چادر بادی کودک INTEX

intex 48634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک INTEX اینتکس، محصولی جدید و با کیفیت دارای، ستون های بادی با نصب بسیار آسان در کمتر از دو دقیقه، با دیواره های PVC، ابعاد بسیار مناسب برای استفاده و بازی کردن چند کوک به صورت همزمان، قابل استفاده در منزل، محل کار و مسافرت. طراحی این چادر فوق العاده زیبا بوده و با تمامی محصولاتی که تا کنون تولید شده است متفاوت است از طرفی بدنه نرم آن باعث می شود که کودکان در سنین کمتر نیز با امنیت بیشتری بتوانند از این چادر به عنوان ابزاری برای بازی استفاده کنند. 

چادر بادی کودک INTEX

چادر بادی کودک INTEX یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت است که مقاومت قابل قبولی دارد. این چادر بادی مناسب برای استفاده کودکان بوده و می توانید با استفاده از این محصول لحظات شاد و مفرحی را برای کودک خود خلق کنید. در ادامه این مطلب بررسی کاملی از این محصول را برای شما ارائه خواهیم کرد پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصولی ظاهری فوق العاده شکیل دارد که مانند خانه های سقف دار بوده و می توانید از ان به عنوان محل خواب کودک خود نیز استفاده کنید. در ارتباط با طراحی این محصول هم باید گفت که لبه پایینی این محصول به صورت بادی بوده و ظاهری مستطیلی شکل دارد. بر روی این لبه ضخیم نیز بدنه اصلی این کالا قرار گرفته است که در دو طرف این محصول نمایی از تصاوی حیواناتی همچون جغد و سنجاب نیز نقش بسته است که در کنار اتش و هم چنین با وجود درختان و همین طور قارچ ها ، تصویری زیبا را خلق کرده اند. در جلوی این محصول هم چنین یک عدد درب به صورت مثلثی قرار گرفته است که عبور و مرور کودک از طریق ان انجام می گیرد. هم چنین در قسمت بالایی این محصول هم یک عدد پرچم بادی قرمز رنگ نیز وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن این محصول گردیده است. علاوه بر این ها رنگ ستون ها و لایه زیرین این محصول نیز به صورت یکدست کرم رنگ می باشد که زیبایی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از نکات مهمی که با توجه به وزن کودک دلبند خود و همین طور مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید اقدام به خرید یک کالا می کنید ابعاد و وزن یک محصول است. در همین ارتباط باید گفت که این کالا دارای طول 127 سانتی متر ، عرض 112 سانتی متر و همین طور ارتفاع 116 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده دو کودک است. هم چنین این محصول به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای نصب و راه اندازی این خانه بادی کودک شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین ارتباط باید گفت که پس از خرید یک پمپ باد می توانید به سادگی این محصول را بر روی زمین قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد موجود بر روی خود محصول و با استفاده از پمپ باد خریداری شده به سادگی این کالا را در مدت زمان کوتاهی باد کنید. نکته مهم در باد کردن این محصول این است که نباید بیش از اندازه ان را باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین بهتر است به فرزند خود این نکته را یاد اور کنید که اشیا نوک تیز و وسایلی که امکان سوراخ کردن و یا پاره کردن این محصول را دارند را از کنار این کالا دور کنند. نکته مهم دیگر این است که شما می توانید در مواقعی که احتیاجی به این کالا ندارید به سادگی باد ان را تخلیه کرده و محصول را جمع اوری کنید. هم چنین در صورت اسیب دیدن هم می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات و در مدت زمان بسیار کوتاهی اسیب را ترمیم کرده و از ان مجدد استفاده کنید.

جمع بندی

چادر بادی کودک INTEX یک چادر بازی کودک بسیار با کیفیت می باشد که مناسب برای تفریح کودکان بوده و از ان می توانید در منزل یا هر مکان دیگری استفاده نمایید. این محصول طراحی فوق العاده ای داشته و مقاومت قابل قبولی هم دارد که مناسب برای استفاده در هر مکانی است. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است هر چه سریع تر از طریق سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران اقدام نمایید.

چادر بادی کودک INTEX نیز به همان میزان که چادر های بازی پارچه ای محبوب هستند ، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند که به واسطه طراحی جذاب و دوست داشتنی که دارد ، کودکان زیادی را به سمت خود کشانده است . کودکان می توانند با داشتن یک چادر بادی کودک INTEX ، خانه ای دوست داشتنی و کوچکی را برای خود داشته باشند و با استفاده از آن به بازی و تفریحات در کنار دوستان خود بپردازند .

این محصول برای سنین بالای 2 سال طراحی شده است و به واسطه طراحی خاصی که دارد بسیار ایمن بوده و خطری کودکان را در هنگام بازی تهدید نخواهد کرد . لازم به ذکر است که این محصول برای استفاده دو نفره کودکان نیز بسیار مناسب است ، در ادامه نیز با راهنمایی های کامل شما را در خرید چادر بادی کودک INTEX راهنمایی خواهیم نمود . 


راهنمای خرید چادر بادی کودک

در خرید چادر بادی کودک نیاز است تا به رده سنی محصولات توجه داشته باشید زیرا ممکن است پس از خرید دچار مشکل شوید ، به همین دلیل نیز توصیه ما این است که به ابعاد محصول در هنگام خرید توجه داشته باشید که در این رابطه در بخش مشخصات ، به صورت کلی ابعاد محصول درج شده است . این چادر بازی برای کودکان سنین بالای 2 سال طراحی شده و بهتر است که کودکان زیر 6 سال نیز از آن استفاده کنند زیرا برای کودکان سنین بالاتر می تواند کمی کوچک باشد .

چادر های بادی به دلیل داشتن طراحی بادی انعطاف پذیری بسیار عالی داشته و کودکان در هنگام استفاده ، احساس خوشایندی را خواهند داشت ، اما با توجه به ساختار بادی خود ممکن است بیشتر از چادر های بازی پارچه ای در معرض آسیب دیدگی باشند که در صورت مراقبت صحیح می توانید طول عمر بالایی را از محصول انتظار داشته باشید . توجه داشته باشید که با توجه به اینکه ساختار چادر بادی کودک INTEX به صورت بادی است شما می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی کرده و با خود به سفر ببرید .

 

جنس چادر بادی کودک INTEX

یکی از خصوصیات مهم این محصول که آن را از نمونه های مشابه متمایز کرده است جنس بدنه استفاده شده در تولید آن است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای مقاوم از جنس PVC دارد که بسیار با کیفیت است . پی وی سی را می توان به عنوان بهترین جنس برای تولید انواع محصولات بادی دانست که حتی در تولید چادر بازی نیز از آن استفاده شده است . پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود که در واقع یک نوع پلاستیک بوده ولی با 

از جمله محصولات بادی که برای ساخت آن ها از پی وی سی استفاده شده است ، می توان به اجناسی همچون استخر بادی ، وان بادی ، تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی ، قلعه بادی ، جکوزی بادی و ... اشاره کرد که ویژگی ضدآب بودن و طول عمر بالا سبب شده است تا برند های بسیاری نیز از این جنس برای ساخت محصولات خود استفاده نمایند . پی وی سی برای کودکان حتی هیچ حساسیت پوستی را ایجاد نخواهد کرد و عایق بسیار خوبی نیز در برابر نور آفتاب است . شما حتی می توایند از این چادر بازی به واسطه طراحی مسطح کف آن ، حتی بر روی آب نیز به عنوان شناور استفاده کنید .

تعمیرات چادر بادی کودک INTEX

در بخش توضیحات در رابطه با راه اندازی ، مراقبت و نگهداری چادر بادی کودک INTEX توضیحاتی را ارائه کردیم که بهتر است به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید ، با این وجود احتمال اینکه چادر بادی کودک INTEX شما دچار آسیب شود وجود دارد زیرا این محصولات توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، با توجه به این موضوع شرکت اینتکس برای تعمیرات محصولات بادی خود برچسب تعمیرات در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل چادر بازی خود را تعمیر کنید .

شما می توانید با استفاده از این برچسب ها ، بخش آسیب دیده چادر بازی را ترمیم کرده و از خروج باد جلوگیری کنید ، این ویژگی بسیار خوب ، سبب شده است تا بتوانید سال های سال از چادر بادی کودک INTEX استفاده نمایید . شما می توانید برچسب های تعمیراتی خود را از فروشگاه تهران اینتکس به صورت مجزا نیز خریداری کنید . 

  • طول : 127 سانتیمتر
  • عرض : 112 سانتی متر
  • ارتفاع 116 سانتی متر
  • مناسب برای دو کودک
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای درب توری زیپ دار
  • مناسب سنین کودکان و خردسالان
  • کد محصول: intex 48634

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...