چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره

CORE 2347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره یکی از باکیفیت ترین و زیباترین چادر های مسافرتی اتوماتیک بوده که ابعاد بزرگ و ظرفیت بسیار بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این چادر با بدنه ای از جنس پلی استر ساخته شده که مجهز به یک روکش از نوع پلی اورتان می باشد. این نوع ساختار پوشش بدنه کاملا ضداب بوده و در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا مقاوم باقی می ماند. به همین دلیل شما می توانید در تمامی نقاط و در معرض بارش برف و باران و یا حتی تابش مستقیم نور خورشید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. سازه های محصول از جنس فایبرگلاس بوده که وزن بسیار کم و طول عمر بالایی داشته و از نوع اتوماتیک طراحی شده اند. با توجه به طراحی اتوماتیک سازه ها این محصول در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی خواهد شد. این چادر مسافرتی در بخش سقف مجهز به یک هواکش بوده تا در شب بتوانید به راحتی اسمان پرستاره را تماشا کنید. اما توجه داشته باشید محصول دارای یک پوشش اضافه برای این بخش نیز می باشد. این محصول با توجه به تعداد دو عدد در ب ورود و خروج و شش عدد پنجره دارای فضای داخلی نورگیر با تهویه هوای مناسب است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 نوع اتوماتیک
 طول 548 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 204 سانتی متر
 ظرفیت12 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت CORE
 ظرفیت دراز کش 12نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره محصولی جدید و با دوام از نمونه های زیبای چادر مسافرتی اتوماتیک بوده که دارای گنجایش بسیار بالا می باشد. این محصول با توجه به ساختار مرغوب و باکیفیت بدنه جهت استفاده در مسافرت های گروهی وخانوادگی در مناطق مختلف و با هرگونه اب و هوایی توصیه می شود. راه اندازی اسان و وزن نسبتا کم بدنه محصول از جمله دلایل رضایتمندی مصرف کنندگان محترم عنوان شده است. فضای داخلی نورگیر و گردش ازادانه هوا در این فضا ارامش را به شما هدیه می دهد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول یک راهنمای جامع برای خرید چادر مسافرتی در اختیار عموم قرار دهیم. پس برای انتخاب یک محصول مناسب و استاندارد توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر مسافرتی مستطیل و چهار گوشه بوده که از سقف نسبتا بزرگی برخوردار است. در واقع سقف این چادر به صورتی طراحی شده تا هنگام استادن هیچ مشکلی را بابت برخورد سر به سقف نداشته باشید. یک پوشش اضافی در قسمت بیرونی سقف این چادر قرار داده شده که سبب می شود تا مقاومت چادر را در برابر برخورد اشیا و آب باران بیش از پیش مقاوم تر کند. همچنین این پوشش اضافی با رنگ روشن و طراحی شیروانی خود به این چادر مسافرتی زیبایی خاصی بخشیده است. اما وجود شش  پنجره و دو درب بزرگ در این کالا به نورگیری و هوادهی بیشتر داخل آن کمک بسیاری کرده است. هر کدام از این درب ها و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه اصلی بهره می برند که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما اساس و پایه یک چادر بسته به فریم یا پایه های نگهدارنده خود داشته که در این چادر این فریم ها به شکل اتوماتیک باعث راه اندازی چادر و جمع کردن آن می شوند. این فریم ها به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده و قابلیت اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص نصب همراه چادر را دارند.این محصول با رنگ بدنه شاد خود مورد استقبال افراد مشکل پسند واقع شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول زیبا از نوع پارچه پلی استر با روکش پلی اتیلن بوده ه به دلیل داشتن ضخامت بالا در برابر آب باران و باد شدید و همچنین گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی را خواهد داشت. این جنس بدنه که به نوعی بروزرسانی مدل های قبلی بوده علاوه بر مقاومت بالا از انعطاف خوبی هم برخوردار است، به همین جهت در اندازه های بالایی تا شده و حجم کمتری را هنگام حمل و نقل به خود می گیرد. وجود پوشش اضافی در قسمت سقف نیز به دوچندان شدن مقاومت چادر کمک زیادی کرده است. البته ویژگی دیگری که جنس بدنه این محصول داشته تا حدودی ثابت نگه داشتن دما در خود می باشد که این ویژگی نیز یک مزیت محسوب می شود. اما فریم های نگهدارنده بدنه نیز از جنس فایبرگلاس ضد زنگ و ضد آب بوده که علاوه بر داشتن وزن کم در برابر ضربه های عادی نیز مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول 12 نفره سفری بسیار مناسب و قابل قبول بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه از نشیمنگاه بزرگتری برخوردار است.. این محصول مستطیل شکل دارای طول 548 سانتی متر و عرض 304 سانتی متری می باشد. ارتفاع 204 سانتی متری محصول موجب شده تا افراد با هر ارتفاع قدی به راحتی بتوانند در فضای داخلی تردد کنند. همچنین این چادر از وزن 19 کیلوگرمی برخوردار بوده که به نسبت جنس بدنه و فریم های خود وزنی قابل قبول محسوب می شود. البته به دلیل داشتن ساک حمل مخصوص در زمان حمل وزن زیادی را احساس نخواهید کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی چادر های مسافرتی اتوماتیک بسیار ساده بوده و تنها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پایه های اصلی را بلند کرده و با فشار دادن دکمه قرار داده شده در آن پایه فرعی که در داخل پایه اصلی قرار داده شده را به سمت بالا بکشید تا حالت قفل شده را به خود بگیرد. انجام باز کردن هر 4 گوشه این چادر کمتر از یک دقیقه برای مصرف کننده زمانبر خواهد بود. پس از این کار چادر شما به صورت کامل شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن نیز کافیست عکس ای کار را انجام داده و پس از جمع کردن آن در ساک حمل خود قرار دهید تا آسیبی به آن نرسد. برای مراقبت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به ساختار بدنه محصول پرهیز کنید. همچنین از زدن ضربه سنگین و یا وارد کردن فشار بالا به فرمی های ان جدا خودداری نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک محصولی استاندارد و ضد اب بوده که مجهز به یک پوشش اضافی نیز می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول بادوام به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا در سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...