چادر مسافرتی 4 نفره Paradise 4

KJ8TE0104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره Paradise 4 محصولی زیبا و مقرون به صرفه از شرکت کووآ که ساخته شده از جنس پلی یورتان می باشد. محصولی با کیفیت مناسب که می تواند برای سفر های تابستانی و بهاری بسیار مناسب باشد. این کالا دارای دو درب بزرگ و یک پنجره بوده که زیبایی خاصی را به این کالا بخشیده است. علاوه بر این بدنه این چادر در برابر نور فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم بوده و به دلیل داشتن ارتفاع زیاد و ابعادی بزرگ در داخل بدنه، فضایی مناسب را برای استفاده از آن به ارمغان آورده است. فریم های این کالا از جنس پلاستیک پلی کربنات بوده که مقاومت بالایی را در شرایط جوی مختلف دارد. این چادر مسافرتی یکی از سبک ترین نوع چادر ها می باشد.

  • چادر مسافرتی 4 نفره کووآ
  • 150 * 205 * 205 سانتی متر
  • ظرفیت: 3 تا 4 نفر
  • دارای 2 درب و یک پنجره
  • جنس بدنه از پلی یورتان
  • کد محصول: KJ8TE0104

شرکت کووآ از تولید کنندگان برتر در زمینه ی چادر های مسافرتی و کمپینگ می باشد و محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند که توانایی رقابت با محصولات مشابه آمریکایی کلمن و کیت را نیز دارد . چادر 4 نفره Paradise نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی 4 نفره به صورت کاملا مهندسی بوده و زیبایی کم نظیر آن توجه هم کسی را به خود جلب خواهد کرد . از نکات جالب در تولید این چادر این می باشد که دارای دو درب ورودی بزرگ می باشد که در کمپینگ های طولانی مدت بسیار لذت بخش خواهد بود .این دربا های ورودی به صورت جداگانه دارای توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات می باشند که می توانید از آنها استفاده کنید . همچنین در سمت دیگر چادر یک پنجره وجود دارد که این پنجره نیز دارای توری جداگانه برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار می باشد . ترکیب رنگ آبی و سفید نیز زیبایی خاصی را به چادر بخشیده است . همچنین بخش کف این محصول به رنگ سبز می باشد . این چادر مسافرتی به صورت مربعی طراحی شده است و اندازه ی بسیار مناسبی برای استفاده 4 نفر دارد که در بخش ابعاد به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت . 

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ از پلی یورتان می باشد . از پلی یورتان در چادر های مسافرتی گران قیمت استفاده می کنند اما از این مواد در این چادر مسافرتی نیز استفاده شده است که قیمت بالایی نیز ندارد . دلیل استفاده از پلی یورتان توانایی بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین قابلیت ضدآبی آن می باشد که در روزهای بارانی به شما کمک بسزایی خواهد کرد . پایه های آلومینیومی این محصول نیز قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و می توان به راحتی آن را به هر شکلی تبدیل نمود و مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد . پایه های این چادر دور تا دور این محصول چرخیده اند و به همین سبب استحکام چادر در بادهای شدید و طوفان بسیار بالا رفته است . البته محل های مخصوصی نیز برای قرار دادن میخ های اطمینان و طناب نیز قرار داده شده است که می توانید از آنها در محل های کوهستانی و در هنگام وزش باد استفاده کنید .

ابعاد و ظرفیت

طول چادر مسافرتی 4 نفره کووآ 205 سانتی متر ، عرض آن 205 سانتی متر و ارتفاع آن 150 سانتی متر می باشد که ارتفاع بسیار مناسب و بزرگی برای استفاده ی 4 نفر می باشد و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . ظرفیت این چادر 4 نفر نشسته و درازکش می باشد که البته با کمی مدیریت فضا افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند و مشکلی بابت فضا برای شما پیش نخواهد آمد . از تمامی قسمت های چادر نیز به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود، بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپا نمودن آن کنید . زمان نیاز برای باز کردن چادر و برپا کردن آن حدود 1 دقیقه می باشد و مهارت خاصی نیاز ندارد . جمع کردن آن نیز همین مقدار زمان نیاز دارد و به راحتی می توان آن را انجام داد . برای مراقبت از چادر نیز می بایست مراقب بود تا بدنه ی چادر دچار پارگی نشود . فشار بیش از حد به بدنه نیز می تواند موجب مشکل برای آن شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره Paradise محصولی از شرکت کووآ می باشد که دارای کیفیت بالا بوده و دارای ویژگی های بسیاری نیز می باشد . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...