چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره YNSHOU

YNSHOU 101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره YNSHOU از نمونه چادر های مسافرتی بسیار مقاوم و بزرگ است که با ساختار 6 ضلعی طراحی شده است به همین دلیل به آن چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک شش ضلعی نیز گفته می شود . این چادر مسافرتی از ابعاد بزرگی برخوردار است و طول قطر آن به 320 سانتی متر می رسد به همین دلیل می تواند بستر را برای استفاده 5 الی 8 نفر فراهم کند که بسته به سایز افراد ، آن ها می توانند به صورت خوابیده از محصول استفاده کنند ، اما استاندارد آن برای خوابیدن در درون چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک شش ضلعی 5 نفر می باشد . بدنه این چادر کاملا ضد آب است و می تواند در برابر بارش های شدید تا حداکثر 3000 میلی متر مقاوم باشد ، پس با خیال راحت از چادر مسافرتی خود در زیر باران استفاده کنید ، لازم به ذکر است که پارچه شمعی این محصول در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز عایق است . سازه این چادر مسافرتی به صورت چتری یا اتوماتیک می باشد و به همین علت نیز چادر فوق را اتوماتیک نیز می نامند ، این نوع سازه یکی از مقاوم ترین نوع سازه است که اغلب برای ساخت چادر های مسافرتی بزرگ استفاده می شود . فروشگاه اینتکس چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU را با ضمانت و قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

 نوع اتوماتیک
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 5-8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت YNSHOU
 ظرفیت دراز کش 5 - 6 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 8 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 قابل استفاده در تمامی شرایط جوی
 استحکام بسیار بالا
 مناسب برای خانواده
 وزن سبک
 اقلام همراه ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره YNSHOU یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین چادر های مسافرتی برای استفاده گروهی و یا خانوادگی می باشد که می توانید از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید ، یکی از فاکتور های مهم چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU قابلیت استفاده از آن در تمام شرایط جوی مانند کوهستانی ، بارانی و سرد ، گرم و خشک ، ساحلی و شرجی و آب هوای معتدل استفاده کرد ، هر محصولی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود است که بایستی در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU راهنمایی های لازم در جهت خرید چادر مسافرتی فوق را ارائه کنیم .

 طراحی و آرگونومی ساخت

 هر یک از چادر های مسافرتی دارای یک نوع طراحی منحصر به فرد هستند و شاید آرگونومی ساخت فریم و سازه آن ها تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند که یک خریدار بایستی قبل از خرید به ا« ها توجه داشته باشد . این چادر مسافرتی به صورت 6 ضلعی تولید شده است به همین دلیل فضای هرز کمتری داشته و می توان به خوبی از فضای داخلی چادر مسافرتی استفاده کرد . به واسطه سازه اتوماتیک و چتری آن نیز ارتفاع سقف بلند بوده و همچنین کناره های چادر نیز ارتفاع بلند تری دارند که نسبت به سایر چادر های مسافرتی فنری و ... پوئن مثبتی خواهد بود . این چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی خود است که می توان آن را توسط زیپ باز کرده و یا آن را ببندید . در صورتی که هوا آفتابی است می توانید درب را باز کرده و آن را با استفاده از پایه های عصایی به صورت یک سایه بان راه اندازی کنید . پنجره های محصول نیز دارای پشه بند هستند . تمامی درز های چادر مسافرتی به خصوص درب و پنجره ها به خوبی آب بندی شده اند . نوع سازه چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU نیز به صورت چتری یا اتوماتیک می باشد .

جنس

 هر چه جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی با کیفیت باشد می توان گفت که چادر مسافرتی مقاوم و با کیفیت خواهد بود . یکی از لازمه هایی که بدنه چادر های مسافرتی بایستی آن را دارا باشد ضد آب بودن است ، چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU نیز دارای رویه ضد آب می باشد چرا که از پارچه شمعی ساخته شده و به خوبی در برابر آب باران و همچنین اشعه های مضر خورشیدی عایق است . و اما فریم چادر مسافرتی فوق از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت و استحکام چادر را بالا برده است ، علت استفاده از آلومینیوم برای ساخت چادر مسافرتی فوق علاوه بر استحکام و مقاومت بالای آن ، وزن سبک آن نسبت به سایر فلز ها می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی فوق برابر با ( قطر : 320 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 175 سانتی متر ) می باشد که ابعاد نسبتا بزرگ و مناسبی برای استفاده گروهی می باشد ، در حالت نشسته در حدود 8 نفر می توانند به راحتی در داخل چادر جای بگیرند که در حالت دراز کش یا خوابیده تعداد افراد 5 نفر خواهد بود که بسته به سایز افراد حتی نفرات بیشتری نیز می توانند در چادر مسافرتی فوق بخوابند . ارتفاع 175 سانتی متری محصول همچنین موجب شده است تا رفت و آمد در چادر مسافرتی راحت تر شود و افراد دیگر نیم خیز قدم بر ندارند . وزن کلی محصول علاوه بر ابعاد بسیار بزرگی که دارد تنها 6.3 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

 چادر مسافرتی فوق یعنی چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU همانطور که در نام آن نیز مشخص است دارای سازه ای اتوماتیک و چتری می باشد به همین دلیل راه اندازی آن چندان کار سختی نیست ، میله های این چادر مسافرتی ساختار آنتن مانند دارند به طوریکه میله های باریک تر داخل میله های قطور تر فرو رفته و تشکیل میله کوتاه می دهند که برای راه اندازی تنها بایستی شاسی هر میله را فشار داده و میله های باریک تر را از داخل میله های قطور تر خارج کنید تا میله بلند تری تشکیل شود ، بدین ترتیب تمامی میله ها را خارج کرده تا فریم چادر مسافرتی آماده شود ، پس از آن بدنه را بر روی فریم سوار کرده و آن را ببندید تا چادر مسافرتی شما آماده استفاده شود ، برای راهنمایی بیشتر می توانید به دفترچه راهنمای محصول مراجعه و یا به صفحات مجازی فروشگاه اینتکس مراجعه کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال چادر مسافرتی بزرگ و با فضای داخلی زیاد و مناسب برای استفاده گروهی و یا خانوادگی هستید و دوست دارید که چادر مسافرتی شما حمل آسان و راه اندازی ساده داشته باشد بی شک چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک YNSHOU گزینه مناسبی برای شما خواهد بود ، این چادر مسافرتی کاملا ضد آب بوده و دارای سازه و بدنه بسیار مقاوم است که می توانید آن را در هر شرایطی استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...