چادر ساحلي پاويلو بست وی

Bestway 68105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر ساحلي پاويلو بست وی ، طول: 200 سانتی متر ، عرض: 120 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر ، ظرفیت: 2 الی 3 نفر ، جنس بدنه : پلی استر ، وزن : 1.24 کیلوگرم ، دارای درب بزرگ ، نوع سازه : عصایی ، دارای گیره های نگهدارنده

چادر ساحلي پاويلو بست وی از چادر های بسیار کاربردی برای استفاده در آب و هوای شرجی همچون سواحل طراحی و تولید شده است که می تواند شرایط را برای استراحت کردن شما در ساواحل فراهم کند . با توجه به اینکه در یک بخش از چادر مسافرتی درب بزرگی قرار دارد و به گونه ای دیواره ای ندارد ، می تواند باعث تهویه هوای بهتر شده و فضای داخلی چادر را خنک نگه می دارد . ابعاد چادر ساحلي پاويلو بست وی فضا را برای استفاده دو الی سه فرد بزرگسال فراهم می کند که در واقع برای استفاده دو نفره مناسب تر است . شما می توانید به سادگی این محصول را با خود به مسافرت ببرید .

زیرا ابعاد آن در هنگام بسته بندی کوچک بوده و تنها 1.24 کیلوگرم وزن دارد ، به همین جهت نیز به سادگی آن را می توانید حمل کرده و راه اندازی کنید . نوع سازه محصول عصایی بوده و همین موضوع علاوه بر کوچک تر شدن حجم بسته بندی می تواند تا حد زیادی دوام چادر ساحلي پاويلو بست وی را نیز افزایش دهد . نکته قابل توجه دیگر در رابطه با بدنه چادر ساحلي پاويلو بست وی می توان به استفاده از پارچه پلی استر اشاره کرد که باعث شده است تا این چادر بدنه ای ضد آب داشته باشد و استفاده از آن در مناطق ساحلی و شرجی مشکلی را به وجود نیاورد . برای کسب اطلاع بیشتر از چادر ساحلي پاويلو بست وی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و همچنین بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید . 

  • چادر ساحلي پاويلو بست وی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
  • ظرفیت: 2 الی 3 نفر
  • جنس بدنه : پلی استر
  • وزن : 1.24 کیلوگرم
  • دارای درب بزرگ
  • نوع سازه : عصایی
  • دارای گیره های نگهدارنده
  • مقاومت در برابر گرمای بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت و هوای شرجی
  • کد محصول: Bestway 68105

چادر ساحلی پاویلو بست وی

چادر ساحلی پاویلو بست وی از جدید ترین چادر های ساحلی ساخته شده و موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت بست وی ساخته شده است . این چادر مسافرتی با طراحی ویژه‌ای که به منظور استفاده در آب و هوای ساحلی ساخته شده است ، شرایط بهتری را برای استفاده ایجاد می‌کند تا شما بتوانید در ساحل در زیر سایه چادر ساحلی نشسته و از منظره لذت ببرید . این نوع از چادر های مسافرتی ساحلی می توانند به عنوان یک سایبان بی نظیر و بسیار دوست داشتنی و البته کاربردی برای شما ایفای نقش کند و شرایط را بسیار دلخواه کند . این چادر مسافرتی با نام چادر ساحلی پاویلو بست وی  شناخته می‌شود که می‌توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در هنگام خرید چادر مسافرتی حتماً به برند آن توجه کنید تا از خرید چادرهای تقلبی جلوگیری کنید. چه بسا این چادر ساحلی به دلیل اینکه توسط شرکت بست وی تولید شده است ، به عنوان یک برند اورجینال شناخته می شود . 

ابعاد چادر مسافرتی ساحلی جدید بست وی به طول 2 متر و عرض 120 سانتی متر می‌رسد و برای آن یک ارتفاع 95 سانتی متری در نظر گرفته شده است که به راحتی می‌توانید در داخل آن دراز کشیده یا در حالت نشسته استفاده کنید. در جعبه محصول شامل یک ساک حمل و 4 عدد گیره قرار دارد، که با استفاده از ساک حمل می‌توانید چادر را به راحتی جابجا کنید و با گیره‌ها آن را به زمین بچسبانید. یکی از ویژگی‌های محصول جدید شرکت بست وی، چادر مسافرتی ساحلی، سبکی آن است. با وزن کلی 1.1 کیلوگرم، این چادر به راحتی قابل حمل است. برای ساخت این چادر، شرکت بست وی از پلی استر برای بدنه و فایبرگلاس برای پایه‌ها استفاده کرده است. هر دو جنس از ضد آب بودن برخوردار هستند و این باعث می‌شود که چادر نیز ضد آب باشد. 

استفاده از این چادر در سواحل با آب و هوای مرطوب هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌کند .  به همین دلیل است که شما می توانید با خیال راحت از این محصول در هوای شرجی ساحل استفاده کنید . از سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که می توان در رابطه با چادر ساحلی پاویلو بست وی اشاره کرد ، این موضوع است که بدنه پلی استری آن در برابر اشعه های فرابنفش خورشیدی مقاوم است . برای همین اگر از محصول برای مدت طولانی در فضای روباز و در مقابل نور آفتاب استفاده کنید نیز مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . 

تنها بدنه چادر ساحلی پاویلو بست وی زمانی آسیب خواهد دید که اجسام تیز و برنده به آن برخورد داشته باشد . از آن جا که بدنه این چادر نازک است می تواند پاره شود . همچنین اگر قصد دارید که آتش روشن کنید ، بهتر است که آن را با فاصله از چادر ساحلی قرار دهید . همچنین توصیه می شود که وسایل گرمایشی دودزا و ... را به داخل چادر ساحلی نبرید . اگر چادر ساحلی پاویلو بست وی را در مناطق جنگلی استفاده کنید بهتر است که آن را بر روی زیرانداز نصب کنید و یا زمین را کاملا پاک کنید تا شاخ و برگ درختی در زیر چادر قرار نگیرد . 

تولید کننده چادر مسافرتی ساحلی جدید، ظرفیت آن را برای دو نفر تعیین کرده است و مناسب افرادی است که قصد دارند با تعداد کمی از چادر مسافرتی استفاده کنند. در قسمت جلویی چادر، یک درب بزرگ وجود دارد که باز شدن آن امکانپذیر است و می تواند فضای باز و بزرگی را برای چادر فراهم کند تا هوا به آسانی تهویه شود و در محیطی چون سواحل دریا، حس خنکی و راحتی به شما بدهد. این طراحی چادر، برای استفاده به عنوان سایبان بسیار مناسب است و همچنین به شما اجازه می دهد تا به راحتی ماسه های داخل چادر را تخلیه کنید. بهترین برند چادر مسافرتی را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید و از خرید چادرهای کپی که کیفیت بسیار پایینی دارند، خودداری کنید. شما عزیزان و دوست داران چادر ساحلی پاویلو بست وی می توانید این محصول را از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...