چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک

Fast Assemble_010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_010 را می توان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ های کوهنوردی و صخره نوردی با تعداد نفرات بالا دانست . این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر 10 نفر را شامل می شود که بسیار ایده آل برای دسته های کمپینگ پر جمعیت است . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در همین راستا درزهای این چادر مسافرتی به خوبی آب بندی شده است و از نفوذ آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی توسط 12 عدد زنویی نگهدارنده چادر را برپا می کند و از جنس فایبرگلاس با قطر 20 میلی متری می باشد . همین ستون های فایبرگلاس مستجکم تعبیه شده در این چادر مسافرتی باعث شده است تا این کحصول به صورت کامل مقاوم در برابر طوفان باشد . دو عدد درب و دو عدد پنجره نیز در ساختار این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به پشه بندی می باشد و به صورت رولی در بالای درب و پنجره بسته می شود . وزن این محصول به همراه اقلامی که به همراه خود دارد 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن در نظر گرفته شده است قابل جا به جایی می باشد .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی ۱۰ نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_010

خرید چادر مسافرتی با کیفیت برای کوهنوردی و کمپینگ یکی از اولین کارهایی می باشد که قبل از سفر باید انجام دهید . اما چه چادر مسافرتی مناسب برای یک سفر کمپینگ و کوهنوردی می باشد و نیازهای شما را در این سفر به خوبی برطرف می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از برترین چادرهای مسافرتی مناسب برای سفر در شرایط نامساعد جوی آشنا کنیم و به نقد و بررسی چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_010 بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به مانند سایر چادرهای مسافرتی می باشد اما در مقاوم سازی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده ای عمل شده است و برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش بدنه آن از 4 عدد ستون فایبرگلاس 20 میلی متری استفاده شده است که توسط 12 عدد زانویی بدنه چادر را نگهداری می کند ( لازم به ذکر است که میخ های نصب نیز برای راه اندازی این محصول پس از خرید این چادر مسافرتی برای شما ارسال می شود ) . از همین رو این چادر مسافرتی از استحکام بسیار بالایی در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار است و خیال شما را در سفرهایی که خواهید داشت به طور کلی راحت می کند . در بدنه این چادر مسافرتی 2 عدد درب و 2 عدد پنجره نیز تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و از ورود حیوانات موذی به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین یک عدد ساک حمل نیز به همراه این چادر مسافرتی برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به حمل این محصول در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از رایج ترین جنس های استفاده شده در ساخت چادر های مسافرتی توسط کمپانی های مختلف است و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . پلی استر علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد  دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز می باشد . در همین راستای ضد آب کردن رویه این چادر مسافرتی ، درزهای آن توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا استحکام این محصول را در برابر نفوذ آب به صورت ایده آلی بالا ببرد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک به اندازه های ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 320 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده برای شما دارد . ظرفیت استفاده از این چادر مسافرتی در حالت نشسته به تعداد 8 الی 10 نفر می باشد و در حالت خوابیده 5 الی 6 نفر است که از همین رو مناسب برای یک سفر آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . لازم به ذکر است که وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد و با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . 

جمع بندی :

قیمت چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی هم رده ی خود مقرون به صرفه می باشد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار بیاید . چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_010 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...