چادر مسافرتی اتاق دار

ch 7709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتاق دار یک محصول ایده آل با طراحی بدنه متفاوت برای خانواده ها بوده که فضای داخلی آن از یک بخش آزاد و دو عدد اتاق مجزا تشکیل می شود . تمامی این اتاق ها دارای دیواره های پرتابل بوده که این امکان را برای مصرف کننده ایجاد کرده تا در صورت تمایل بتواند تمامی این فضاها را با یکدیگر ادغام کند . بر روی دیواره این محصول مجموعا تعداد 6 عدد پنجره تعبیه شده تا این امکان را برای شما ایجاد کرده که بتوانید از منظره اطراف نهایت لذت را برده و از نور و هوای مناسبی برخوردار شوید .

بخش بالایی چادر مسافرتی مجهز به یک هواکش بوده که برای جلوگیری از نفوذ آب باران در این قسمت یک پوشش دوم طراحی شده است . این چادر مسافرتی استاندارد از ابعاد بزرگی برخوردار بوده به طوری که فضای داخلی آن در زمان خواب گنجایش 8 الی 10 نفره را به راحتی دارد . این محصول مجهز به دو عدد درب برای رفت و امد اسان بوده که یک درب آن در بخش فضای ازاد داخلی و درب دیگر در بخش یکی از اتاق خواب ها تعبیه شده است .

جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر بوده و پوشش دوم آن را از پارچه پلی اورتان طراحی کرده اند. سازه های محصول نیز از نوع اتوماتیک با امکان راه اندازی آسان و جنس استیل ضدزنگ می باشد . اگر قصد خرید چادر مسافرتی بزرگ را دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید .

سازه چادر مسافرتی اتاق دار

ضنوع سازه از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیاتی است که یک چادر مسافرتی می تواند تحت تاثیر آن بوده و مقاومت و دوام متفاوتی داشته باشد ، همچنین نوع سازه می تواند مشخص کند که چادر مسافرتی به چه شکل راه اندازی شود . نوع سازه ای که برای تولید چادر مسافرتی اتاق دار استفاده شده است ، از نوع اتوماتیک می باشد که یکی از برترین نوع سازه ها برای ساخت چادر های مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی سایز بزرگ می باشد . 

چادر مسافرتی اتاق دار نیز به دلیل ابعاد بزرگی که دارد و همچنین اتاق های مجزایی در درون آن تشکیل شده است ، داشتن یک سازه اتوماتیک می تواند دوام و استحکام چادر را بیافزاید همچنین می تواند برای داشتن ارتفاع مناسب برای چادر بسیار نقش خوبی داشته باشد ، زیرا چادر های مسافرتی که دارای ارتفاع زیادی هستند معمولا از سازه اتوماتیک تشکیل شده اند . 

نام دیگر چادر های مسافرتی اتوماتیک ، چادر مسافرتی چتری می باشد چرا که سازه آن بسیار شبیه به سازه یک چتر معمولی برای باران می باشد ، لذا با توجه به سرهم بودن بدنه و پایه ها و همچنین اتصال بخش های مختلف به یکدیگر می توانید به سرعت راه اندازی را انجام دهید . در بخش بعدی با جنس استفاده شده برای ساخت چادر مسافرتی اتاق دار آشنا خواهید شد .

جنس چادر مسافرتی اتاق دار

جنس نیز در کنار نوع سازه ای که برای تولید چادر مسافرتی استفاده می شود می تواند بیانگر دوام و کیفیت محصولات باشد ، یک جنس نه تنها در چادر های مسافرتی بلکه در تمامی اقلام و وسایل می تواند بیانگر کیفیت و دوام محصولات گردد . از نیاز های اولیه ای که یک چادر مسافرتی بایستی آن ها را دارا باشد می توان به ضد آب بودن محصول اشاره کرد تا اینگونه بتواند در تمامی شرایط محیطی و ... به خوبی بتواند سرپناه خوبی برای شما باشد .

بدین منظور برای تولید چادر مسافرتی اتاق دار از جنس بسیار خوب پلی استر استفاده شده است ، پلی استر به نوعی یک پارچه به شمار می رود که به دلیل داشتن موادی به نام پلی استر در الیاف آن ، به خوبی می تواند در برابر رطوبت و عبور آب جلوگیری کند و عایق بسیار خوبی باشد ، در کنار این بدنه ، یک پوشش دیگری نیز قرار داده شده است که آن نیز از جنس پلی اورتان بوده و از نظر ویژگی بسیار نزدیک به پلی استر می باشد زیرا هر دو آن ها نوعی پارچه شمعی هستند .

استفاده از این دو جنس به خوبی می تواند چادر مسافرتی شما را در برابر بارش های شدید باران نیز مقاوم سازد ، بدین منظور شما می توانید از چادر مسافرتی اتاق دار در سه فصل تابستان ، پاییز و بهار استفاده کنید . برای ساخت پایه یا همان سازه چادر مسافرتی اتاق دار نیز از استیل استفاده شده است که دوام و استحکام بالایی را در میان فلزات داشته و در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم است . 

نوع اتوماتیک
 طول 457 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 8 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتاق دار را می توان یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی موجود در فروشگاه تهران اینتکس دانست که می توانید ابعاد بزرگ آن را در تصویر و همچنین جدول مشخصات ، مشاهده و مطالعه کنید . بزرگی این چادر سبب شده است تا طراحان برای ساخت این چادر از اتاق های مجزا و قابل تفکیک نیز استفاده کنند تا اینچنین در طول سفر شما بتوانید ضمن ایجاد حریم شخصی بسیار عالی برای خود ، حتی در داخل چادر نیز حریم خصوصی داشته باشید و حتی از اتاق ها به عنوان انباری نیز استفاده کنید تا وسایل و تجهیزات اضافی خود را در آن بخش قرار دهید .

با استفاده از چادر مسافرتی اتاق دار دیگر نیازی به اجازه خانه یا هتل نخواهید داشت و البته می توانید در هر جایی که دلخواه شماست ، چادر را برپا کرده و در آن محل ساکن شوید . کیفیت ساخت بسیار عالی و ویژگی های خوب چادر مسافرتی اتاق دار سبب شده است تا بتوانید از آن در بیشتر شرایط جوی استفاده کنید ، به همین دلیل نیز خرید چادر مسافرتی اتاق دار بسیار توصیه شده است .

فروشگاه تهران اینتکس به مانند تمامی محصولات خود اعم از محصولات بادی و همچنین محصولات کمپینگ و مسافرتی ، نقد و بررسی محصولات را خدمت مشتریان خود ارائه کرده است تا اینچنین بتوانید خرید های مطمعن تری را داشته باشید . در این بخش نیز به بررسی بیشتر چادر مسافرتی اتاق دار خواهیم پرداخت . برای پاسخگویی به سوالات و همچنین کسب اطلاع از قیمت و موجودی محصولات می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طراحی و تولید چادر مسافرتی اتاق دار

طراحی و تولید چادر مسافرتی اتاق دار به صورت مکعبی بوده و ساختار مستطیلی شکل دارد ، طول این چادر مسافرتی در حالت باز شده و راه اندازی شده به 457 سانتی متر و عرض آن به 304 سانتی متر می رسد که نشان از ابعاد بسیار بزرگ محصول دارد ، این طراحی سبب شده است تا چادر مسافرتی فوق یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی ساخته شده مخصوص کمپ های تفریحی باشد . ارتفاع سقف چادر مسافرتی نیز 240 سامتی متر است که می توان گفت سقف بلندی بوده و به سادگی می توانید در درون چادر مسافرتی به صورت کاملا ایستاده قدم بزنید . 

طراحی چادر مسافرتی فوق در واقع از دو پوشش ساخته شده و دارای یک فریم بسیار بزرگ است ، طراحی دوپوش در چادر های مسافرتی سبب افزایش ضخامت بدنه چادر مسافرتی خواهد شد و می تواند استحکام بالایی را به چادر مسافرتی ببخشد ، همچنین چادر مسافرتی می تواند عایق بسیار خوبی نیز در برابر حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما در روز های سرد باشد . چادر مسافرتی اتاق دار دارای درب و پنجره های متعددی بر روی خود است که می توانید آن ها را در تصویر نیز مشاهده کنید که به صورت زیپی باز و بسته می شوند . تعداد پنجره های این چادر 6 عدد و تعداد درب آن 2 عدد می باشد .

ظرفیت چادر مسافرتی اتاق دار

یکی از مسائل مهمی که در خرید های خود بایستی به آن توجه داشته باشید ظرفیتی است که چادر مسافرتی دارد ، لذا قبل از اقدام به خرید چادر مسافرتی بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشید ، چادر مسافرتی اتاق دار فوق می تواند بیش از 15 نفر را به صورت نشسته در درون خود جای دهد ، اما اگر قصد خوابیدن را دارید ، این تعداد در حدود 8 تا 10 نفر خواهد بود ، با این تفاسیر می توان به فضای بسیار بزرگ داخل چادر مسافرتی پی برد .

ویژگی های چادر مسافرتی اتاق دار

از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی اتاق دار می توان به داشتن سایه بان اشاره کرد که می توانید در روز های تابستانی آن را باز کرده و با ایجاد سایه در بخش بیرونی چادر نیز بنشینید و یا وسایل و لوازم خود را در آن بخش قرار دهید . راه اندازی بسیار ساده و سریع چادر مسافرتی اتاق دار نیز از سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول می باشد که می توانید در کمترین زمان اینکار را انجام دهید . چرا که ساختار سازه ای چادر مسافرتی اتاق دار به صورت اتوماتیک بوده و به صورت اتوماتیک نیز راه اندازی و نصب خواهد شد . این ویژگی تنها در چادر مسافرتی اتوماتیک وجود دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...