چادر بازی بادی کودک با بدنه طرح شیشه ای

intex 48664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی بادی کودک با طراحی بدنه به صورت شفاف و شیشه ای ، محصولی که از جذاب ترین نوع چادر های بادی سرگرمی کودکان و خردسالان بوده که از طرح های زیبایی نیز در آن استفاده شده است. این چادر توسط پمپ باد همراه خود در عرض مذت زمان بسیار کمی باد شده و قابل استفاده بر روی سطح آب های کم عمق و آرام نیز خواهد بود. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به داشتن وسیله های بادی برای سرگرمی اشاره نمود.

چادر بازی بادی جدید اینتکس با طرح میوه ای محصولی ساخته شده از جنس PVC شفاف به صورت دو لایه ای که برای کودکان زیر 8 سال ساخته و طراحی شده است. این چادر بادی از یک درب ورودی و دو پنجره در درون خود بهره برده و به دلیل جذاب شدن آن از روکش های طرح دار کارتونی برای آن استفاده شده است. ابعاد این کالا (طول: 174 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر، ارتفاع: 89 سانتی متر) بوده که به خوبی در هر مکانی جا می شود. البته وزن آن به 2 کیلوگرم رسیده که می توان آن را در هر مکانی به راحتی حمل و نقل نمود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 174 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای وسیله های بادی بازی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بازی بادی کودک با بدنه طرح شیشه ای

چادر بازی بادی کودک با بدنه طرح شیشه ای یک چادر بازی با دوام و زیباست که ساخت شرکت اینتکس بوده و جزو جدید ترین تولیدات این شرکت به حساب می اید. این محصول به گونه ای ساخته شده تا چند کودک بتوانند به صورت هم زمان از ان استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با تمام قسمت های این محصول اشنا کرده و بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم این محصول پیداست و می توانید در تصاویر ان مشاهده کنید این چادر بازی به صورت شیشه ای و روشن طراحی و تولید شده است. ارگونومی ساخت این محصول تقریبا به صورت مربعی شکل است که باعث شده تا چندین کودک بتوانند به سادگی هر چه تمام تر در داخل این محصول قرار گرفته و از ان استفاده نمایند. هم چنین دور تا دور این محصول به صورت شفاف تولید گردیده است که والدین می توانند نظارت کاملی را بر روی فرزندان خود داشته باشند. بر روی بدنه اصلی این محصول طرح انواع ماهی های دریایی با رنگ های مختلف نیز به چشم می خورد که به زیبایی این محصول افزوده و باعث شده تا این چادر بازی از یکنواختی خارج شود. هم چنین در قسمت درب ورود این محصول هم دور تا دور ان لایه ای بنفش به چشم می خورد. علاوه بر این ها درب ورود اصلی این محصول هم در جلوی ان قرار گرفته است که عبور و مرور بسیار ساده شده است. یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول داشتن یک عدد پنجره می باشد که این محصول را متمایز کرده است. تمام این موارد نشان از خلاقیت ساخت شرکت اینتکس و رعایت نکات و اصول ریز در طراحی این محصول می باشد.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول در ابتدا باید به رویه ان اشاره نمود که از جنس PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طرح دار طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول کف ان است که از جنس PVC دو لایه بوده و می توانید ان را باد کرده و از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به وزن این کالا اشاره کرد که تنها 2 کیلو گرم وزن دارد. این بدین معناست که شما می توانید به ساذگی این محصول را جا به جا کنید. هم چنین طول این چادر بازی 174 سانتی متر ، عرض ان 122 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 89 سانتی متر است. تمام این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و تولید گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. در ابتدا شما باید این محصول را از بسته بندی خارج نمایید. سپس سعی کنید تا به وسیله پمپ بادی که در داخل بسته بندی این محصول قرار گرفته است به سادگی به دنبال دریچه باد های موجود بر روی این چادر گشته و ان را در عرض چند دقیقه باد کنید. البته قسمت کف این چادر مهم ترین بخش ان است که باید به درستی و به اندازه باد شود. پس از باد کردن می توانید این چادر بازی را با خود حمل کرده و ان را در اتاق خواب کودک و یا مکان مورد نظر قرار دهید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته توجه کنید که کف و بدنه اصلی این محصول از اشیا نوک تیز دور باشد. هم چنین این محصول را باید بیش از اندازه باد نکنید تا دچار اسیب شود. با رعایت همین نکات می توانید سلامت این محصول را تضمین نمایید.

جنس بدنه

چادر بازی بادی کودک با بدنه طرح شیشه ای محصولی زیبا و جذاب است که شرکت اینتکس ان را تولید و عرضه کرده است. این محصول مناسب کودکان بوده و دارای چند وسیله بادی هم می باشد. از این محصول هم چنین می توانید به عنوان استخر توپ هم استفاده نمایید. این چادر بازی را می توانید هم اکنون از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...