز می باشد . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی برزنتی از فایبرگلاس 11 میلی متری می باشد که استحکام این چادر را بیش از پیش افزایش داده است . در بخش داخلی این محصول در بخش بدنه آن از جیب داخلی برای نگهداری لوازم شخصی استفاده شده است و همچنین یک آویز نیز در سقف تعبیه شده است که از آن برای نگهداری روشنایی چادر می توانید استفاده نمایید . چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Galaxy 400 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

 نوع کمپینگ و کوهنوردی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای  هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Galaxy 400

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Galaxy 400 یکی از محصولاتی است که از نظر ساختار و هم چنین شکل و شمایل تفاوت زیادی با دیگر چادر های مسافرتی موجود در بازار دارد. این کالا به صورت جا دار و هم چنین با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید طراحی گردیده است که همین امر سبب شده تا مشتریان زیادی را جذب خود کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال نمایید...

طراحی و ساخت :

در ابتدای امر باید به این نکته اشاره نمود که این محصول تقریبا ساختاری سه بخشی دارد. در هر دو سمت این محصول درب ورودی قرار گرفته است که به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای شیبی ملایم به سمت جلو می باشد. هم چنین بخش میانی این محصول هم به صورت گرد طراحی گردیده است که متصل کننده دو بخش دیگر به یکدیگر است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این محصول ساخته شده از دو رنگ نارنجی و زرد است. بخش میانی و لایه های داخلی بخش های کناری این محصول همگی از رنگ زرد ساخته شده اند. هم چنین قسمت درب و سقف این کالا هم از رنگ نارنجی ساخته شده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این محصول دارای قلابی جهت اویزان کردن چراغ در داخل چادر می باشد. هم چنین جیب داخلی موجود در داخل این چادر مسافرتی هم باعث شده تا بتوانید وسایل کوچک خود را به سادگی در داخل ان ها قرار داده و نگران گم شدن هر یک از ان ها نباشید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

در خصوص بدنه این محصول هم باید در ابتدا به این نکته اشاره نمود که این کالا رویه ای از جنس پلی استر دارد که فوق العاده مقاوم است. در همین خصوص باید گفت که این محصول در برابر اشعه فرا بنفش خورشید بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. علاوه بر این ها پایه های این چادر هم از نوع فایبرگلاس ساخته شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

طول این چادر مسافرتی 210 سانتی متر ، عرض ان 190 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 150 سانتی متر است. این ابعاد کلی این چادر پس از راه اندازی است. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده 4 نفر بوده و به صورت دراز کش هر 4 نفر می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این چادر دارای وزن 8.9 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت ونگهداری

در کنار بسته بندی این چادر مسافرتی یک عدد دفرتچه راهنما قرار گرفته است که با مراجعه به ان می توانید به سادگی این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی کنید. در حالت کلی هم ابتدا باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس اقدام به رد کردن پایه های این محصول از داخل محفظه های موجود بر روی این محصول نمایید. در انتها نیز باید به صورت کامل میخ و طناب های نصب این محصول را به زمین متصل کرده تا در برابر باد نیز بسیار مقاوم شود. برای مراقبت از این محصول هم باید در وهله اول از ضربه زدن به این کالا خودداری کنید. حدالامکان سعی کنید تا از سوراخ شدن پارچه اصلی این چادر نیز جلوگیری به عمل اورید تا این محصول دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل Galaxy 400 یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که دارای دو عدد پنجره نیز می باشد. هم چنین این محصول بر روی خود هواکش داشته و در برابر اشعه فرابنفش نیز بسیار مقاوم است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...