چادر مسافرتی ۱۰ نفرهF. I.T اتوماتیک

F.i.t-62722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ۱۰ نفره F.I.T اتوماتیک از سری محصولاتی با طراحی منحصر به فرد بوده است که ساخته و تولید شده توسط کارخانه F.I.T می باشد . طراحی این چادر مسافرتی به صورت مکعبی شکل بوده است که به رنگ خاکستری بوده و در اطراف آن اسم کمپانی سازنده آن به رنگ سبز فسفری طراحی شده می باشد . اما این چادر مسافرتی دارای سه پنجره و یک در بوده که نسبت به آن به آسودگی می توانید با باز کردن پنجره ها نور آفتاب را در درون چادر آورده و روشن نمایید ، همچنین به همراه آن ها یک پشه بند تعبیه شده که به همین دلیل در هنگام تهویه هوا و تماشای مناظر لذت بخش طبیعت از ورود حشرات موذی به درون خود جلوگیری خواهد نمود .

اما جنس بدنه این محصول ساخته شده از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که نشان از کیفیت و ساختار مقاومت این کالا است . اگر می خواهید تا این چادر 8 نفره را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس و یا به صورت حضوری آن را سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید . چادر مسافرتی ۱۰ نفره FIT TENT اتوماتیک برای تمامی علاقمندان به تفریحات در فضای باز و یا سفر هایی به صورت اقامت کمپینگ مناسب بوده و از راه اندازی سریع و اسانی برخوردار می باشد.

سازه های این محصول از نوع اتومات بوده پس این نوع اسکلت بدنه کاملا هیدرولیکی راه اندازی شده و زمانی کمی را نیاز داشته تا برای استفاده اماده شود. جنس این سازه ها از فلز ضدزنگ بوده پس می توانید از استحکام ساختار بدنه چادر مسافرتی در تمامی شرایط اب و هوایی اسوده خاطر باشید.

ابعاد داخلی این محصول با دیواره های مربع شکل برای افراد بلند قد نیز مناسب بوده و در زمان خواب تا میزان 4 نفر بزرگسال را می توانند پوشش بدهد. دیواره های این محصول از نوع پلی استر و کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه شمعی برزنتی تولید شده است. پوشش دوم محصول از جنس پلی اورتان بوده به همین دلیل استفاده از این محصول در مناطق بارانی مانند شمال کشور نیز مناسب بوده زیرا بدنه آن کاملا ضدآب تولید شده و کف محصول از نفوذ رطوبت و آب به بخش داخلی جلوگیری خواهد کرد.

پنجره های این محصول به همراه درب و هواکش آن دارای پشه بند بوده به همین دلیل می توانید در مناطق گرمسیر نیز از آن استفاده کرده و نگران پشه و سایر حشرات نباشید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید چادر مسافرتی اصل را خریداری نمایید.

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 195 سانتی متر
 ظرفیت ۱۰ نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی ۱۰ نفره F.I.T  اتوماتیک از آن دسته محصولاتی است که می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری نموده و به همراه اعضای خانواده خود ، نهایت استفاده را ببرید . اما شاید شما هم قصد داشته باشید تا از تمامی نکات آن آشنا شوید و از دلایل اصلی برای خرید این کالا را برای شما شرح بدهیم . پس همچنان با تهران اینتکس و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...در ابتدای این مقاله باید در موضوع نوع ساختار و زیبایی این محصول  که قطعاً از مهم ترین دلایل خرید یک کالا خواهند بود . طراحی این چادر مسافرتی به صورت مکعبی شکلی تولید شده است که به همین دلیل خود را نسبت به دیگر چادر های مسافرتی متمایز کرده می باشد . اما رنگ این محصول به صورت خاکستری بوده و بر روی بدنه آن به رنگ فسفری نام کمپانی سازنده آن F.I.T طراحی شده است که بسیار زیبا و جذاب می باشد . این چادر مسافرتی دارای سه پنجره و یک در بوده که به همراه آن ها یک پشه بند خواهد بود تا در هنگام تماشای مناظر طبیعی از ورود حشرات موذی به درون خود جلوگیری بکند .

جنس بدنه

اما به غیر از زیبایی و ساختار یک محصول ، قطعا می توان کیفیت را اصلی ترین نکته برای خرید از یک محصول نام برد که به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پلی استر و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که ضد آب بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد تا به آسودگی در هوای طوفانی و یا بارانی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

 ابعاد ، وزن و ظرفیت این چادرمسافرتی به ترتیب به این شرح خواهد بود :  طول : 240 سانتی متر ، عرض : 240 سانتی متر ، ارتفاع : 195 سانتی متر ، وزن : 8.3 کیلو گرم بوده است که به راحتی نسبت به ساک حمل خود قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود و در آخر با توجه به ابعادی که داراست ظرفیت 8 نفری را خواهد داشت .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

همچنین لازم به ذکر است که برای راه اندازی این چادر مسافرتی اتوماتیک باید در ابتدا پایه های آن را از میان قسمت مخصوص و اصلی خود عبور داده ، سپس نسبت به میخ های مخصوص خود ، پایه ها را به درون زمین متصل خواهید کرد تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکز نمود که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید ، همچنین حتماً پس از استفاده از این چادر آن را در اسرع وقت جمع نموده و در درون ساک حمل خود قرار بدهید تا صدمه ای به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال کرده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی ۱۰ نفره F.I.T از سری محصولات با کیفیت و ساختار بسیار زیبایی بوده است که توانسته تا همچنان رضایت خریداران خود را جلب بکند . طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده است که به رنگ خاکستری می باشد ، همچنین بر روی بدنه آن نام کارخانه سازندن این محصول به رنگ سبز فسفری طراحی و تولید شده است . جنس بدنه این کالا از پلی استر بوده وضد آب است و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر طوفان و یا باران ها خواهد داشت . ابعاد این کالا به صورتی طراحی شده که ظرفیتس بالغ بر 8 نفر را درون خود جای خواهد داد . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

ناشناس

خوبه

299 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...